Nails... :-)

03:12

Zdravoo!Izvinite sto duze vreme nisam pisala,ali kako je krenulo lepse vreme veci deo dana provodim napolju..Mislim da nisam jedina devojka,koja leti obozava da lakira nokte.Evo nekih od mojih saveta,pa da pocnemo...


Za mene lakiranje noktiju predstavlja citavu proceduru.Hahaha,smesno je ali je tako.Pre nego sto krenem da lakiram nokte,stosta uradim.Prvo lepo operem ruke toplom vodom da bi bile mekane i ciste.Nakon toga ako je potrebno isturpijam nokte,a onda dolazi najtezi deo-izabrati boju.Obicno mi u tome pomognu razne slike na We heart It-u i videi na Youtube-u.Kada odlucim sta zelim da radim,krenem sa poslom...
Sigurna sam da imate sve sto Vam je potrebno za kreiranje umetnickog dela na noktima,ali postoje jos neke stvari koje mogu da Vam olaksaju posaoo:
1.Obicna ukosnica moze Vam posluziti za precizno iscrtavanje tackica.
2.Pomocu ciste cetkice za obrve(slicna cetkici za maskaru) mogu ravnomernije da se rasporede perlice i svetlicave cestice po povrsini nokta.
3.Tanka cetkica za ajlajner olaksava iscrtavanje svih sitnih detalja.
4.Kozmeticki sundjercic-ciji je samo vrh umocen u lak za nokte-omogucava kreiranje ombre efekta na noktima.
Da budem iskrena probala sam sve trikove,sem kozmetickog sundjercica ali sam cula da je odlican.Evo kako je ispaolo moj delo:


Slika nije najjasnija i izvinjavam Vam se zbog toga.Nadam se da Vam se svideo post,ako neko bude pokusavao nesto slicno nek mi posalje posalje poruku na mejl(adjithequeen01@gmail.com) ili ostavi sliku u komentar.Bilo bi mi drago da vidim da sam bar malo pomogla.Uskoro novi postt...
                                                                            Andjelaa <3

You Might Also Like

20 коментара

  1. Odlican post! Obozavam da leti lakiram nokte, tvoji su sjajno ispali, kada budem napravila neko "remek-delo" na njima, obavezno saljem sliku!

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post...Ja obožavam da lakiram nokte uvek nema razlike da li je leto ili zima i imam čitvau kolekciju lakova raznih boja,mada preovladavaju razne nijanse plave :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala!I ja uvek volim da ih lakiram,ali je u skoli zabrajeno,paa...Obozavam plavu bojuu <3!

    ОдговориИзбриши
  4. Vrlo lep post. Ja ne lakiram tako često, jer ne znam uvek mi je nešto preče, ali volim to da radim. Baš su ti lepi nokti. :)

    ОдговориИзбриши
  5. lepi su ti nokti :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Will you follow eachother? Let me know. Follow me on GFC and leave a comment, I will come back immediately.

    www.nilgunozenaydin.com

    ОдговориИзбриши
  7. Thanks for following me . I am following you back.

    http://www.nilgunozenaydin.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post, kao i blog!
    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Više volim imati nalakirane nokti nego cijelu proceduru, da dođem do njih haha :D

    ОдговориИзбриши
  10. Super su ti noktici i ja obozavam nail art cak imam i blog o tome. Stvarno super post!Ako zelis uzvrati folow.
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши