Nesto za pocetak...

09:20


  Zdravoo,ja sam Andjela!Odavno citam i pratim razne blogove,i konacno sam resila da se i ja oprobam u tome.Puno podrske dale su mi sestra i najbolja drugarica.Ona vec vodi blog,i mislim da je jako kjutt.Mozete ga naci na adresi OVDE .
Trudicu se da budem redovna,i da dajem originalne ideje,a i po neki savet...Nemam ideju kako bi trebao da izgleda prvi post,ali Vas vec u sledecim ocekuju neki DIY projekti,modni saveti,a krajem nedelje ocekujte jedno iznenadjenje.Vidimo se uskorooo....
                                                                                         Andjelaa <3                                                                                                                                                                               

You Might Also Like

2 коментара

  1. Zelim ti sve najlepse, i naravno da uspes u blogovanju, jako mi je drago sto si otvorila blog i mislim da si nadarena za to... znas vec sve...

    ОдговориИзбриши