Svasta nesto...

14:27

Zdravoo!Izvinite sto vam duze nisam pisala..Lagala bih kada bi vam rekla da je to samo zbog lepog vremena.Prosto ovih dana sam u guzvi i od  +40 stepeni nemam zelju za pisanjemm,ali evo danas dok sam setala dosla mi je neka inspiracija...
Prvo zelim da vam se zahvalim na 22 citaoca  i +1000 pregleda.Ne mogu da Vam opisem koliko sam srecna.Pre nekih mesec dana napravila sam blog,i ne mogu da vam opisem koliko mi znaci sto vidim da me podrzavate....


A sada da predjemo na drugi deo posta...Ovih dana sam u guzvi,jer je mojoj najboljoj drugarici sutra rodjendan pa sam imala puno briga oko poklona...Ako zelite mogu napisati post o idejama za poklone...Sta mislite o tome?Napisite u komentarima....Jos nesto sto mi se ovih dana vrti po glavi jeste-skola.Svi verovatno mislite jao pa ima jos mesec dana,ali to ce za cas proleteti....Nesto sto me najvise muci jeste raspored na stolu..Svaki dan po nekoliko sati gledam samo desk tour videe i retko dobijem neku inspiraciju...Novi video od LaurDIY mi se jako svideo,a mozete ga odgledati OVDEEE...
Kako vama prolazi letnji raspust?Izvinjavam se jos jednom sto je post kratak...Uskoro ocekujte novi sa jako zanimljivom temom!Saljem Vam veliki poljubac!
                                                      Andjelaaa <3

You Might Also Like

4 коментара

  1. Jako lep post, zelela bih da napises onaj za poklone!♥

    ОдговориИзбриши
  2. Isto kao i tebi. Izluđuje me ovo vreme. Možeš da na hameru napišeš sve što osećaš i da zalepis vaše slike. :)

    ОдговориИзбриши