Novo poznanstvo....

14:25

Zdravooo!Kako ste?Izvinite sto nisam duze pisala,ali ovih dana sam nekako bezveze.Oblaci su prekrivali nebo,sve do juce pa se tek danas osecam inspirisano...Kao sto mozete da vidite naslov posta je novo poznanstvo,a zbog cega je tako saznacete uskoroo...


Suncan dan,ali ipak ne dovoljno poseban da bih se osetila lepse.Sve mi je nekako monotono i dosadno.Ustajem iz kreveta i oblacim se.Mrzovoljno stavljam poslednje zalogaje sendvica u usta i spremna sam da krenem.Poceo je jos jedan dan.Ne znam zasto se osecam ovako glupo.Leto je,sve bi trebalo da bude puno sarenila i lepote,ali prosto ovaj dan nije takav.Posle posete baki i deki zatvaram se u kucu i cekam da zahladni.Neprestano drzim telefon u jednoj,a daljinski u drugoj ruci....
Prolazi vreme..Uskoro ce sedam.Izlazim napolje i odjednom sve se menja.Od ovog trenutka nista nije drugacije.
Pogled mi se sa sivila zgrada premesta na malo i sicusno stvorenje.Znam da se svi pitate sta li sam ugledala,verujte  jedva cekam da Vam kazem.Na sred ulice stajala je mala beba ptica i bespomocno cvrkutala(ako tako mogu da kazem jer je vise skicala).


Kad se gleda nije nista posebno,ali je upravo ovaj lepotan razlog velike lekcije koju sam po stoti put ponovila danas."Sreca je u malim stvarima!"neko je nekad rekao.Dovoljno je da se malo potrudimo i sve moze da bude lepse.Za zaljubljene jedan pogled je dovoljan da dan bude lepsi,za decu jedna lizalica...Sve ima svoje.Dovoljno je da u svakom velikom danu koji dolazi ,budemo zadovoljni sto smo zdravi i srecni,jer sve ostalo je nebitno.Danas si ovde,sutra mozes biti na nekom desetom mestu.Vazno je da uzivas u svakom trenutku,jer zivot je jedan i nema drugo poluvreme!
Za kraj jos neka slika sa pticicom:


Iii,to je to.Nadam se da Vam se dopada moj novi prijatelj...Barem je meni prirastao uz <3!USkoro ocekujte novi post <3!
                                                                 Andjelaa <3
                                                       

You Might Also Like

8 коментара

  1. Odličan post....Presladak je....
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/white.html

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post. Kako nije ništa posebno? Predivna je. Šta bih dala da sam ja naišla na nju i slikala. Bila bih presrećna!♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno!Drago mi je sto postoji neko ko se raduje sitnicama,jer vecini ljudi to nista ne znaci <3!

      Избриши
  4. Super post! ♥
    Prijavila sam se na tvoj blog,pa ako možeš i ti na moj.
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши