Rainy days...

07:02

Zdravoo!Kako je pocelo ovo leto me sve vise podseca na jesen.Po ceo dan sedim u kuci i razvlacim se po krevetu.Celo jutro mi prodje pod cebetom uz solju caja.Posto sam ovih dana "zatvorena" morala sam  naci neku zanimaciju.Evo par ideja kako da Vam ovi dani budu bar malo zanimljivijii...


*DIY projekti

Posto vise vremena provodim u kuci,ovi dani su idealni za DIY projekte.Youtube je pun videa koji nam govore kako da uredimo sobu.Posebno su zanimljivi oni letnji,jer ako nam vreme ne dozvoljava leto sto mi sami ne bi uredili svoju privatnu plazu u sobi.Moj omiljeni kanal na youtube-u je Room decor,jer se posle videa odgledanih na njemu osecam inspirisano.


*Filmsko vece

Kisni dani idealni su za gledanje filmova.Sa roditeljima mozete da dogovorite dan kada su slobodni i napravite Filmsko vece.Sipajte kokice i razlicite grickalice i bacite se na "posao".Neke filmove koje preprucujem mozete naci u mom starijem postu OVDEE.


*Sredjivanje

Znam da zvuci dosadno i bezveze,ali ukoliko Vam je soba neuredna ovo je savrseno vreme da je sredite.Mozete pozvati drugarice da Vam u tome pomognu,jer ce vam vreme proci u zabavi u smehu...Verujte da pricam provereno,jer se na skoro svaka dva meseca sastanem sa drugaricom i pomazemo jedna drugoj u sredjivanju.


*Opustanje

Pored svega nemojte da zaboravite da ste na raspustu,i odvojite vreme za vass.Radite nesto sto Vas opusta i u cemu uzivate.Licno,obozavam da crtam i to me opusta.Moj savet Vam je da bar jedno vece odvojite samo za sebe i napravite toplu kupku uz svece.Posle toga mozete nalakirati nokte ili se isfenirati na Vama je da odlucite...

*Pidzama party

Uhh,na sam naslov imam citavu ideju....


Obozavam pidzama zurke.Na njima se okupim sa drugaricama i krece partija traceva..Hahah..Verujem da je svaka devojka imala bar jednu pidzama zurku.Mozete smisliti neke zanimljive igre,mada obicno pola zurke prodje u prici...Svakom savetujem da sad tokom letnjeg raspusta napravi bar jednu jer imamo vise vremena... :-)


Iiii to je tooo...Nadam se da ce Vam pomoci  moji saveti i uciniti Vam ovakve dane bar malo zanimljivijim.See you soonn <3!
                                                   
                                                         Andjelaa <3

PS:Molim leto da vise ne glumi jesenn!!!

You Might Also Like

10 коментара

  1. Kako lepo oktobarsko vreme, ovog junskog dana :')
    Odlican post, DIY projekti su savrseni za ovo vreme..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno se nadam da ce biti bolje <3! Hvala na podrsci!

      Избриши
  2. Super pooost!
    Ja sutra planiram kokice i palačinke sa drugaricom uz filmski maraton. Kažu sutra ceo dan kiša :/

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala,ma mnogo me nervira ovo vreme ali uvek gledam da napravim da mi bude lepo! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo vrijeme ja nazivam šugom. Mrzim jer ne mogu ništa normalno raditi.



    New post on UNIQUEYEAH.
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post....Uzvrati praćenje--- http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши