My Little Diary:Neuspeli diy,skola... + more

08:36


-Hejj drustvo!Kako ste?Proslo je nedelju dana i kao po rasporedu,evo me ponovo.I dalje ne verujem da smo vec uveliko zagazili u drugu polovinu novembra.Uhh,kako vreme leti.Kao da smo pre neki dan tek krenuli u skolu,a sada je 22.11. i rubrika za ocene je puna.Ne znam za Vas ali mene nastavnici bombarduju,kao da kraj polugodista(po novom)nije tek 29.januara....Ma i to cu nekako pregurati.

-Ovaj mesec sam se za promenu,bas posvetila organizaciji.Planer mi je bio sastavni deo svakog dana, prosto mislim da nijedan nije prosao,a da nisam nesto crtkala ili dopunjavala...Inace slatkis sa slike su Pusice,i mogu Vam reci da sam prezadovoljna.Imaju ukus marcemloa samo jos pufnastije i lepse.Kupila sam ih u Idei i mnogo mi se dopadaju.Da li ste ih Vi probali?

-Nebrojano puta sam sam kretala da pisem ovaj diy post,i sve sad cu pa sad cu.Taman zavrsim sve slike,pa krenem i onda nemam inspiracije.Mislila sam da pisem Fall room decoration,ali dok sam se nakanila shvatila sam da ce uskoro zima,i da na scenu stupaju drugacije stvari.Kad smo vec kod toga,vec sada mogu da Vam kazem da sam skroz spremna za predstojeci period.Blogerski planer mi je ispisan raznim idejema za zimske i novogodisnje postove,tako da znate sta Vas ceka.Bice svacega,i postovi se ici bar dvaput nedeljno.
 -Veceri obicno provodim u dugim setnjama(naravno kada mi obaveze to dopuste),i prosto ne mogu da odolim a da ne zabelezim carobne zalaske Sunca u zadnje vreme.Negde oko 16:30h sve je  nekako savrseno,kao da se nalazim na nekom nestvarnom mestu daleko od stvarnosti.Volite li Vi da setate?



-Kao i uvek nema skola bas toliko losih strana.Kada gledamo na ucenje i sve te kontrolne,sve nam se smuci ali i to je deo zivota.Skola ima i mnogo dobrih strana.Tu smo zajedno sa drustvom po ceo dan,naslusamo se svacega i slatko ismejemo.Posto sam za izborni predmet odabrala slikaje crtanje i vajanje,zadnji projekat je bio veliki sat,koji sam radila (mada ga jos nismo zavrsile) sa jos cetiri drugarice.Kako Vam se dopada?
-Inace posto uskoro zavrsavam osmi razred(ima jos 6 meseci,ali to ce prebrzo proci),sve mi ovo vec nekako nedostaje.Znate kada nekoga znate osam godina(a i duze jer sam sa dosta njih isla i u vrtic),pa hteli ne hteli naviknete na njega i fali Vam kada nije tu.Imam super odeljenje i svi se sad u osmom jako lepo slazemo,pa mi svaki dan u skoli brzo prodje.Evo jedne sitnice sa casa geografije.Mi smo nesto bili bucni i nama je nastavnik u jednom trenutku rekao:"DECO,NAVUCITE ZAVESE NE CUJEM VAS."Hahaahah :'-).

-Iii,to je too.Kako vam se dopada post?Uskoro novii,a sada neka pitanja:

1.Kako vama ide u skoli?
2.Da li imate nastavnika koji vas nasmeje do suza,ako da na koji nacin(mozete naisati neku dogodovstinu)?

                                                  Andjelaa <3

You Might Also Like

40 коментара

  1. Odlican post!Ma odlicno je u skoli,glava me boli od testova.
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Uh, odlican post! U školi takođe bombardovanje, svakog dana kontrolni ili pismeni, dok ostale predmete odgovaramo! Imam dosta nastavnika koji nas nasmeju do suza npr. nastavnica matematike nas je nesto pitala dok smo svi jos bili pospani, naravno niko nije znao, te je ona zaključila: "Utorkom su svi glupi", ima jos izvala i izvala, pa ne bih da duzim.. Odlican post❤

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post <33 Super mi je u skoli, ali i ja sam osmi razred i iako znam da cu sa nekoliko drugarica ici u istu skolu, opet nije to to. Stvarno se svi lepo druzimo i mnogo nam je zabavno i kao sto ti kazes vec mi je sada zao sto cemo da se rastanemo, a kamo li kada se to stvarno dogodi. Inace, nastavnici u mojoj skoli cesto izvaljuju svakakve smesne cinjece, ali mi je trenutno stao mozak, pa se ne secam nicega :D E da, crtez vam je stvarno prelep :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Nera <3!Naravno da nije to to kad nismo svi zajedno,hvala tii <3!

