My favourite nail polishes + some advices - collab post sa Anjom :)

02:00

Hejj!!!Kako ste?Jako sam uzbudjena,jer  radim collab post sa Anjom sa bloga Anja's diary.Danas cemo vam pokazati nase omiljene lakove za nokte i dati vam neke savete u vezi nege....Obavezno pogledajte Anjin post OVDEE.No,krenimoo...
I ranije sam Vam pominjala koliko volim da lakiram nokte.To me nekako opusti i smiri.Imam dosta lakova,ali za danas sam izdvojila par omiljenihh...

*1-Malena lak za nokte(br.2)



Ovaj lak sam dobila za rodjendan i mogu Vam reci da sam prezadovoljna.Inace lakovi brenda "Malena" su jako kvalitetni i dugotrajni,a i cena je pristupacna.Posto obozavam nail art,taj posao je nezamisliv bez crnog laka.Bas zbog toga je on jedan od mojih omiljenihh :).

*2-Sixteen lak za nokte(br.466)


Kada sam usla u Lilly i videla ovaj lak prosto sam znala da cu morati da ga kupim.Prvo sto me je privuklo jeste boja.Mislim da je prava letnja.Mozda na slici izgleda predrecavo,ali je prelepa kad se namaze.Jos nesto sto je dobro kod ovog laka,jeste sto se jako brzo susi(za 60 sekundi,sto se moze videti i na pakovanju).Zaista svima ga preporucujem.

*3-Golden Rose Colour Expert lak za nokte(br.8)


Sigurna sam da nisam jedina koja obozava "Golden Rose" lakove.Iskreno,ovaj i nisam toliko puno mazala jer sam ga relativno skoro kupila.Ima debelu cetkicu,tako da se vec jednim pokretom namaze ceo nokat.Nije ovo jedino sto me privuklo kod laka.Jedan od razloga zasto mi je omiljen jeste i boja.Jako je lepa,a skoro neprimetna,sto je za mene jako dobro jer moze da se provuce i za skoluu ;).

*4-Golden Rose With Protein lak za nokte(br.329)


Kao i prethodni lak,i ovaj je "Golden Rose".Za njega nemam nista posebno da kazem.Jako je slican prethodnom.Samo sto morate da predjete vise slojeva,ako zelite da vam boja bude lepa,a ne polu providna.

*5-Don Juan One Coat lak za nokte


Dok sam bila mala sinonim za nalakirane nokte bio mi je upravo crveni lak.Nekako mi on najlepse izgleda na ruci svake zene i devojke,pa tako i ja volim da ga mazem.Ne znam gde ovaj lak moze da se kupi,jer mi ga je mama donela sa mora.Svima bi ga preporucila,jer je boja prelepa a i cetkica je kvalitetna <3!

Iii,to je too....To su neki od mojih omiljenih lakova.Ako ne lakirate nokte,to ne znaci da sake i stopala ne treba da Vam budu negovani.Cak i kada to ne radite,potrudite se da vam koza ostane nezna.A evo par saveta,kako da Vam to uspe...

-Hidrirajte ruke
Napunite vecu i dublju posudu vrucom vodom i stavite u nju dva papirna ubrusa.Isecite dva komada samolepljive folije(moze se naci u prodavnicama) od 30cm i postavite i njih na bocne strane posude.Drzite sake ispod mlaza vode,umasirajte u njih kascicu secera secera zbog pilinga.Isperite sake i osusite ih.Iscedite vodu iz papirnih ubrusa i postavite ih na ravnu povrsinu.Utrljajte kremu u sake,umotajt ih toplim,vlaznim papirnim ubrusima,a nakon toga i samolepljivom folijom.Mirujte petnaest minuta,apotom uklonite i papir i foliju.


Ovo su neki od proizvda koje koristim za negu ruku.Ovu veliku kremu sam kupila u Super Veru i mogu vam reci da je odlicna.Hidrira ruke i jako su nezne posle nanosenja.A ovu malu kremicu sam dobila uz "Dahlia" aceton i to koristim posle skidanja laka.Takodje i to svima preporucujem.
Bez obzira sto vecina lakira samo prste na rukama,ne smete zapostaviti ni stopala.Ne bi valjalo da govorimo o tome koliko bakterija moze da se stvori.Zato i njima sa vremena na vreme morate i njima da se posvetite.A evo savrsenog nacina...

-Relaksirajte stopala
Napunite dublji lavor toplom vodom u koju cete staviti malo morske soli ili one za kupanje.Drzite stopala nekoliko minuta,a onda izvadite jedno po jedno stopalo i u njega utrljajte malo smedjeg secera.Vratite stopala u vodu.Ukupno vreme za njihovu kupku je desetak minuta.Izbrisite stopala,namazite ih kremom koju koristite ili trljajte u njih kokosovo ulje.Na kraju obujte pamucne carape,i ta daa vasa stopala su savrsena...
Nesto sto je jako bitno kada je nega noktiju u pitanju jeste pribor.


Ovo je nesto sto definitivno svako mora da ima.Kao sto vidite to su turpije i makazice(to podrazumeva i grickalicu i ostali pribor).A kada je nail art u pitanju,za to postoje posebne cetkice.Za one koje ih nemaju mogu posluziti i obicne ukosnice,stari ajlajner...Potrazite malo po kuci,jer verujte mi imate svasta sto za to moze da Vam posuzii.

Ii to je too.nadam se da Vam se svideo post <3!Obavezno pogledajte Anjin post OVDEEE,a mi se vidimo uskoro...
                                                                                Andjelaa <3

You Might Also Like

32 коментара

  1. Odličan post, dopada mi se i tvoj i Anjin! Najviše mi se sviđa drugi lak!
    Giveaway je u toku: geeklychiconmyway.blogspot

    ОдговориИзбриши
  2. Super si ovo odradila Anđela, baš mi je drago što smo sarađivale. :) Najviše mi se dopada Sixteen lak, trenutno sam u fazi čestog nošenja plavkastih nijansi. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Najviše mi se sviđa 'Malena' crni, i sixteen lak. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, meni je najlepsi ovaj sixteen
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/sparkle.html

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post <3 imam isti Golden Rose lak sa debelom cetkicom,stalno ga mazem <3
    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post :) Lakovi su prelepi,ali bih izdvojila drugi koji ima prelepu boju :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sixteen lak je odlične nijanse, mnog mi se dopada!☺♥
    Saveti su super.☺

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post!Najviše mi se dopada lak br. 4 zato što je Golden Rose i dopada mi se nijansa. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Superiska...
    Mnogo mi se dopada ovaj teget Golden rose :-) <3

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam baš neki ljutitelj lakova, ali onaj crveni mi se jako dopao :) Post je jako zanimljiv :) Učlani se na moj blog i ja ću na tvoj :) allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! :)
    Super su saveti! Ja imam isti lak kao tvij pod brojem 4! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajan post ♥ Savjeti su odlični :))

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Svi lakovi su ti predivni!
    Takoder smatram da vecina njih nosi bas crveni lak. A ja volim biti drugacija i ja skoro uvijek lakiram neke lude boje haha :)
    Super si <3

    Pogledaj moj blog ako zelis <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii <3!Ja leti obozavam lakirati "lude" boje,pogledacuu :)

      Избриши
  14. hey) nice nail polishes!!!!
    follow4follow?
    kisses from ukraine :-****
    maliovanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Beautiful glazes! I'm your new follower # 52 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  16. Jako dobar post, učlanila sam ti se u blog nedavno. Ako želiš pogledaj i ti moj blog, učlani se i komentariši mi zadnji post. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши