My favourite youtubers

01:30

Zdravoo!Obozavam da gledam jutjubere,jer mislim da su super!Imaju kul ideje i jako su zabavni.Da ne duzim vise,evo nekih od mojih omiljenih...


Bethany Mota
Moram priznati da sam za nju cula od mnogih ali sam tek kasnije pocela da gledam njene videe.Vec posle prvog sam shvatila da su savrseni.Bethany je prelepa devojka i puna je novih ideja.Nijedan njen video nije dosadan,i posle svakog bi hteli da gledate joss.Sa velikim uzbudjenjem ocekujem njene videe i jedva cekam da objavi nove.


Lauren Riihimaki
Lauren je poznatija kao Laur DIY i po mom misljenju ona je savrsena youtuberka.Puna je ideja i uvek je nasmejana.Svakom toplo preporucujem njene videe.Ona ima super stil i srecna je jer voli to sto radi.Njeni videi su uvek originalni i puni smeha.


Aspyn Ovard
Aspyn je jos jedna youtuberka koja je uvek nasmejana.Voli to sto radi i u tome uziva,a nije li to poenta svega?Od njenih videa najvise mi se svidjaju letnji.U njima uvek da neke kul savete i meni je dala ideju kako da mi ovaj raspust bude savrsen.

Sierra Furtado
Sierra je takodje jedna od mojih omiljenih youtuberki.Jako mi se svidjaju njeni DIY projekti kao i saveti koje daje.Takodje mi se dopada njena kosa,i mislim da je savrsena....Ako znate jos neku dobru youtuberku napisite u komentar i rado cu pogledati njen video.


Milan Inic-Yasserstain
On mi je omiljeni srpski youtuber.Pun je ideja i svojim videima me uvek nasmeje do suza.Verujem da je vecina cula za njega,ali nije gledala njegove videe.Ako niste pogledali nijedan savetujem da to odmah ucinite,jer je smeh zagarantovan.


Jana Dacovic
Po mom misljenju ona je savrsena.Omiljena mi je domaca youtuberka,jer je jako ljubazna i ima kull ideje.Svidja mi se njen stil oblacenja,a najvise od svega videi u kojima prica o garderobi.Preporucujem njene videe svima.

Iiii,to je too.Kako Vam se svidjaju moji omiljeni youtuberi?Cisto da se zna volim ih sve podjednako,tako da redosled po kome sam pisala nije bitan.Uskoro novi post...
                                                                                                          Andjelaa <3


You Might Also Like

10 коментара

  1. Odlican post, i ja volim sve njih!

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, pratim ih sve i svi su super! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Jana je jedna od mojih omiljenih youtuberka,ima super videe i uvek je pozitivna. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja za pola ovih jutjubera nisam znala,kako si ih opisala izgledaju mi savršeni i pogledacu njihove videe.

    ОдговориИзбриши
  5. Mogu ti preporuciti dosta Youtuberki posto ih godinama gledam :D
    Neke od njih su MamaMiaMakeUp (ona ima i blog kanal koji vodi sa deckom) a zove se Alex and Mia, makeupbykimm, TheGridMonster, Alexa Polleti, kimdao :D

    Da ne nabrajam vise imam ih dosta, javi mi da li ti se dopadaju neki, super su ti postovi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,to je bilo davno sada ih i sama pratim oko dvadesetak... :) <3!

      Избриши