Get ready for school with me:DIY

05:37

Zdravoo!!!Kako ste?Pravo da Vam kazem,ovih dana se nalazim u skolskoj euforiji....Sve po sobi ukrasavam i pripremam za predstojeci period,mada i dalje ne mogu da poverujem da za nekih dvadeset dana krecem u osmi razred...No,manimo se price nego da pocnemoo...


1.DiY Hemijske
Ovo je vise neki vid dekoracije i menjanja izgleda starim stvarima,koje su postale dosadne...Sve sto Vam je potrebno jesu hemijske,washi traka i masta.....


Prvo odvrnite gornji deo hemijske,a zatim izvadite patronu.Oko nje obmotajte washi traku i vratite je...Izgleda da je to to...Slatko,a vrlo jednostavno...


2.DiY sveske
Svake godine kada idem da kupujem sveske,u prodavnici se zadrzim najmanje cetiri sata...Da,da dobro ste procitali.Silno vreme oduzima mi bas biranje svezaka.Ove godine,odlucila sam da skratim sebi muke,i pokusam da ukrasim ih sama ukrasim...Evo kako i vi to mozete da uradite....


Sve sto Vam je potrebno jesu sveska,markeri(u boji koju vi zelite,u mom slucaju to su plava i crna) i obicna olovka.


Preporucujem Vam da prvo iscrtate sve obicnom olovkom,pa podebljate markerom.Moj se odmah nakon nanosenja susi,a ako vas ne ostavite ga bar pet minuta.Iii uz malo maste dobili ste svoju svesku iz snovaa....


Ovako izgledaju moje sveske....Koja Vam se vise dopada???

3.DiY memo tabla
Memo tabla,jedina stvar koja moze da mi pomogne oko organizacije.Pokazacu Vam naci kako da i vama bude must have tokom skolske godine...
Sve sto Vam treba jesu slikice i papirici koji ce vas motivisati i ujedno Vam pomoci da ostanete organizovani.


Mozete zakaciti sta zelite,ali nemojte da zaboravite cemu ova tabla zapravo sluziii....
Toliko za danass...Nadam se da Vam se dopada post,jer ne mogu da  opisem sa kojim uzbudjenjem sam ga pisala...Nadam da sam Vam od uredjivanja pribora napravila zabavu...Uskoro novi postt...
                                                        Andjelaa <3

You Might Also Like

47 коментара

  1. Što ja volim da idem u kupovinu za školu!
    Meni se najviše sviđa ova zelena sveska,prelepa je.
    Mislim da cu tako ukrasiti i svoje sveske!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slicice su predivne. Obe mi se dopadaju, ali vise ova zelena. Gde si kupila washi trake? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo,kupila sam ih u obliznjoj knjizari,mada mozes naruciti i preko Srecnog dugmenceta... <3

      Избриши
  3. Slicice su predivne. Obe mi se dopadaju, ali vise ova zelena. Gde si kupila washi trake? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, jako mi se dopadaju sveske, a i memo tabla je odlična, ja imam malo veću... Sviđa mi se ideja za olovke..

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post :) Sveske su prelepe :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Posjeti moj blog i učlani se. Uzvračam!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jao, sve je preslatko! Meni se najviše dopada tvoja tabla, i ja ću moju morati malo da ukrasim i dekorišem povodom početka škole. :) <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. I ja isto krecem u osmi razred,znam kako ti je ...polazak u osmi razred je jako stresan period,ali cvaljda cemo preziveti hahahah odlican post <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Osmi razred je najlepsi, videces! :)
    Super kreativan post :)

    www.kapege.com

    ОдговориИзбриши
  10. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e da dica também.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obrigado eu estou feliz que você gostou meu blog <3!Naravno da cu te zapratiti veliki pozdrav <3!

      Избриши
  11. Diyevi mi se jako svidjaju kao i ceo post, tekst , slike, ma sve! ♥
    Hemijske predivno izgledaju, ja nemam washi trake ali cu se potruditi da ih narucim preko interneta. A ovo sa tablom cu definitivno napraviti, jednostavno i lako izgleda a sto je najvaznije lepo ♥ Tvoj sam 28 citalac ♥

    Novi post ------> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Nice post. Lets follow eachother on GFC. Please follow me and leave a comment . Then I will come back and follow you asap, l oves

    www.nilgunozenaydin.com

    ОдговориИзбриши
  13. Zelena sveska je prelepa! :) Odlican post,samo tako nastavi <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  14. Hemijske izgledaju super! Sveske si divno ukrasila, minion je presladak! ^_^ Super post. ♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Imaš dobre DIY ideje!

    http://littlelittleunicorn.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post! Sviđa mi se ova sveska sa Minionsom :D

    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Post je super i dala si mi sjajne ideje!Zasluzujes sve pohvale! :D

    yolo55.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Andjela, savrsen post. Ideje su jako dobr . Najvise mi se dopadaju sveske, ali druga je ubedljivo najbolja. Hvala ti na ovakvom postu. Cekaj, ti mene sprdas da si cetiri sata u prodavnici i biras sveske? Pa bas zbog toga moji roditelji meni ne daju da ja kupujem nego idu oni. Haha. ❤

    Poseti moj blog i uclani se ako zelis. ❤

    http://najboljisaveti14.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Hvala ti puno <3!Sto se tice kupovine ne salim se ozbiljna sam XD !I moji su isli do pre dve godine,ali sada idem ja hahah <3!Pogledacu tvoj blogg..

    ОдговориИзбриши
  20. Svida mi se post!
    Evo ako zelite mozete posjetiti i moj blog, imam novi post<3 http://happylondongirl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  21. Memo tabla i druga sveska su predivne! Ja obozavam minione.

    Ako zelite posetite moj blog girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Anđela imaš predivan blog. ♥ Osmi razred je najlepši, veruj mi. Maslopre sam saznala za tvoj blog i mnoogo mi see sviđa. Već duže razmišljam da kupim tablu od plute, ali uvek zaboravim. Učlanila sam se u tvoj blog, ako možeš uzvrati

    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Одговори
    1. Ako si mislisla na washi trake kupila sam ih u obliznjoj knjizari i platila oko 200 dinara,a imas da porucis i preko sajta Srecno dugmence po ceno od 270 dinara,mada ima i jeftinije <3!

      Избриши
  24. Joj,a gdje mogu da nadjem washi trake?Nigdje ih nema...

    http:/ozaninkutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je i mene mucilo do skora,a onda sam nasla u knjizari,a mozes i da narucis preko Srecnog Dugmenceta <3!

      Избриши
  25. Meni se uvijek sviđa tvoja originalnost i jednostavnost!
    Super si,sviđa mi se plava bilježnica :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши