My little diary...

02:56

Zdravo!!!Izvinite sto malo duze nisam pisala....Leto je valjda me razumete...Sigurno se cudite zasto je naslov ovakav..Odlucila sam da krenem novi seriju postova.Postove My little diary pisacu na svakih mesec dana i pomocu njih cete moci da malo "zavirite" u moj svettt <3!Pa da krenemoo...


Ova nedelja(tacnije vreme od pocetka jula) mi je savrseno protekla.Desilo mi se toliko lepih stvari da ne znam od koje da pocnemm...Danas cu Vam preporuciti svasta...
Kada sam cula da se daje film 'Minions' nisam mogla da odolim a da ga ne odgledam.Svima od srca preporucujem ovaj film jer je odlican.Ceo film se prati kroz smeh i posle njega cete se osecati predivno...Prikazuje se u 3D-u u boskopima.Ako ste ga vec gledali zelela bih da cujem vase utiske....




Ni ovaj mesec nije mogao da mi prodje bez citanja.Moji apsolutni favoriti su knjige iz serijala "Sestre po stilu''.U serijalu postoje cetiri knjige,u kojima devojcica po imenu Keri pise dnevnik.Za sada sam procitala prve dve knjige,ali sam krenula i trecu.Knjige idu po sledecem redosledu:
                                               1.Prvo prijatelji
                                               2.Princeza iz Pariza
                                               3.Zelene boginje
                                               4.Kalifornijska ljubav
Sve su odlicne i svakom ih od srca preporucujem.Za raspust sam odvojila jedno desetak knjiga da procitam.Ako ne mozete da zapamtite koje knjige treba da procitate mozete se lako organizovati.Sve sto treba da uradite jeste da na jedan papir sve lepo napisete i zakacite ga iznad stola ili gde vi zelite.Kada procitate neku knjigu sa spiska stiklirajte je crvenom bojom.Tako cete znati sta vam je ostalo i bicete organizovaniji.
Nemojte misliti da sam se tokom ovako lepog vremena zatvorila u kucu.Pre par dana sam otputovala kod sestre u obliznji grad.Za sada se odlicno provodimo. Drustvo sa kojim me je upoznala je extra!Bas to je razlog sto Vam odavno nisam pisala,i izvinite zbog toga...Evo par slika koje sam juce uslikala dok smo bile na Drini:










Izvinite,nisam stigla da ih editujem i obelezim...Nadam se da Vam se dopao post.Kako Vi provodite svoj raspust???Uzivajte u letu...Uskoro novi post!
                                                Andjelaa <3


You Might Also Like

38 коментара

  1. Film 'Minions' je perfektan! Gledala sam ga sa drugaricama i super je! Takodje sam procitala prve tri knjige iz serijala 'Sestre po stilu', a cetvrti deo planiram da kupim uskoro. Jako lep post, slike sa Drine su prelepe!

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo!!!I ja sam gledala fim sa mojim BFF..Knjihe su me jako inspirisale i jos jednom me naucile sta je pravo prijateljstvo...

      Избриши
  2. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blospot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja za post! :)


    Novi post na mom blogu, ako ti se svidja i ako zelis, zaprati me.
    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Vidim da smo obe u svetu blogovanja relativno od skoro pa bi bilo llepo da se zapratimo medjusobno zapratimo. Inace lep provod na Drini zaista je to prelep deo grada. A Minioni su moj apsolutni favorit.
    Pozdrav lepotice<333

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, slike su baš super. :) Ukoliko želiš pretplati se na moj blog bilo bih mi jako drago.
    http://vidastefic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno sam uzivao citajuci tvoj post ! Meni jul savrseno protice takodje ! I obozavam minionse :DDDD

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post.Vidi se da se trudis.
    Gde si slikala reku ili sta vec?Mesto mi se cini poznato pa zbog toga te pitam.

    POseti moj blog i uclani se ako zelis:joxykutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na podrsci!Drinu aam slikala kod Loznice.Poseticu,naravnoo ♥

      Избриши
  8. Minioni su prekul ahhah. Sviđaju mi se ovakvi postovi:-)♥
    Posjeti i moj blog http://katesdiyblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post i divna ideja, dala si nam inspiraciju, ljubimo te!

    Inace pocinjemo da te pratimo, ako ti sw svidjaju nasi postovi mozes i ti nas
    http://bratzika994.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Blog ti je STRAVA! Možeš da me pratiš ako želiš ;) Pratim i ja tebe <3

    http://muworldbymilica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post!Tek sam sad pronasla tvoj blog,uclanila sam se kod tebe,nadam se da ces uzvratiti --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo će zvučati neverovatno,ali ja nisam gledala Minions,hahaha.
    Obožavam da čitam svakakve knjige i ove koje si ti predlozila cu potraziti,samo da se ne dosadjujem.

    P.S.poseti moj blog i učlani se i ja cu u tvoj.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post, baš lepo pišeš. Sve slike su prelepe. <33

    P.S. GIVEAWAY je na mom blogu, možete se prijaviti ovde .

    ОдговориИзбриши
  14. dopada mi se post, kao i fotografije!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Divan post. Pročitala sam samo Princeza iz Pariza, savršena je knjiga. Mnogo mi se dopada tvoj blog iako sam tek sad saznala za njega. Pratim te od sad definitivno.
    Novi autfit post je na momm blogu, pa ako možeš poseti me:
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Radujem se ovom serijalu. Slike su divne, a film moram da odgledam. Ne sumnjam da je predobar! :)
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj. xo

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post, gledala sam Minionse!!! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Super post :) Jako lijepo napisano :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa, u toku je i giveaway :) <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Odličan post. ❤

    Posjeti moj blog: mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши