GIVEAWAY :-)

07:46

Hejj!Kako ste?Posle,toliko novih citaoca za kratko vreme odlucila sam da i ja na blogu napravim giveaway....U nastavku cete videti sta mozete osvojitii....


Prvo sto poklanjam jeste ova sveska sa printom Ajfelove kule....Na linije je,A5 formata.Inace,obozavam Pariz i imam citavu kolekciju stvari...


Zatim ovi Sticky notes :-)!


Vec sam Vam  pisala o mojoj opsesiji sa lakovima i priborom,pa sam odlucila da nesto tako spakujem u moje darivanje.Poklanjam Vam separator <3!Mogu Vam reci da jako pomaze,pogotovo za nokte na nogama...Imam iste tako da cemo biti "bliznakinje".


I na kraju,tu je mali dezodorans...Kupila sam mali jer je zgodan i moze se poneti bilo gde....Generalno,mislila sam na skolski neseser ili putnu torbicu...


Jos jednom ceo poklon...

A sada neka pravilaa...
1.MORATE BITI CLAN MOG BLOGA(GFC sa leve strane)
2.U komentar morate napisati E-mail adresu

Giveaway vazi samo za Srbiju,izvinite sa vise citaoca bice za sve zemlje bivse Jugoslavije(Hrvatsku,Bosnu)!
Pobednika biram preko sajta Random.org za dve nedelje(10.10)!

To bi bilo too.....Kako Vam se svidjaju poklonii?

                                                                                                 Andjelaa <3


You Might Also Like

46 коментара

  1. Stvari su prelijepe, nazalost ne mogu ucestvovati jer nisam iz Srbije ali nema veze :)
    Srecno svima :)

    http://ivanalifestyle.blogspot.ba/ pratim te, ako zelis uzvrati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,kao sto sam i napisala sa vise citaoca bice i za druge zemlje.Zao mi je -(!

      Избриши
  2. Odličan post :) Ova sveščica je zaista prelepa i imala sam istu ovakvu.... :D
    branka.370833@gmail.com
    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarčice su preslatke! Meni prvo za oko zapadnu šarene stvarčice, pa mi se Sticky papirići posebno dopadaju. :)
    anjasaveti@gmail.com <3

    ОдговориИзбриши
  4. Odlične stvarčice. Imam već istu svesku i dezodorans, tako da se neću prijaviti za giveaway, ali srećno svima♥

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam iz Srbije, pa se ne mogu prijaviti, ali pokloni su divni. ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Stvari su prelepe :))
    sakibibi69@gmail.com

    allforgirls14.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Želim ti još puno, puno čitalaca. Stvari su divne. <3

    sinisademic72@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarcice su stvarno preslatke.♥
    marsapetojevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super su pokloni, ovi sticky notes su preslatki!!
    milicaraca333@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divne stvarcice.
    rakicaca020@gmail.com
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sticky notes, yaaay! Hahah :D
    Odlični su pokloni :D
    sofijatrujic@gmail.com
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Pokloni su divni. :)
    milenaleksic95@gmail.com
    Poseti moj blog i uzvrati pracenje ako zelis:
    Fashion and style

    ОдговориИзбриши
  13. Pokloni su predivni! Uclanila sam se u tvoj blog. :)
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican izbor poklona,jako mi se svidjajuu :) Redovno citam tvoj blogg i pratim te :)
    E-mail: sandrazivkovic908@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post!Pokloni su preslatkiii!!!
    E-mail:vukicevicjovana6@gmail.com

    joxykutak.blogspot.com

    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Veoma lepo od tebe :)

    Nova sam pa ako želite pogledajte moj blog, ukoliko vam se svidi pratite me, svima ću uzvratiti :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Postavi mi pitanja za O&A pls:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Super su poklončići.
    zoranap86@gmail.com ...

    pogledaj moj blog i ostavi komentar ako želiš, jako bi mi značilo pošto ga imam samo par dana.

    http://zorannadiary86.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Pokloni su P-R-E-D-I-V-N-I!♥
    Mail-preradoviczeljanap@gmail.com

    Q&A Na mom blogu-uclanite se- forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши