Get ready for school with me:What's in my backpack?

07:11


Hejj!!!Kako ste?Nekoliko Vas je u proslom postu izrazilo zelju da napisem post o uredjivanju planera,i on ce biti neki od sledecih...Danas sam odlucila da Vam pokazem sta se nalazi u mom rancu,pa da krenemoo...


Ovako izgleda moj ranac...Kupila sam ga pre dve godine u Djaku i odlican je.Najvaznije mi je to sto je jak i izdrzljiv,jer nosim puno knjiga.On je jedan od najudobnijih ranaca koje sam koristila.


Posto idem u skolu,podrazumeva se da nosim knjige i sveske.Pokusavam sto vise stvari da potrpam u ormaric,ali i pored velikog truda  svaki put me zaboli ruka kada ga podignem.Pored potrebnih knjiga,u rancu uvek imam pernicu.Ona mi je uvek prepuna.Volim da u svakom trenutku imam sve sto mi je potrebno.Inace sam tip koji sve pamti preko slike,tako da mi flomastera i markera nikad nije dosta :).Na koji nacin Vi pamtite?


Pored svih obaveznih stvari,sa sobom uvek imam i nesesercic.U njemu nosim cesljic(ne zelite da mi vidite kosu posle casa fizickog :)),snalicu i gumicu,kao i labela i kremu za ruke.Tokom zimskih meseci ruke mi se jako brzo suse,pa ih redovno mazem.Par puta sam se posekla i od tada uvek imam hanzaplast.Jedno vreme sam u skolu nosila sapun za ruke i planiram da ga ponovo spakujem cim nadjem onaj manji.


Tokom cele godine bilo da je leto,bilo da je zima sa sobom nosim flasicu vode.Nikad ne znam kada ce da mi zatreba,a to savetujem i vama.
Citala sam da cokolada povecava koncentraciju,tako da uvek imam neku malu koju pojedem pred kontrolni i mogu Vam reci da pomaze.Ono sto vazi za vodu,ta vazi i za maramice jer bez njih takodje nikuda ne idem.


Kada bi neki nastavni rekao termin kontrolnog zadatka ili dodatne ili dopunske nastave,obicno bih to napisala na zadnju stranu sveske.Ne zelite da vidite kako ta strana izgleda nakon nekog vremena.Na kreju ne zapamtim nijedan termin.Zato sam sa sobom pocela da nosim blokcic u koji sve uredno zapisem,i nakon toga kuci prepisem u planer.To je jedan od nacina kako da ostanete organizovaniji.
Gde god da krenem sa sobom nosim uloske,a svaka devojka ce razumeti zasto..


Iiiii,na kraju novcanik i bombone.Kod mene u skoli postoji prodavnica sa skolskim priborom i grickalicama,pa i ako nesto zaboravim uvek tu mogu da kupim.Zato sa sobom uvek nosim ovaj mali novcanicic.Bombone ili zvake su nesto sto cete uvek naci kod mene u rancu...
Nadam se da Vam se dopada post..Sta vi nosite u vasem rancu?Uskoro ocekujte jedno iznenadjenjee <3!
                                                                            Andjelaa <3

You Might Also Like

38 коментара

  1. Jako lep post, slicne stvari se nalaze i u mom.. Jako lep post, slike su prelepe :) ♥
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar post. Pogledaj i ti moj blog.

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopada tvoj neseser, baš je simpatičan. Ni ja bez vode i maramica ne napuštam kuću, pogotovo kada idem u školu. Uglavnom nosimo sve isto, samo što kod mene u rancu uvek ima neki antibakterijski gel jer se ježim od prljavšine u školi. ♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,ja u skoli nosim slicne stvarcice <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post. Nosimo vrlo slicne stvari <3
    P.S. Uclanila sam se na tvoj blog, ako zelis uzvrati :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post i ja u školu nosim slične stvari. Učlanila sam se u tvoj blog danas i nadam se da ćeš i ti u moj. :)
    http://strujadreams.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Prelep ti je ranac.

    P.S.imamo istu svesku.

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Post ti je odličan, ovakvi postovi mi uvek privuku pažnju i obožavam da ih čitam. <3
    Ako želiš poseti moj blog i učlani se, nova samm pa bih želela da mi pružite podršku! <3 :-)
    http://svezatebee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!! Ja sam planirala ovakav post, ali će više biti neki saveti šta trebate da imate u rancu. Onaj blokčić na instagram je presladaak!! Inače, kad već pitaš, i ja pamtim preko slike :D :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,blokcic sam sama napravila preko jednog videa <3!

      Избриши
  10. Baš ti je lep ranac, slažem se da su Nike ranci apsolutno najbolji. <3 Instagram blokčić je divan, on mi je prvi zapao za oko. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Meni se jako svidja ovaj post,odlican je <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan ako nisi :) <3

    ОдговориИзбриши
  13. Prelep ti je ranac :-)
    Bas cool post <3

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Super post, super slike, sve je super! xD ♥

    http://dnkbff.blogspot.com/2015/08/dnks-jewelry.html Novi post je na blogu, pogledajte, komentarišite i učlanite se!

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post draga! Ako želis pogledaj i moj blog,bila bi ti prezahvalna! :) ♥

    ОдговориИзбриши
  16. Imam slican ruksak,volim ruksake najlakse ih je nosit,sveska insta je preslatka !!! :*
    Pogledaj moj blog ako imas vremena:

    http://zeberry.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post! Ruksak je predivan!

    Ukoliko želiš baci oko i na moj blog i učani se. LY!☺
    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Predivaan post zaista❤ Ako zelis uclani se na moj blog,uzvracam:-)

    ОдговориИзбриши
  19. Savršen post.
    Mogu ti reći da nosimo slične stvari.
    *Ne računajući sveske I knjige* :3 <333

    ОдговориИзбриши