Get ready for school with me

12:26

Zdravoo!!!Kako ste?Vec nedelju dana smisljam naslov za pocetak serije postova BTS,i danas mi je to konacno poslo za rukom...Nisam duze pisala,zbog puta na kome sam bila.Mozda cu narednih dana da napisem vlog,nego da mi krenemoo....


Za mnoge skola predstavlja dosadu i ucenje,ali kod mene nije tako.Smatram da u zivotu nista ne treba prepustati slucaju i truditi se da se u sve unesu sreca i radost.Iako se ne radujem previse osmom razredu koji sledi,moram priznati da me prijemni ne plasi.Pored knjiga u skoli mi je drustvo i svaki dan je zanimljiv.Nesto sto najvise volim kod pocetka,jeste kupovina.Sve te svescice,olovkice i gumice od skolskog sivila naprave raj.U ovoj seriji postova cu pisati o svacemu i truditi se da budem sto oreginalnija....
Izvinjavam se sto je post kratak,jer sam njim tek otvorila ovu seriju.Uskoro ocekujte nove postove,koje cu sada pisati cesce...Obecavam.Casna blogerska.Vidimo se...
                                                              Andjelaa <3

You Might Also Like

12 коментара

  1. I ja se takođe radujem kupovini stvarčica za školu,ti me uvek obraduje.

    P.S. i ja krecem u osmi razred,ali sam bas uplasena oko prijemnog.

    ОдговориИзбриши
  2. Potpuno se slazem....Nemoj da se brines panikom se uvek sve pobrka <3!

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, mada bih volela da si ubacila još neke fotke, ali nema veze! Jedva čekam sledeći post iz BTS serije♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post :) Sa nestrpljenjem iščekujem nove postove iz kolekcije BTS :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam prijemni prosla, ali sad mi sledi nesto mnogo gore - srednja skola. Iskreno se plasim, ali se nadam da cu uz sve ove sjajne BTS postove uspeti da je preguram. :)

    Novi post je na mom blogu:
    shineperfection.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti,sigurna sam da ce sve biti u redu samo polako <3!

    ОдговориИзбриши
  7. Na blogeru dominira 01' godiste. Ni ja nisam bila mnogo uplasena. Radujem se kupovini pribora to me uvek oraspolozi. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Haaha to sam i ja primetila <3!I mene takodje <3!

    ОдговориИзбриши