My summer morning routine :)

09:20

Zdravo!!!Kako ste?Ne bih da budem dosadna,ali i dalje ne mogu da poverujem da za dvanaest dana krecem u skolu.....Raspust mi je tako brzo prosao,ne znam kako je to kod Vas...No,da pocnemoo!

-Svako jutro mi pocinje budjenjem,sto je i normalno...Posto je raspust ne znam da li mogu da nazovem deo dana u kom se probudim...Verovatno,da mogu.

-Cim se probudim upalim TV i uzivam u gledanju crtaca...Da,da jedan od omiljenih mi je Sundjer Bob...A Vama???


-Nakon sati provedenih ispred televizora,setim se da je odavno proslo 12h i krecem ka kupatilu...Perem zube i umivam se...


Umivam se  Dove sapunom i mogu Vam reci da je on jedna od najboljih stvari za to.Probala sam razne proizvode,ali on nekako najvise prija mojoj kozi.

-Ima dana kada se tusiram i ujutru,da bih se osvezila...Za tusiranje koristim razne proizvode,ali trenutno sam veoma zadovoljna Felce Azzurra kupkom.Ima predivan miris i vraca kozi elasticnost i mekocu.


Posle tusiranja namazem mleko za telo,jer mi je koza suva.Leti se stalno mackam,jer mi Sunce dodatno isusuje kozu.Za to koristim Dove mleko za telo,jer prelepo mirise i super hidrira.Svima ga preporucujem.


-Posle "lickanja" na red dolazi i dorucak jee(ako se tako moze nazvati obrok oko 12h)!!!Svaki dan doruckujem drugacije obroke.Nekad je to jaje na oko,palacinke i ako bas nisam gladna zitarice.Drzim se toga da je dorucak najvazniji obrok,s obzirom na to da mi je drugi obrok oko 18h....Ne znam za Vas,ali po vrucini i nemam preteranu zelju za jelom...Sta Vi obicno doruckujete?

-Iiiii izlazakk...Kada zavrsim sa doruckom i obucem se izadjem napolje i uzivam u setnji...



Iiiii,to je to.Kako Vam se svidja post?Kakva je Vasa jutarnja rutina?Uskoro ocekujte novi post,a do tada bajj <3!
                                                           Andjelaa <3

You Might Also Like

26 коментара

  1. Odličan post :) Moja jutarnja rutina je slična tvojoj :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi se dopada rutina. Meni je omiljeni Mia i ja hahahaaha. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,i to ponekad volim da gledam al se ipak drzim Sundjer Boba <3 ;-)!

      Избриши
  3. Dobada mi se kako izgleda tvoja jutarnja rutina.I dobro je što se šetaš kad ustaneš,ali je bolje da izađeš oko 18h kao i ja.Ja tako obično u 18h izađem i vozim biciklu,rolere,šetam se,igram badminton ili odem na trening. :)
    I da,rutina nam je slična. ♥

    Ely <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!Ja izlazim napolje dva puta dnevno.Ujutru se setam,a popodne izlazim sa drustvom.Drago mi je da ti se dopada <3!

      Избриши
  4. Odličan post, slike su perfektnee. Jutarnja rutina nam je skoro ista, jako dobar post♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, i kod mene je to tu i tamo slično, samo što ja vrlo retko gledam TV, ne samo ujutru, već i inače preko dana. Tvoje starke su prelepe, prvenstveno mislim na boju. ^^

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti Anja <3!Starke sam cekala mesec danaa kad su konacn stigle bila sam presrecna,drago mi je da ti se dopadaju <3!

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, kao i cijeli blog :) želim ti sreću u daljnjem radu, imaš moju podršku :) ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa :* unaprijed hvala <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Televiziju uopste ne pratim, ali kada ustanem obavezno sagledam bar dve epizode sundjer boba na b92. Rutina nam se prilicno razlikuje sto se proizvoda tiče, takodje volim da mazem mleko za telo hahah. I daa, starke su preslatke. Odlican poost!


    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti puno <3!Drago mi je da ti se dopadaju starke.

    ОдговориИзбриши
  10. Zanimljiva rutina.I sundjer bob kralj haha. I ja gledam taj crtani kada se probudim.

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala ti,meni to pomaze da se razbudim i cini mi dan veselijimm <3!!!

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post!Obozavam kada vidim morning routine post ili video,starke su ti u prelepoj boji :D
    Poseti moj blog,novi post je tu --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicna rutina :)
    outfit post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Meni je takodje drugi obrok oko 18:00h :)
    Sad sam otkrila tvoj blog,predivan je ♥

    http://janaslookontheworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Imamo vrlo sličnu jutarnju rutinu ☺♥♥
    Dove mleko za telo je sjajna , ja inače mnogo volim sve Dove proizvode i smatram da su odličan izbor. ☺

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши