DIY:Shopping list :-)

09:44

Zdravoo!!!Kako ste?Sigurno nisam jedina koja tokom kupovine pozaboravlja sta je sve htela da kupi....Da,to sam ja...Jutros dok sam sredjivala sto,dobila sam ideju koja moze da pomogne meni,kao i vama...Well,da krenemooo....


Nesto sto vam je potrebno:
-Makaze
-Lenjir
-Flomasteri
-Obicna olovka i gumica
-Beli papir
-Papir u boji
iii lepak,koji sam zaboravila da slikamm(sorry!)....
Prvo sto treba da uradite jeste da izmerite odgovarajuce mere na belom papiru.To naravno zavisi od toga koje vam je velicine papir u boji(moj mozete videti na slici gore).


Nakon toga isecite zeljeni oblik,pa ga zalepite za papir u boji...


Kada zalepite beli papir na vama je da odlucite kako cete ga ukrasiti.Ja sam za to koristila flomastere,a vi mozete zalepiti i neke slicice i stikere...Takodje sam lenjirom povukla linije pa ih podebljala flomasterima,da bi sve izgledalo sarenije....



Ovako izgledaju moje Shopping liste... :-)


Nadam se da Vam se svideo post...Izvinite sto nema toliko teksta,ali sam se potrudila da sve vidite sa slika...Meni ovo jako pomaze,a nisam mogla da nadjem ovakve blokcice pa sam odlucila da se sama oprobam u pravljenju.Unapred zelim da se izvinim sto necu pisati postove malo duze jer idem u selo,a tesko da cu tamo naci internet...Zelite li da postavim slike kada se vratim???Napisite mi u komentarima!Vidimo se uskorooo...
                                          Andjelaa <3

You Might Also Like

16 коментара

  1. Jako lep post, mnogo kreativna ideja koju cu prvom prilikom da iskoristim :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super DIY ideja jako mi se sviđa! Posijeti moj blog radila sam post o favoritima sedmog mjeseca :)

    ОдговориИзбриши
  3. Superrr,hvala cast! Bas si kreativna <3
    Ako zelis postani clan mog bloga,mnogo bi mi znacilo <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. nice post, if u wanna follow each other via GFC plz let me know
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Svidjaju mi se,jako kreativno !!! :)
    uclanila sam se u tvoj blog,uclani se ti u moj <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo mi je jako lijepo, sarene boje i sve to haha.
    Ali ja to samo zapisem na neki obicni papiric :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Baš si lijepo napravila shopping listu i sviđa mi se što ima toliko boja.
    http://strujadreams.blogspot.com/
    Struja ;)

    ОдговориИзбриши