Back To School Tag :)

12:25

Hejj!Kako ste?Ovaj tag sam videla pre  par dana i jako mi se dopao pa sam pozelela da ga uradim <3!

1.U koji razred kreces ove godine?
-U osmi :)

2.Kojeg dana ti pocinje skola?
-1.septembra

3.Da li ste imali domaci za raspust i jer si ga zavrsila?
-Nisam imala domacii.

4.Sta ces obuci prvog dana skole?
-Zavisi kakvo ce vreme biti :)

5.Koje casove imas?
-Pa posto sam osnovna svi verovatno znate,ali nabrojacu.Imam:srpski,matematiku,hemiju,fiziku,istoriju,nemacki,engleski,likovno,muzicko,biologiju,geografiju,fizicko,izborni sport...

6.U koliko sati se budis/ides u krevet kada je skola?
-Idem u krevet izmedju 22:30-00:00,a ustajem kada idem popodne u 8h,a kada idem prepodne u 6:45.

7.Sta nalazis najastesnije kod skole?
-Iskreno nista.Ponekad se malo iznerviram zbog nekog predmeta,ali na kraju shvatim da je sve to deo odrastanja i da na zivot gledam sa opustene strane <3

8.Da li srecna sto se vracas u skolu?
-Da,ali mi je pomalo zao sto je osam godina tako brzo proslo :D

9.U kojem razredu si pocela da nosis sminku u skolu?
-Ne sminkam se.

10.Da li nosis torbu ili ranac?
-Ranac,torba mi je nezgodna.

11.Omiljeni predmet?
-Likovno,srpski,engleski...

12.Predmet koji mrzis?
-Iskreno ne mrzim nijedan predmet,niti bilo koji obozavam.

13.Uobicajni raspored u skoli?
-Izmedju svakog casa imam odmor od pet minuta,a izmedju drugog i trecag odmor od 20 minuta.

14.Omiljena stvar kod skole?
-Drustvo,uspomene koje iz nje ostaju :)

15.Kako rasporedis porodicu,drustvo,skolu i internet zivot?
-Pa stvar je samo u dobroj organizaciji.Sa porodicom provodim dosta vremena,na internetu sam uvece,a sa drustvom se vidjam u skoli i za vikend.Ali ipak skola mi je na prvom mestu <3

Nominujem:
Janu sa bloga Geekly Chic,i sve koji zele da urade tag <3!I zapamtite:

                                                         BE HAPPY AND SMILE :)

                           
                                                                                                    Andjelaa <3




You Might Also Like

37 коментара

  1. Odličan tag, sviđaju mi se pitanja i odgovori, hvala što si me nominovala, uradiću ga :) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,drago mi je sto ces ga odraditi :)

      Избриши
    2. Tag je odlican,uradicu na moj kanal i ko zeli neka pogleda moj kanal😃

      Избриши
  2. Super tag :))

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - u toku je giveaway!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican tag...jako zanimljiviodgovori <3

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Baš je interesantan tag, pitanja su super. I tvoji odgovori, podrazumeva se :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljivi odgovori :)

    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan TAG i odgovori su stvarno zanimljivi. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan tag... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam radila isto Back to school tag,ali je moj imao drugacija pitanja. ♥
    A ovaj je odlican!

    ozaninkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,ja sam nasla ovaj i pitanja su mi nekako zanimljivija :) <3

      Избриши
  9. Divan post! Baš mi se dopada kako si odradila tag. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam uradila ovaj tag,ali je bio dosta drugačiji!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Baš mi se dopadaju pitanja, kao i tvoji odgovori! Koja si ti sretnica kad na život gledaš opušteno, ja se stresiram zbog svake sitnice! Baš mi se dopada tvoj blog, učlanila sam se!


    P. S. Bilo bi mi drago da posjetiš moj blog i učlaniš se ukoliko ti se dopadne! ❤

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Great blog post , as usual my Dear ! :)

    PS: Please help me with collaboration and clickHere <3

    ОдговориИзбриши
  13. Great post! thanks for sharing this is super fun to scroll through! Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Uživaj u 8. razredu, iskoristi svaki trenutak da budeš sa društvom jer ništa neće biti isto posle kad krenete u srednju. :)
    Pozadina na blogu ti je preslatka :3 Obožavam Ajfelov toranj *___*

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  15. I ja sam sad krenula u 8. razred! I jako mi se sviđaju tvoji odgovori i vjerovatno bih i ja na većinu njih odgovorila jednako! :) <3
    -Struja

    http://strujadreams.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Super post :))) učlanio sam se ako ti nije problem da pogledaš moj blog počeo sam 19.09 sa radom :) nadam se da će ti se svideti!

    http://milanslifeblog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши