My Little Diary:Ekskurzija,Jesen...+ proglasenje pobednika

03:51


Zdravoo!Kako ste?Vec duze vreme nisam pisala i zbog toga vam se izvinjavam ali kao sto i u naslovu vidite mesec septembar mi je bio pretrpan...Pocetak skole,pocetak obaveza....Znate i sami.Za one koji ne znaju ovo je rubrika koju sam pocela da pisem u julu,cini mi se.Pre neki dan kad sam pregledala postove u radnoj verziji setila se da dugo nisam pisala na ovu temu....No,da krenemo.Na kraju posta proglasicu i pobednika giveawaya <3!

-Kao sto sam Vam i rekla ovaj mesec mi je prosao najvise u ucenju jer zelim od pocetka da dobijam dobre ocene,jer ce mi posle biti lakse...


-Roditeljski u skoli bio je pocetkom septembra,i na njemu se najvise govorilo o ekskurziji.Prvo je bilo dogovoreno da ona bude u oktobru,pa zatim u aprilu,pa opet u oktobru....Zamislite kako mi je bilo.Taman krenem da se spremam  promene datum.No,na kraju smo ipak otisli 2.oktobra.Nasa ekskurzija bila je Nis-Sokobanja-Djavolja Varos...Naravno pored toga posetili smo jos po zanimljivih mesta..

*pogled sa Niske tvrdjave*


*Djavolja varos*

-Svako ko bude bio u prilici da bude blizu ovih mesta savetujem da ih poseti jer su stvarno posebna i puna zanimljivih prica...Verujte mi cudo je sta sve narod moze da izmisli....

-Kad sam cula da idemo na ekskurziju,mama mi je kupila nesto sminke i pocela sam da vezbam...Inace ,da razjasnim do ekskurzije se nisam sminkala jer me to nije privlacilo,ali sam odlucila da je posto sam vec osmi razred u redu da imam nesto svoje sminke za neke posebne prilike.

-I na kraju ima jos dve nove stvarii...Otvorila sam svoj instagram jejjj!Mozete me naci OVDEE...I posle dugo vremena konacno sam krenula da pisem knjigu.Meni se jako svidja kako sam pocela,s obzirom na to da je pisem samo kada imam nalet inspiracije.
-A sada da proglasim pobednikaaa:



-Pobednik je...MARSYLY P..Cestitam ti!Javi mi se na mejl adjithequeen01@gmail.com u roku 24h ili biram novu pobednicuu!Hvala svima koji su se prijavili,jer me broj bas prijatno iznenadio.Ne brinite bice jos puno giveaway-eva na mom blog ovo je tek pocetak...

Uskoro novi post sa jesenjom temom....Vidimo see!

                                                                                                             Andjelaa <3

You Might Also Like

36 коментара

  1. Odlican post<33.
    Ako hoces pogledaj takmicenje na mom blogu:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, slike su divne *__*
    Cestitam pobednici!♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, posto si 8. razred preporucujem ti da ne koristis ovu senku za preko dana, eventualno jako malo neke nezno roze, kajsija boja, tako nesto, ali uglavno su ti maskara, labelo i malo rumenila dovoljni♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na savetima.Senku sa slike sam nosila u diskoteci,a inace preko dana se nisam sminkala <3 :)!

      Избриши
  4. Super post! One slike sa ekskurzije su predobre, jako je lepo! Čestitam Marijani na pobedi! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post, Andjela. Jaoj, ja zaista ne mogu da verujem da sam pobedila,jako mi je drago, zaista. idem odmah da ti se javim. <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Marso <3!I meni je drago sto si bas ti pobedilaa :)!

      Избриши
  6. Super post!
    Cestitam pobednicii!!!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Djavolja varos! *0*
    Stvarno vredi posetiti,odlican post! :D
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam Marijani. Mislim da je svima mjesec protekao u učenju, učenju i još malo učenja ☺

    ♥ justbewhoyouwantbe.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Nadam se da si se lepo provela na ekskurziji :)
    Ja sam prošle godine sa svojim odeljenjem obišla Đavolju varoš i još neka mesta, bilo je baš zanimljivo☺
    Što se tiče šminkanja, ako želiš da se poboljšaš u tome, možeš da pogledaš neke videe na youtube-u, dosta devojaka snima na tu temu. Nađi neki koji je prilagođen početnicama, i eto, problem rešen ☺

    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo je reci da mi je bilo predivno....Hvala na savetima :)!

      Избриши
  10. Jao secam se kako je nama bilo u osmom za ekskurziju, pomerili su nam eskurziju iz sedmog za osmi, zbog onih poplava, pa onda nismo znali da li cemo ici na ekskurziju. Ove dve slicice su stvarno predivne. Nadam se da cu jednom i ta mesta posetiti. Cestitam pobednici. Na mom blogu sam zaocela seriju postova o pomoci maturantima, pa posto si jedna od njih mozes pogledati

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vama je bilo gore...Hvala ti na divnim recima i savetima,poseticu tvoj blog a serija postova o maturi ce mi dobro doci <3 :)!

      Избриши
  11. Zaista jako lep post :) Mi jos uvek ne znamo da li idemo krajem oktobra ili u aprilu sa sedmacima, a nama osmacima to uopste ne odgovara zato sto cemo u aprilu morati i da se spremamo za prijemni, a i da damo puno para oko organizacije male mature. Ja se iskreno nadam da ce nam ipak organizovati ekskurziju u oktobru. Slike sa ekskurzije su ti odlicne <3 :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,tako su i nama pomerali pa smo se nekako izborili ♥!

      Избриши
  12. Odličan post :) Ja živim na 1 sat od Niša tako da često idem tamo.... :)
    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  13. Čestitam <3 Super objava <3
    Poseti moj blog http://allforgirls14.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Čestitam pobjednici i odličan post! :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post, čestitam pobednici :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post!♥
    Posetila sam Đavolju varoš,a živim u Nišu tako da,svi oni koji nisu posetili Niš mislim da bi trebali,jer je Niš prelep grad.
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши