Get ready for school with me:Haul post :)

13:27


Zdravoo!!!Kako ste?Pravo da Vam kazem ovih dana sam stalno napolju...Gledam filmove,zabavljam se,setam...Kako vama prolaze ovi avgustovski dani?Bas danas isla sam u kupovinu skolskog pribora,sto mozete videti po naslovu,pa sam odlucila to da podelim sa vama <3!Krecemm...


Prvo sto sam kupila jesu blokovi(uvek uzmem dva da ne bi stalno kupovala tokom godine),tempere i paleta...


 Zatim i olovke....Mnogo olovaka...Kao i gumice.... :)



Tu su i bojice,flomasteri i naravno markeri bez kojih je moja skolska godina ne zamisliva....


Kada sam u prodavnici videla ove blokcice pocela sam da skacem i skicim,a ljudi su me gledali kao da sam luda...Pa dobro,jesam...Malkice...Kako se Vama dopadaju?


Zatim nesto sto mi uvek treba:kolaz papir,lepak,korektor...A tu sam nasla i ovu preslatku malu heftalicu...



Ovo su takodje dve najsladje sveske koje sam ikada kupila...



Iiiii,to je to...Kako Vam se svidjaju stvari koje sam kupila?U danasnjem postu nema puno teksta,jer se sve lepo vidi sa slika...Nadam se da Vam se svideo post...Uskoro novi....
                                                               Andjelaa <3

You Might Also Like

24 коментара

  1. Uskoro idem u kupovinu pribora. Tvoj izbor je jako dobar, dezeni svezaka su prelepi :*

    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo!Ja sam Ely sa bloga Ely & you i učanila sam ti se u blog.Haul je super i gde si kupila ove samolepljive papiriće?Tj.ove blokčiće.Sveske su prepredivne! <33

    ОдговориИзбриши
  3. Sve stvarčice su preslatke. :) I ja ću narednih dana u kupovinu, mada već imam gomilu stvari od prošle godine, pa i onih koje i onako redovno kupujem, pa samo gomilam jedno na drugo. :D Sveske su stvarno prelepee! :) ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni uvek ostane gomilu stvari,ali ipak novim ne mogu da odolimm..Hvala ti puno <3!

      Избриши
  4. Preslatke stvarčice. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi se dopadaju tvoji postovi. :* Poseti moj blog
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Kako su divni blokčići i sveske su preslatke. Sve to i ja uzmem svake godine. <3

    ОдговориИзбриши
  7. i ja sve to uziam svake godine, uvek uzmem puno onih stikera da mi sve bude lepo i ukraseno :D
    super post!
    Poseti i moj blog, novi post je tu
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Uuu strava..Za 3 dana idem u kupovinu i ovo ce mi dobro doci :-)
    Hvala i super su stvarcice...

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako lepe stvari! ♥
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Bila si u Tempu ☺?
    I ja sam,ali nisam mogla da nadjem ukoricene sveske koje nisu toliko skupe,a kvalitetne :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da.Ja sam ih pronasla,svake godine ih dobro sakriju :).Hvala ti <3!

      Избриши