How to organize your desk for school days?

00:39

Hejj!Kako ste?Mislila sam da necu dugo pisati postove,ali Anja mi je pomogla kako da se resim problema,i jos jednom joj hvala <3!Nego da se ja vratim temi...Meni je danas prvi dan skole i mogu Vam reci da sam srecna zbog toga.Malo mi je i dosadio raspust,tako da ce mi promene dobro doci.


Tokom raspusta radni  sto se svima pretvori u mesto puno sjajeva,porukica,papirica i nereda.Ali ipak kada krene skola,sve to se mora ozbiljnije shvatiti i vreme je da se sve rascisti.Evo par saveta sta bi trebalo da Vam se nalazi na stolu...
1.Pribor za pisanje
Na stolu uvek treba da ti se nadju samo osnovne stvari:olovke,gumice,hemijske,markeri...Sve ostalo skloni sa stola,jer ces dobiti vise prostora i vecu koncentraciju.
2.Lampa
Dobra svetlost je nesto sto je najvaznije kada ucis.Tokom dana je lako,ali vec kad padne mrak lampa priskace u pomoc.Gledaj da ona bude uperena u knjige,a ne u tebe.
3.Voda
Dok ucis,dobro je da uz sebe uvek imas flasicu vode.Voda poboljsava koncentraciju,sto mnogo pomaze pri ucenju.
4.Sat
Sat je uvek dobro imati kako bi znala koliko vremena ti treba da uradis nesto ili da sebi zadas rok u kom moras da uradis nesto,a isto tako da vidis kada je vreme za kratku pauzuu :).
5.Rokovnik
Planer ili kalendar dobro ce ti doci da imas bolji uvid svoje zadatke i obaveze tokom skolske godine.Kada vidis sta ti sve predstoji narednih nekoliko dana,lakse ces se organizovati.

Ovih dana sam dosta citala o organizaciji,i odgledala sam bezbroj videa na Youtube-u.Dosla sam na ideju koja mi je pomogla,pa se nadam da ce pomoci i vama.


Kao sto i na slici mozete videti,ovo je jedna vrsta zidnog planera.Uzela sam papir bloka 5 i na njega polepila neke crteze i papirice,kao i Weekly planer.Verujte mi pomaze,vec sam ga isprobala.Ako ga zakacite na zid ili iznad stola nemoguce je da nesto zaboravite,i uvek cete znati kad imate koji kontrolni,obavezu...
Ii,to je to!Svima zelim srecan polazak u skolu(ne znam razrede svih :D),a mi se vidimo vec u sledecem postuu :)!
                                                                                          Andjelaa <3

You Might Also Like

18 коментара

  1. Divan post i odlicni saveti,praktikujem sve sto si navela <3
    novi post na mom blogu:
    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post, uradila sam DIY projekat koji si predlozila i super je ispao♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, sjajni saveti :))
    Nov post http://allforgirls14.blogspot.com/2015/09/ask-me-and-ill-give-you-answer.html

    ОдговориИзбриши
  4. I meni pomaze planer na zidu :)
    Dobri saveti,odlican blog :) <3

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Prelep post. Ideje su sjajne i zaista ce mi pomoci ;)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Tagovala sam te --> http://ketrinem.blogspot.com/2015/09/30-pitanja-koja-niko-ne-postavlja.html?m=1
    Nadam se da ćeš uraditi tag. 💖💖

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan DIY :) Baš super ideja :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Hej! Super post i jako korisni savjeti i mislim da ću ih iskoristiti a pogotovo ovaj za tjedni planer jer sam ja strašno neorganizirana. ;)
    -Struja
    http://strujadreams.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши