Rec,dve o prijateljstvu...

06:13

Zdravo!!!Kako ste?Pocela je skola i stvarno ne bih da Vas gnjavim sa vec postavljenim pitanjima.Sa skolom su mi krenule i obaveze,pa zato malo duze nisam pisala....Ove nedelje sam dosta razmisljala o temi,i dosla na ovu ideju...


Prijateljstvo.Ah,ta carobna rec.Nazalost,malo je njih koji stvarno razumeju njeno pravo znacenje.U danasnje vreme sve se to pretvorilo u nesto dosadno i glupo,a to je ono najvaznije.Prijateljstvo se gradi godinama,a moze se srusiti u jednoj minuti.Ono se temelji na iskrenosti i uzajamnom postovanju.
Pravog prijatelja je tesko naci,i smatram da postoji samo jedan.On je uvek tu za tebe,podrzava te u svemu...Ne krije svoje misljenje i uvek ti kaze sta oseca,makar to bila istina koja boli.


Prijatelj je onaj ko i bez sve razume.Onaj koji te voli bez obzira na sve.Koji bi u dva ujutru dosao ako ti treba.Koji te nece ostaviti na cedilu,onaj koji ce ispostovati vreme.
Neki ljudi moraju shvatiti da se dobrota i strpljenje ne podrazumevaju.Ako si pravi prijatelj,ispostovaces dogovor bez obzira na ostale stvari..


Pored tuznih stvari,on je uvek tu da te nasmeje.Neko sa kim mozes da se popnes na najvise vrhove,da zaronis u najvece dubine....Sa kim mozes da sedis u tisini,a osetis se kao da je to najbolji razgovor na svetu...Neko ko se sa tobom ludira,i razume tvoje bubice...
Pored zenskih prijateljstva,postoje i musko-zenska.Mogu Vam reci da verujem u njih,i da su ona cesto iskrenija i bolja.Jos nisam naisla na najboljeg druga kome mogu bas sve da kazem,ali i ovi sto ih imam su super.
Evo jedne izreke o prijateljstvu:"Jednog dana pita ljubav prijateljstvo:
-Zbog cega si ti tu kad postojim ja?
a prijateljstvo odgovori:
-Da pravim osmehe tamo gde ti ostavljas suze!"
Kako vi stojite sa pravim prijateljima,delite li moje misljenje?Nadam se da Vam post svideo,uskoro novi....
                                                                                      Andjelaa <3

You Might Also Like

20 коментара

  1. Odlican post, sa prijateljima stojim odlicno i imam par naboljih drugarica, sa kojima se stalno druzim, i nije mi bitno koliko ih imam ukoliko su one prave prijateljice koje ce me nasmejati u pravom trenutku i dati mi savete za razlicite stvari..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,slazem se sa tobom...I u postu sam napisala da je danas malo pravih prijatelja,ali ukoliko ih ima...Uhuhh onda je super. :)

      Избриши
  2. Odlican post!Sa 'priljateljima' sam se puno puta opekla,sada imam maloo priljatelja ali se osecam lepo:-)
    http://teengirl2003.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,i ja sam nazalost prosla kroz mnoga bolna iskustva <3 :)!

      Избриши
  3. Ja sam sa prijateljima zaista imala losijih iskustaca, ali danas ih imam jako malo sto ipak ne znaci da mi je sa njima lose. Danas zaista znam sta znaci prijateljstvo i koliko o njemu treba viditi racuna.♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Na prvi pogled mnogi ljudi izgledaju kao da su fini i dobri a zapravo je unutrašnja priča potpuno drugačija. Ti si temu odlično obradila. ♥

    Novi post----→ milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post :) I da mogu reći da imam upravo takvu najbolju drugaricu....
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se sviđa post! Učlanila sam se na tvoj blog pa možeš i ti na moj ako želiš :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma lijepo pišeš! Svaka čast! <3

    I'm following you on GFC, follow back? xx

    staliaisbae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post. I ja verujem u musko-zenska prijateljstva i slazem se sa svime sto si napisala. Zaista prelep post <333
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastičan post! Baš mi se svidio! Ja inače imam dvije prijateljice za koje znam da će biti uvijek tu za mene, ali uvijek pazim kakve prijatelje biram,jer sam se već dosta puta opekla i shvatila da ne možeš vjerovati svakome. Komala sam ti par prijašnjih postova pa možeš pogledati i nadam se da ćeš posjetiti moj blog i komati par postova koji samo čekaju da ih se pročita...hahahahahahah xD!
    -Struja

    http://strujadreams.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Post je predobar,tema mi se jako svidja jer su prijatelji najbitniji. :)

    http://dizinsvet.blogspot.rs/ nadam se da ces posetiti moj blog,nov je,svaki savet,kritika i pohvala su dobrodosli :)

    ОдговориИзбриши