Sweet weather tag :)

12:35

Hejj!Kako ste?Danas radim Sweet weather tag,za koji me nominovla divna Marijana sa bloga In my heart i jos jednom joj hvala :),nego da krenemo.

-Kad sam bila mala obozavala sam jesen jer je to vreme kad sam kada god izadjem napolje skakala po gomilama lisca.Verujte mi nista se nije promenilo (i dalje to radim hihi,a Vi?),samo sto sam otvaranjem bloga promenila dosta stvari.Sada me interesuju stvari o kojima pre nisam ni razmisljala,i drugacije gledam na svet...Sve je postalo nekako savrseno,sa dovoljnom dozom realnosti.

1.Omiljena sveca?

-Svi iz obliznjih zemalja muce muku sa tim svecama.Tako mali predmeti,a toliko problema.Kod nas se nazalost ne prodaju svece poput onih od stranih youtuberki.Medjutim,zadovoljavam i onim sto nadjem po prodavnicama.Nemam odredjenu marku,jer svaki put je to neka drugacija.U nekom od prethodnih postova sam spomenula da ih najcesce kupujem u dm-u ali sad ima lepih i velikih u Lilyju...


2.Kafa,caj ili topla cokolada?

-Caj i topla cokolada ubedljivo dele prvo mesto :).


3.Omiljena jesenja uspomena?

-Kad sam bila mala obozavala sam jesen(sto se ni sada nije promenilo).Tada bih izasla napolje sa dekom i mamom i jurcala kroz gomile lisca,skacuci po najvecim gomilama.Ako bi pricali o uspomenama to je sigurno,jedna od lepsih i drazih. :)Ali takodje i jutarnje setnje po prirodi,sa sestrama uz toplu cokoladu....

4.Omiljeni jesenji miris?

-Dugo sam razmisljala o ovome...Kada mi neko spomene jesen obicno odmah pomislim na miris neke svece koja gori,dok lezim uvijena u cebence sa knjigom i toplom cokoladom...Ali ipak bih odvojila jedan parfem.


To je Lancome Paris,koji ima jako lep miris.Mene jako podseca na nesto jesenje i zimsko.Mama mi ga je kupila jos pre.On je u maloj bocici(kao sto se vidi i na slici) i svima ga preporucujem.

5.Kakvo je vreme jeseni u mestu u kom zivis?

-Zivim u Beogradu,i vreme jeseni je lepo.Ujutru je malo maglovito,a posle tokom dana je suncano.Ali zato su zalasci sunca savrsenii...

6.Omiljeni dzemper?

-Obozavam dzempere,i prosto mi je ovo hladnije doba bez njih nezamislivo.Imam ih dosta i prosto je nemoguce odluciti se za jedan.

7.Omiljeni lak za nokte?

-Kada dodje jesenje vreme volim da lakiram tamnije nijanse,uglavnom crvene i ljubicaste boje.Ponekad se tu nadje i neka pastelna boja,ali ove prethodne su zastupljenije.


8.Vojnicke ili UGG?

-Vojnicke,vec sam nabavila jedan par.Inace oduvek sam ih zelela jer mi izgledaju tako perfect,a UGG cizmice nisam imala do sada,pa ako probam napisacuVam.

9.Da li je miris bundeve sa razlogom najpopularniji?

-Kada mama pravi kolace sa bundevom,ja sam uvek ona koja je u to vreme u kuhinji.Obozavam njen miris,i mislim da su svece sa bundevom jedne od popularnijih(aaa zelim ihh!).

10.Omiljena serija?

-U zadnje vreme ne stizem da pratim nikakve serije,mada se kanim vec duze vreme.Omiljene serije su mi Gossip Girl i PLL od stranih,a od nasih ubedljivo Andrija i Andjelka.Koje su Vama omiljene serije?


11.Omiljena pesma?

-Uhh,kad bih krenula da nabrajam trebalo bi mi jedno tri cetiri dana.Ne znam ne mogu da se odlucim,jer slusam mnogo razlicitih zanrova.Sve se to krece od roka pa do spskih balada....U zadnje vreme dosta slusam Little Mix,i zaista imaju predivne pesme.Imate li Vi da mi preporucite nekog izvodjaca?

-Iii,to bi bilo to.nadam se da Vam se post svideo.Za tag nominujem sve kojima se svidja,javite mi se ako ga uradite volela bih da procitam Vase odgovore.Uskoro novi post...

                                                  Andjelaa <3

You Might Also Like

30 коментара

  1. Super si odradila ovaj tag i svidjela su mi se i pitanja i tvoji odgovori. Slike su ti super ispale i iskreno ja jos nisam slusala Little mix hahah tako da mislim da hocu. XD A mozda i odradim ovaj tag iduci tjedan...vidjet cu ako ga odradim saznat ces haha...imam novi post pa pogledaj ako te zanima zove se: "Brinimo vise za tude guzice a manje za svoje i sve ce biti bolje."
    Nadan se da uskoro ide novi post i sto se tice dzepera,tople cokolade i caja se slazem u potpunisti i lijepa ti je ta jesenska uspomena. ♡
    :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru Strujo!Javi mi obavezno ako ga odradis,a pogledacu tvoj post ima jako zanimljiv naslov. :)

      Избриши
  2. Odličan tag! Hmmm, ima jedan jako dobar bend Jack&Jack, obožavam ih!♥

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi je drago da si uradila ovaj tag. :) Odgovori su sjajni. :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, kao i odgovori <333 I ja volim da gledam ,,Gossip Girl'' i ,,Andriju i Andjelku'', njih dvoje su presmesni :D
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post♥I ja volim PLL ,najbolja serija ikasd :) Ako zelis poseti moj blog(i komentarisi ako hoces)izbacila sam moj prvi postt,mnogo bi mi znacilo♥♥ https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/13/simple-school-outfit/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!Super odgovori!!!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicno si uradila tag. Pitanja su zanimljiva i verovatno cu ga skoro uraditi. I ja volim skakati po liscu. Vreme nazalost u mom selu nije tako dobro kao u Bg,ali nije ni lose. :)

    Novi post ~ alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Vecinu pitanja bih isto odgovorila. Narucito za serije, haha.
    I ja sam pisala o jesni, ako zelis pogledaj :)
    http://saskascloud.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши
  9. sjajan tag, dopadaju mi se odgovori!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post :-) :-*

    POGLEDAJTE MOJ BLOG :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/11/trust-me.html

    ОдговориИзбриши
  11. Post ti je super :/ ,blago se tebi imas dosta citalaca!
    Da li bi se pridruzila mom blogu ksenijinkutak1.blogspot.rs ?

    ОдговориИзбриши
  12. Kako mi se sviđa ova prva slika.Tračara jedna od najboljih serija koje sam odgledala. :D

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog hvala
    makeupnroses.blogspot.com

    ОдговориИзбриши