Crtanjem protiv stresa-collab sa Janom

07:15


Hejj!Kako ste?Nije me bilo duze vreme i ne mogu da kazem da je samo skola krivac,vec i nedostatak inspiracije.Skoro sam kupila knjigu "Onlajn devojka" i mogu Vam reci da sam prezadovoljna njom,no o tome cemo u nekom od narednih postova...Glavna tema danas je crtanje pomocu kog se borim protiv stresa.Radim collab sa Janom sa bloga Geeky Chic i njen post mozete pogledati OVDEE...Nego krenimoo :).

-Kada sam tuzna ili jako nervozna obicno uzmem i crtkam nesto po papiru.Na taj nacin se opustim i zaboravim na sve brige i stresove.Crtez je mesto na kome mogu da budem princeza,da putujem u Pariz,da se se setam sa Bethany...Mogu sve jer je to mesto gde sam sama sa svojim snovima i mastom.
-Nemam odredjeni pribor kojim crtam jer mi je to neki hobi,i sve sto nadjem je dobrodoslo.


-Volim da kombinujem razlicite tehnike i to uglavnom zavisi od mog trenutnog raspolozenja.Ponekad je to crno beli crtez,nekada tempera...Mada najvise crtam sa najobicnijim olovkama,pa posle uredjujem crtez bojicama,flomasterima,hemijskama...


-Od malena sam pokazala ljubav prema crtanju,inspiracija mi je dolazila sa najrazlicitijih mesta.Trenutno najvise inspiracije nadjem u mojoj inpiracionoj svesci,kao i po Pinterestu,Instagramu i We Heart It-u...
-Znam da nemaju svi talenta ni volje za crtanjem ali verujte ume lako da opusti.Sada postoje i mnogi videi na Youtubu preko kojih se lako mogu nauciti neke stvari,tipa kako nacrtati oko,nekog lika iz diznijevog filma...Stvarno ima najrazlicitijih stvari samo je dovoljno da malo bolje potrazite,i krenete da vezbate.
-Crtezi mogu biti divni i kao dekoracija,verujte mi pokusala sam i soba izgleda tako tumblr....Evo nekih od mojih crteza,koji Vam mogu dati inspiraciju.




-Iii to je to,nadam se da Vam se post dopada,Nemojte zaboraviti da procite Janin post,a mi se vidimo vec u sledecem...

1.Na koji nacin se Vi opustate?Ako crtate gde nalazite inspiraciju.
2.Koji Vam se crtez najvise dopada?
3.Imate li neku zelju za sledeci post?

                                   Andjelaa <3

You Might Also Like

40 коментара

  1. Divan post, baš mi je drago što smo konačno sarađivale!
    Inspiraciju pronalazim na raznim društvenim mrežama, najviše WHI
    Najviše mi se dopada crtež usana, baš je perfectt *---*
    Volela bih da sledeći post bude neki DIY!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i meni je,jer samo nas dve znamo koliko se dugo dogovaramo.Hvala ti na lepim recima,potrudicu se <3 :)!

      Избриши
  2. Super post, mnogo lepo crtaš <3

    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Rtezi su predivni, svaka ti cast!♥ Ove usne sa americkom zastavom su presavrsene!♥ Vec znasda se i ja bavim crtanjem, samo onim malo opustenijim i jednostavnijim, sto bi englezi rekli doodle art.♥:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo,znam citala sam u jednom od tvojih postova <3 :)!

      Избриши
  4. Prelepi su ti crteži ♥ Usne i devojka na skejtu mi se najviše dopadaju :) Ja baš i nisam talenat za crtanje - donekle se snalazim kada nešto precrtavam, ali kada crtam iz glave, to baš i nije reprezentativno. :D

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Jao divni su ti crtezi.Ne umem bas lijepo da crtam,ali kada sam tuzna i zelim malo da se opustim pisem dnevnik.Odlican post .
    http://mysecretnook1.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Crteži su predivni! Uglavnom crtkam nešto kada mi je dosadno u školi ili kada me neko iznervira. :D Moraću da pokušam da crtanje uvrstim u svakodnevnu rutinu na kraju dana.☺

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepo crtaš!❤
    Novi post - milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I ja obožavam da crtam,ali to je najviše doodle art tako da jedan crtež crtam i po 3-4 sata :D Prelepo srtaš,a definitivno najbolji mi je ovaj gde devojka drži suncokret :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Branka ❤!I ja volim doodle art i tek planiram da krenem da se bavim i njim,za sada crtam ovo sto provereno znam :D.

      Избриши
  9. I ja isto crtam kada sam nervozna samo što ne radim ni u pola dobro kako ti radiš. Odličan post


    Svrati do mene ivinsvet.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Također,opuštam se crtanjem,a inspiraciju pronalazim najviše u svojoj glavi hah.Odlučim što ću crtati i onda tražim po internetu najsličniji primjer mojim mislima. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Nemoj nikad da odustaneš od crtanja, slažem se da je to najbolji lek protiv stresa, skroz zaboraviš na vreme .:D
    Baci pogled na moju galeriju, nadam se da će ti se dopasti, i pogledaj moje blogove :D

    http://saskank91.deviantart.com/gallery/
    http://sashka91.blogspot.rs/2015/10/nesto-o-meni.html

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan post. Pogledaj http://beyou-handmade.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Super post :)
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako hoces uclani se uzvracam
    vannja9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super post *----*
    Pogledaj moj blog http://girlsarestronger.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post <3 Sjajno si ga napisala i slike su super :) Mnogo lepo crtas <333
    Na mom blogu je jedno takmicenje, pa ako zelis mozes da ucestvujes :)
    http://neramisic.blogspot.rs/2015/11/takmicenje.html

    ОдговориИзбриши
  16. Onaj crtez sa patrikom je ubedljivo najboljii! Inace ostali su takodje jako dobrii. ♥
    Novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
  17. Curo draga ovi crtezi su savrseni! Zbilja se vidi koliko si talentirana, ja ni u snu ne bi upjela nacrtati tako nesto. Ne mogu izdvojiti bas nijedan posebno, svaki je na svoj nacin lijep. Imam veliku zelju procitati knjigu Onlajn djevojka, posto se vecini prilicno dopala. Sve pohvale, posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,drago mi je a ti se svi svidjaju,pogledacu tvoj blog naravnoo <3!

      Избриши