      Избриши
  4. Meni je u školi zaista sjajno i veoma sam zadovoljna svojim, hajmo reci, učinkom. Slike su zaista predivne, a pogotovo ova sa motivom neba, svaka čast!❤

    ОдговориИзбриши
  5. Jao, i ja volim pusice, predobre su. I sličice su ti divne! ❤
    Meni je sada baš super u školi. Nama u Vojvodini raspust traje kao i obično, od 23. decembra do 15. januara, tako da je do kraja polugodišta ostalo još mesec dana. Sada će malo da nas bombarduju kontrolnima i odgovaranjima, ali dobro, proći će. :) Obožavam svoje profesore, svi su duhoviti na svoj način, a imaš onih koji su baš, baš kraljevi, na čijim časovima umiremo od smeha! :D
    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anja,nama su sad nesto promenili..Tako je i kod mene <3!

      Избриши
  6. Odličan post! Meni ide dobro u školi zasada haha i imam profesoricu koja me cesto nasmije i uljepša mi dan, mislim da bi takvi svi trebali biti :D
    Pratim tvoj blog pa možeš i ti moj ako želiš :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Hey cao, odusevila me slika zalaska sunca, bas je divna :D
    Inace ja sam zavrsila fakultet, tako da uzivaj jos dok si u skoli :D
    Videces tek kasnije da ce ti sve to nedostajati, pa cak i kontrolni zadaci :D :p

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo lijep post! Željela bih da budem više organizovana pa bih ti predložila da napišeš post o planeru, kako ga možemo napraviti,urediti i sl. <3 <3

    staliaisbae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.Pisala sam post na slicnu temu pre nekoliko meseci pa pogledaj <3!

      Избриши
  9. Baš mi se sviđa ovaj post. ☺
    Obožavam zalaske sunca, a ova slika je super. :)
    Sat koji ste napravile ti i drugarice je sjajan,samo nastavite tako :D
    I da, slažem se da škola ima i dobrih i loših strana. (:

    Girly world
    Novi post ☺

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo je sve jako slatko,odličan post hehehe :D

    Pogledajte moi blog
    http://andjelatkd.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post :) Veruj mi osmi razred najbrže proleti od svih iako su tu i pripremne nastave zbog kojih se ostaje na još časova...
    Kod mene je u školi super,jedino što trenutno muim muku sa lektirom koju trebam da pročitam...:) U mom slučaju je to profesor matematike koji nam uvek govori 'Ja nisam znao matematiku kada sam završio falkutet,ali sam onda seo i vežbao vežbao vežbao i navežbao sam'...Šta reći.... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, Anđela! Meni je super u školi, dobro se držim (za sada) :D I ja idem na crtanje, slikanje, vajanje i jako mi je zanimljivo! Sat je super! Nas nastavnica geografije zasmejava. Jednom je rekla: ,,Šta je vama? Non-stop idete u WC! Što lepo ne nosite konticu jednu, pa u kanticu, pa proslete nekom prolazniku na glavu". Jednom nas je učila kako se pije vino u restoranu. I tako... ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ni ja ne mogu da vjerujem da će uskoro decembar... Imam osjećaj da sam krenula prije 2 dana, ali kao da idem 3333333 godina i više ne želim ići u školu hahah... Ja sam skroz neorganizovana i stv. mi treba odmor... Post mi se jako sviđa, slike su jako lijepe...
    theab-online.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post,rubrika je prelepa obozavam tvoj nacin pisanja<33333
    Bas mi je zao sto vise ne pratis moj blog:(
    Uclanila sam se uzvrati:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno!Pratim ga samo ne stizem da komentarisem,a vec sam cla tvog bloga :).

      Избриши
  15. Mnoogoo mi se dopaoo post. U skoli mi je zaista super i ima zaista dosta trenutaka kada se se smijemo. Ove godine je mnogo bolje nehgo prethodnih. Drustvo je zaista super i prosto uzivam u skoli. I moram da prokomentarisem tvoje setnje. I ja sam ista. Obozavam te predvecernje setnje. Zaista me opustaju a i uvijek uspijem da uslikam nesto zanimljivo. Sve cestitke za post.


    Posjeti moj blog i uclani se na njega. http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post.Nravno da skola ima i svojih dobrih strana, iako vecina nas vidi samo onu losu.Blog ti je super.Posjeti moj blog i učlani se mnogo bi mi značilo.
    http://girlwithstyle123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post i jako znaimljivvv bravo <3
    Poseti i moj blog http://peworld88.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши