FALL EDITION:Fall Essentials :)

11:12


Hejjj!Kako ste?Mogu Vam reci da sam ovih dana bas nesto srecna :).Posto je konacno krenulo pravo jesenje vreme odlucila sam da krenem svoju jesenju seriju postova.Kao sto vidite i po naslovu posta danas sam odlucila da napisem Fall Essentials tj. neke stvari bez kojih bar ja ne provodim jesen.Pa krenimo...

#1 Mirisljave svece


Dok nisam usla u svet blogovanja i youtube-a nisam pridavala toliku vaznost nekim stvarima,npr. svecama...A sad bez njih ne mogu da zamislim jesen.Kod nas je izbor mali pa retko kada mozete da nadjete savrsene svece poput onih od stranih youtubera.Ja sam ove nabavila u dm-u i zadovoljna sam.Veliki je izbor mirisa:jabuka i cimet,sumsko voce,jagoda...Zaista svasta,ali nekako meni su se najvise svidele ove sa mirisom jabuke i cimeta i sumskog voca :).

#2 Papuce


Ima jedna izreka koja kaze "Cizma glavu cuva" i potpuno se slazem sa njom,samo sto ja mislim na papuce.Kada krene hladnije vreme moja setnja kroz kucu je prosto nezamisliva bez papuca .One mi greju noge i ujedno izgledaju previse tumblr :)!Pored njih tu su naravno i zimske carape,koje takodje pomazu pri grejanju.

#3 Dekoracija (u vidu grickalica)



Dok gledam film ili bilo sta po kompjuteru nekako uvek volim nesto da vrtim po ustima,bilo da je to zvaka,smoki,cips...Posto sam obicno grickala "nezdravu hranu",odlucila sam da u jednu cinijicu  stavim malo oraha,vocnih bombonica,neko voce....I moj problem je resen.Ovo cinijica je postala nesto sto je uvek uz mene,a i kao dekoracija izgleda preslatko.

#4 Kolaci


Kada sam se vratila se ekskurzije kroz kucu se prostirao miris sveze pravljenih princes krofni.Mmm....Njam,njam.Uglavnom nesto sto je preporucljivo imati tokom jesenjih meseci jesu kolacii :).

#5....


I ostalo prosto sami dodate da bi napravili svoj savreni uzitak.Naravno tu su jastucici plisane igrackice,caj i keks....Pored toga meni drustvo prave i knjige.Sa slike se moze videti da trenutno citam "Lavirint" i za ovoliko koliko sam procitala knjiga mi se jako dopada :).Citala sam dosta preporuka o njoj i odlucila konacno da je uzmem...I naravnoo cebee <3!

Ii to je to.Nadam se da Vam se post dopada.Kako Vi provodite ovo jesenje vreme,koje su stvari bez kojih prosto ne mozete?

PS;Moja drugarica je napisala post o knjigama,koji mi se jako dopao pa Vam preporucujem da ga procitate,a to mozete uraditi OVDEE....

                                                                               Andjelaa <3


You Might Also Like

26 коментара

  1. Divan post,mnogo mi se dopadaju tvoji postovi.
    Ako zelis prijavi se za takmicenje na mom blogu:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma lepo,obozavam ovu vrstu postova.Ove ideje ce mi pomoci da bolje provedem jesen :).
    Krofne izgledaju preukusno,a papuce su PRESLATKE <3!!!
    Divno <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!
    Jesen provodim uz filmove i cajeve!!!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma lepo napisan post:)
    http://beyourself2003.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam sveće, pogotovo mirišljve! Da li ove iz DM-a šire miris po prostoriji? Slike su divne, kao i post. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :).Pa ne znam sta da ti kazem,kada su upaljene oko njih se lepo oseca miris i ovako ugasene takodje lepo mirisu,tako da verovatno da <3 :)!

      Избриши
  6. Super post :)
    http://allforgirls14.blogspot.rs/2015/10/slovenija.html

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post i slike, jako su kvalitetne :)
    Pratim te na blogu, pa možeš i ti mene ako želiš :*

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post. Slike su prelepe <3 Ja ne mogu zamisliti jesen bez udobnih, mekanih papucica :D
    Ako zelis, molim te mi postavi neka pitanja na mom blogu za moj prvi Q&A post :D
    http://neramisic.blogspot.rs/2015/10/najava-za-o.html

    ОдговориИзбриши
  9. Super post :)
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako hoces uclani se uzvracam
    vannja9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши