30 pitanja koje niko ne postavlja :)

12:55

Zdravoo!Kako ste?Polako je pocela skola,a tako i obaveze...Kako je vama protekao pocetak skolske godine?Danas cu da uradim "30 pitanja koje niko ne postavlja",za sta me nominovala Ketrin's Time,i jos jednom joj hvala,no da pocnemo :).

1.Spavas sa otvorenim ili zatvorenim vratima na ormanu?
-Zatvorenim.

2.Koristis li sampone i regeneratore iz hotela?
-Koristim sapune,a ostalo obicno ponesem sa sobom.

3.Svidjaju ti se post-its?
-Obozavam ihh <3!

4.Da li seces kupone i posle ih koristis?
-Pa koristim kupone jako retko,jer ih obicno ubacim u fioku i zaboravim na njih...

5.Da li bi radije bila napadnuta od roja pcela ili medveda?
-Moze ni jedno ni drugo?

6.Imas pegice?
-Male koje su gotovo neprimetne,mada nemam problem sa tim.

7.Uvek se smejes na fotografijama?
-Pa skoro uvek,sem ako nisam u WEIRD fazi...

8.Da li si nekad brojala svoje korake?
-Nope.

9.Igras li kad nema muzike?
-Uvek mi svira muzika,tako daa...Pa igram ponekad.Imam svoj srecni ples..(Jano shvatices :D)

10.Da li grickas svoje olovke?
-Ponekad,ali nisu bas ukusne... 

11.Koje je velicine tvoj krevet?
-Veliki je.

12.Koja je tvoja pesma nedelje?
-Pa ne znam...Mozda "Wildest dream" od Taylor  <3!

13.Da li je dobro da muskarci nose roze?
-Pa ne znam,meni ne smeta mada nisam ljubitelj te boje :)

14.Gledas li crtane filmove?
-Sundjer Bob je zakon!(mada volim i Pingvine sa Madagaskara,Kung Fu pandu...)

 
15.Da li bi bila skaut?
-Mozda :)

16.Najbolji dorucak?
-PALACINKE!!!(dorucak,rucak,vecera,uzina)

17.Kad obicno ides na spavanje?
-Tokom godine do 23;30,a na raspustu...uhuu

18.Kada si bila mala u sta si se maskirala za Noc vestica?
-Kod nas se to ne slavii :(

19.Sta si u kineskom horoskopu?
-Zmija,mada uopste ne volim te zivotinje i po opisu nimalo nisam taj znak,al....

20.Gledas li Tv novele?
-Nen.

21.Da li si koristila oruzje?
-Ne,ali uskoro planiram da odem u Streljanu da se oprobam...

22.Prvi koncert?
-Zeljko Vasic :)

23.Pevas pod tusem?
-Ne pevam,drzim koncerte svako vece :')

24.Kad si bila mala sta si zelela da budes kad porastes?
 -Doktorka,uciteljica...Imala sam hiljadu poslova,a sad ne znam sta cu.

25.Verujes li u duhove?
-Ne,i ne volim da se igram sa tim stvarima.

26.Nosis li patofne?
-Ne,nekako volim da idem bosa.

27.Da li si nekad plakala od srece?
-Vise puta...

28.Da li si bila zaljubljena?
-Molim?Ja sam udata vec dva puta haha :D!

29.Caj ili kafa?
-Sa obzirom na to da ponekad napravim Nes,biram caj <3!

30.Da li mozes da izdrzis da ne dises,a da ne zatvoris nos? 
-Mogu,obicno tako i radim :).

Iii,to je to.nadam se da Vam se svideo post.Nominujem sve koji zele da ga urade.Uskoro ocekujte IZNENADJENJE...See u soon <3!
                                                                                              Andjelaa <3

You Might Also Like

30 коментара

  1. Zanimljivi odgovori, odlican post draga Andjela :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Kako si ti zanimljiva.
    Nego kad je godišnjica braka xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,vidis o tome nisa razmisljala....Negde na leto je <3!

      Избриши
  3. Divni odgovozri,ovo je odlican post lepotice <3 LY

    school tag na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Pitanju su neobična, a odgovori zanmiljivi :)
    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super si odgovorila na sva pitanja!
    Molim te pogledaj moj blog, mnogo bi mi značilo! <3 <3 :) http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti je post :-)
    Zapratila sam te na GFC, nadam se da ces uzvratiti ! :-*

    NOVA SARADNJA NA MOM BLOGU, POGLEDAJTE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/09/collaboration-with-happiness-boutique.html

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je specijalan tag, pitanja koja još nisam videla da bih ljudi odgovarali ni na blogu ni na youtube-u :) Pratim tvoj blog pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.si/

    ОдговориИзбриши
  8. Super poost. Svaka čast <3

    Pogledajte i moj blog :* http://tadic-je.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  9. super post <3

    svrati na moj blog, pročitaj post, zaprati me <3 http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. I ja sam isto kao mala htjela biti sve i svašta, a sad ne znam šta ću sa sebe. xd Jako zanimljiv post inače. :D

    mypolishbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajan post, Andjela. Bas su me nasmejali odgovori. A pogotovo na ovo da li si bila zaljubljena. haha. I ja sam se udala već par puta i to svaki put za nekog glumca, uhh. Hahah ;) <3

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,drago mi je da sam te nasmejala.Za sada sam udata dva puta,mada mi je treci brak na pomolu XD <3!

      Избриши
  12. Hahahaahah...genijalan post...baš su me nasmijali tvoji odgovori! I odlični su a pogotovo ovo za 2 braka xD...
    -Struja

    http://strujadreams.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши