Weekend day,on funny way...

12:11



Zdravo!Kako ste,kako vam prolaze ovi jesenji dani?Nisam pisala nedelju dana i verovatno ste primetili da je raspored bloga takav,tako da novi post ocekujte na svakih nedelju dana.Nekada ce se naravno desavati da izlaze i vise puta sto je i bolje,samo kad mi vreme i obaveze to dozvole :).U danasnjem postu cu vam pokazati kako ja provodim jesenje vikende,i kako vi vase mozete napraviti zanimljivijim.Krenimoo :).


Nesto sto obozavam da radim tokom jeseni,jeste ispijanje topih napitaka.To moze biti bilo gde:kod kuce ili u obliznjem kaficu...Bitno je da se opustite i pocnete dan sa osmehom na licu.


Nakon toga obicno odem u setnju ili na trening,jer sam citala da je covek fizickom aktivnoscu povecava koncentraciju,sto mi potpomaze pri ucenju koje sledi posle setnje... :)



Jesen je jedno od mojh omiljenih godisnjih doba(pored leta,proleca i zime haha :)),i kao takvo daje mi inspiraciju za pravljenje raznih fotografija kao sto je ova iznad teksta.Predlazem da se tokom jeseni poigrate fotografijom,jer ne mozete pogresiti.Menjajte uglove,zumirajte,centrirajte...Svaka slika ce ispasti savrseno.Ii,to su neki od nacina na koje ja sebi ulepsavam jesen...






-Sigurno ste primetili da sam promenila izgled bloga.Kako Vam se dopao?Moram vam priznati da se vec mesecima bunim oko svega toga,i da sam veoma zadovoljna sto mi je po prvi put sve sto sam smislila ispalo super.

To bi verovatno bilo to....Post je malo kraci i nema puno teksta,ali potrudicu se da vec u sledecem to nadoknadim.

1.Kako Vi provodite jesenje vikende?
2.Imate li neku zelju ili ideju za sledeci post?

                Andjelaa <3

You Might Also Like

28 коментара

  1. Fenomenalan post,slike su predivne zaista... :) Moji jesenji vikendi uglavnom prolaze u manjim putovanjima i u fotografisanju.... :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Branka,drago mi je da ti se post i slike dopadaju <3.

      Избриши
  2. Zanimljiv post :)
    Pogledajte novi post na mom blogu -----> http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/10/purebeautyrs-online-prodavnica.html

    ОдговориИзбриши
  3. Super zanimljiv post :)
    Slike su skroz kul i lepe :D
    Moji jesenji vikendi prolaze u čitanju knjiga, učenju, pisanju ili smišljanju postova. :)


    Girly world

    ОдговориИзбриши
  4. Pa moji generalno svi vikendi se svode na učenje, a tako i jesenji. Ali se ipak trudim da neko vreme provedem i napolju.☺ Divne su slike! A za sledeći post možda neki DIY ili neki recepti?♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,potrudicu se da neki od sledecih postova bude diy <3 :).

      Избриши
  5. Ja vikende obicno provodim uceci jer nas nastavnici sad bukvalno bombarduju na sve moguce navine. Ali svoje slobodno vreme najvise volim da provodim sa svojim psom, pisuci blog ili citajuci. Novi izgled je sjajan!♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Marso :).Potpuno se slazem i meni je u skoli potpuni haos <3.

      Избриши
  6. Odlican post!
    SLike su prelepe!!!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post i slike su super.
    Sviđa mi se novi izgled bloga ☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Post je super!Imam obicaj da stalno citam o jeseni i ovo mi je jedan od omiljenih postova.Svaka cast! :)
    Uclani se na moj blog,ako zelis.

    yolo55.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post,bas lijepo pises i slike su preslatkee. ♥

    Poseti moj blog http://jeleninkutak16.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divnoo♡
    Moji jesenji vikendi ispunjeni su šetnjama i učenjemm.. Volela bih da sledeci post bude neki DIY ili collab!

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajan post, draga. Ako zelis posjeti moj post i uclani se lejlaleca.blogspot.com ako se uclanis javi u komentaru da ti uzvratim.

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post!
    Veoma zanimljiv vikend,ja ga obicno provodim uceci,setajuci kao i radeci nesto sta mi prvo padne napamet....To moze biti crtanje,pravljenje DIY projekta i slicno.Lepe slike :) <3!!!
    *Sledeci post moze biti neki DIY :)

    ОдговориИзбриши