DIY :-)

03:20

Zdravoo!!Izvinite sto je naslov glup,ali mi nista drugo nije palo napamet...Haah..Kako ste?Kod mene je konacno lepse vreme :-)!Ovih dana sam sredjivala sobu i shvatila da mi ukrasne trake stoje razbacane svuda po stolu,pa sam odlucila da sredim jednu kutijicu i u njih ih stavim..Pa,da krenemooo...

Dekupaz kutijica <3


Neke od potrebnih stvari....Prvo je potrebno staviti zastitu na sto,jer je posao malo prljaviji.
Nakon toga kutijicu koju ste izabrali obojite belom temperom a kada se to osusi polako natapkajte Drvofix lepak.Onda salvetu koju ste izbrali stavite na kutiju i  predjite ponovo drvofixom.Kada se sve osusi isecite viske i to je tooo.


Na kutijicu mozete da zalepite neke cirkone ili masnice da bi je jos malo ukrasili,ali ja sam izabrala samo ovako jer lepo izgleda i uklapa mi se uz sobu.



Na poslednjoj slici se mogu videti moja Memory Jar i jedna "vaznica".Nju je napravila moja sestra i jako je lepa kao dekoracija.

Vaznica <3

Potrebno je:
-cinijica
-trakice(washi)
-perlice
-cackalice ili neki drugi stapici

Cinijicu ukrasiti trakama(bilo cim) i napuniti je perlicama.Na obicnom papiru nacrtati smajlije,mada svako bira sta on zeli,iseci ih i zalepiti na stapice.To je to.Proces nije dug,a kao dekoracija smajlici izgledaju preslatko.

Iii to je too.Nadam se da Vam se svideo post.Zelela bih da vidim kako vi ukrasavate sobu leti.Ako je neko pisao slican post neka napise u kometaru rado cu ga procitati.Uskoro novi post..
                                                                                             Andjelaa <3

You Might Also Like

8 коментара

  1. Kutijica prelepo izgleda.....
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se svidjaju ovi diy-evi,bas su super.

    flyovanje.blogspot.com
    Uclani se u moj blog i ja cu u tvoj!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična ideja!Možda i napravaim ovakvu kutijicu,jako je zanimljiva. :D
    Posjeti moj blog,po želji se učlani i komentiraj moje postove.
    http://iamclaudiaxoxo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши