Prvi collab...

10:38

Obecala sam da Vas tokom ove nedelje ocekuje neko iznenadjenje i evo gaaa....Prvi collab...Danas cemo moja drugarica sa bloga Geekly chic i ja naci u ulozi kriticara.Komentarisacemo i preporucicemo vam neke nase omiljene filmove,a sad da krenemoo...


THE DUFF
Bjankin svet se raspada kad sazna da je drugi ucenici zovu DUFF iliti "dezurna neugledna drugarica".Kako bi poslednju skolsku godinu spasla od propasti onamora da zauzda skolsku zlicu Medison,te sve podsetina to da su svi ljudi neciji dezurni neugledni drugovi.

Jana:Ovaj film sam gledala u subotu i mnogo mi se dopao!Film dlicno prikazuje savremene tinejdzere i bas je smesan!Jedino sto mi se bas ne svidja je previse nepotrebnih scena...Mislim da je mojoj omiljenoj glumici Belli odlicno pristala ova uloga.

Ja:Film sam odgledala juce i jako mi se svideo!Idealno pokazuje savremene  tinejdzere i njihove probleme kroz koje prolaze tokom srednje skole.Glumci su fenomenalni,a najvise od svih mi se dopada Bella Thorne.


MONTE CARLO
Tinejdzerka Grejs,njena polu-sestra i najbolja drugarica koriste svoju ustedjevinu za dugo ocekivani put iz snova za Pariz,koji se pretvara u veliko razocarenje...Tura nije ono sto je Grejs zamisljala.Prilikom uzivanja u pogledu sa Ajfelovog tornja kasne na autobus koji ih vodi u obilazak,ostaju u Parizu bez prtljaga i razocarane.Lutajuci Parizom,zbog kise,ulete u preddvorje hotela,gde Grejsbiva pomesanasa britanskom naslednicom.Iako su iste fizicki,britanska naslednica je totalna suprotnost od Grejs,ona je razmazena i zivot joj je pun skandala,dok je Grejs prosecna cool tinejdzerka.Grejs i njene saputniceodlucuju da iskoriste priliku i umesto naslednice odlaze u Mnte Carlo,gde se Grejs predstavlja kao Kordelija.Pre nego sto dobiju priliku da otkriju svoje prave identitete,susrecu se sa raznim nedacama...

Jana:Vau....Film je presavrsen.Sta se sve moze desiti kad odete u Pariz...Film je urnebesan,glumci su savrseno uradili posao,romantika je bila na nivou...Hah..Stvarno bih svima preporucila ovaj film,pre svega zato sto u njemu glume Selena Gomez i Leighton Mister,a potom zbog toga sto je komedija koju cete rado zapamtiti,po odlicnim salama i tom cuvenom putovanju u Pariz.

Ja:Svaka rec je suvisna kada se opisuje ovaj film.Romanticna komedijaKoja vam vec posle prvog gledanja prirasta za srce.Radnja se  dogadja u Monte Carlu  i Parizu i nije li to jos jedan od razloga da odgledate ovaj film.


DIVERGENT
Tris Prajor zivi u buducem svetu koji je podeljen na pet frakcija.Kada osoba napuni 16 godina i udje u zrelo doba bira frakciju u kojoj ce provesti ostali deo svog zivota.Na danu odabira,tris bira Neustrasive-one koji slede  hrabrost iznad svega.Medjutim,njena inicijacija otkriva da je ona drugacija ,i da ne moze da se uklopi u samo jednu frakciju.Upozorena je da mora da krije svoj identitet ,a otkriva rat svima koji su nalik njoj.

Jana:Po preporuci sam prvo procitala knjigu,,a onda i odgledala film i isplatilo se!Film je fantasticno uradjen i ima i duhovitu stranu.nakon gledanja filma,svideo mi se glumac Theo James koji je savrseno odglumio Foura,kao i Shailene Woodley,koja je fantasticno odglumila Tris!

Ja:Ovo je prvi naucno-fantasticni film koji mi se svideo.U njemu odlicno je prikazana buducnost i svet koji nas u njoj ceka.Dodatno uzivanje pridaju i glumci koji su sjajno odradili svoj posao.Pored ovog postoje jos dva dela Insurgent(Pobunjeni) i Allegiant(Odani).Svima prporucujem film,kao i knjige.


BLENDED
Nakon katastrofalnog prvog sastanka,samohrani roditelji Loren i Dzim slozice se samo oko jedne stvari:nikad vise ne zele da se vide.Ali kad  se oboje slucajno prijave za zabavni porodicni odmor s decom,naci ce se prisiljeni da nedelju dana dele apartman u luksuznom africkom safari odmaralistu.

Jana:Ako sam se nekada smejala nekom filmu,onda je to bio definitivno ovaj!Film je smesan do besvesti i ne mogu vam opisati koliko mi je drago sto sam ga gledala u bioskopu.Glumci su odlicno odglumili sve te scene,i Bella je naravno bila extra.Tako da pazite kako vas je tata nasminkao mozda izgledate kao zivi mrtvac! xD

Ja:Jos jedna savrsena komedija.Gledala sam je u bioskopu,i to je bio pravi dozivljaj.Ni uz jedan film se nisam ismejala kao uz ovaj.Bella je jos jednom pokazala svoj glumacki talenat,i otkrila da je starija koleginica dosta podrzala.Svakom bih preporucila da odgleda ovaj film,i vidi kako samo jedno putovanje moze da promeni ceo zivot.


THE FAULT IN OUR STARS
Uprkos medicinskom cudu koje je smanjilo tumor i kupilo joj jos nekoliko godina zivota,Hejzel je uvek bila u terminalnoj fazi bolesti-njeno poslednje poglavlje bilo je zapisano uz postavljenu dijagnozu.Ali onda se u Grupi za podrsku pojavio Ogastus Voters,i njena prica je ponovo napisana..

Jana:Prvo sam procitala knjigu,uz koju sam plakala.Mnogo plakala.Gledala sam film,zbog kojeg sam jos vise plakala.Film je toliko lep,da cak uz trajer vi pustite suzu.Zaista je divno odgledati film i svima ga toplo preporucujem.

Ja:Po preporukama sam uzela da citam knjigu oju sam "progutala" za tri sata.Dan posle sam odgledala film uz koji sam dusu isplakala.On pokazujerealnost,i uci nas da uzivamo u svakom trenutku koji nam zivot da jer je on samo jedan.Svima bih preporucila da odgledaju filmmi da tokom gledanja uz sebe imaju bar jedno pakovanje maramica ,verujte one su ovde i vise nego potrebne!


TROS METROS SOBRE EL CIELO
Tri metra iznad neba je romanticna drama za tinejdzere koja prica pricu o dvoje mladih koji pripadaju razlicitim svetovima.Ovo je prica o nepodobnoj vezi koja je prakticno nemoguca,ali istovremeno i neizbezna.Zavrsava se tako sto par krece na putovanje otkrica na kojem ce iskusiti pravu ljubav prvi put u zivotu.Ona je bogata devojka podizana u svetu izobilja,nevinosti i pravila.On je buntovni mladic,impulsivan,neodgovoran i zavisan od rizia i opasnosti.Konstantno upda u tuce i bavi se ilegalnim trkanjem motorima zato sto u potpunosti ignorise zdrav razum.

Jana:Drugaricama sam se popela na glavu,sve dok nije dosao prvi maj i gledanje ovog filma.Film je toliko lep,sjajan kao neka bajka.Maria valverde glumi prelepu Babi,koja iskreno nema pojma sta hoce.Mario Casas je odlicno odglumio i zelela  bih da mi pozajmi svoj motor(Hondu).

Ja:Film sam jedno vece sasvim slucajno nasla na TV-u i pocela da ga gledam.Nemam reci...U filmu je prikazana prava tinejdzerska ljubav.Moram priznati da mi se najvise od svega svideo glumac neodoljivi Mario Casas..svima preporucujem film,kako prvi tako i drugi deo koji se zove Tengo ganas de ti(Zelim te).Posle ovoga pozelecete da ucite spanski.

Iiii,to je too.Ovo su neki od nasih omiljenih filmova i nadamo se da cete ih pogledati i zavoleti.Uskoro novi postt..
                                        Andjelaa <3


You Might Also Like

2 коментара

  1. Sve ove filmove obožavam. Jedinstveni i interesantni. Savršeni. Odličan odabir. Čestitam na prvoj saradnji.
    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши