My Perfect Winter Day

13:57



-Hejj!Kako ste?Kao sto sam i obecala,evo mene i novog posta.Danas cu Vam pisati kako bi izgledao moj savrsen zimski dan.Pa da krenemo...

-Da bih pocela osmehom,kako to obicno biva,negde oko devet sati,posle toga bih se malo razvalcila po krevetu.Ne znam za Vas ali u zadnje vreme i pored silnih obaveza ustajem ranije.Kako god okrenem pre devet sam vec na nogama.Zelim da iskoristim jutro,kao najlepsi deo dana.

-Nakon toga,sledi naravno dorucak.Inace sam osoba koja se zdravo hrani,ali svako moze nekad da da sebi oduska,zar nisam u pravu?Pocastila bih se toplom cokoladom i nekim keksicima...





-Posle dorucka,ostatak "savrsenog" zimskog dana me tek ceka.Ima mnogo toga sto treba uraditi.Prva na listi je setnja.


A nakon nje i kupovina,i to velika.Postoji li visak dzempera?Mislim da ne.Koliko god ih 
imala nikad dosta,bar kod mene.Kako je to kod Vas?




-Ahh,kako se lepo osecam dok ovo pisem.pored ovih slikica i svega skroz sam utonula u praznike.Jedva cekam sve te poklone i ukrase.Videcu da okitim jelku malo ranije ove godine,jer od kako sam dekorisala sobu(prethodni post *KLIK*)u stanju sam da satima samo lezim i posmatram kako sve svetluca.To me nekako smiruje i usrecuje.No,da se vratimo ponovo sam odlutala.
Moze li dan biti savrsen bez bar jedne trac partije sa BFF,kod mene ne.Ako se i ne vidimo svaki dan se cujemo po dva puta,a mislim da i sami znate koliko se razgovori otegnu.Nije ni cudo sto mi je racun za telefon iz meseca u mesec sve veci..Haha :).Kada se vidim sa drugaricom ili izadjemo napolje ili nesto pravimo,kao i milion drugih stvari.




-Kao sto sam i gore napisala postala sam ovisna od dekoracije,pa svaki dan dodam po neku sitnicicu.Tako se opustim i pauza izmedju dva predmeta mi brze prodje.



 I na kraju mrakk.Leti obicno zbog vrcina tek uvece kao covek izadjem u setnju dok se zimi zatvorim i uzivam.Odlucila sam da za svoj savrsen dan procitam par stranica knjige uz topli caj umesto filma i kokica.Ii,na kraju bih legla,i zaspala.




-Iii,tako bi izgledao moj savrsen dan...Ne znam da li ste primetili,ali skroz sam izbacila koriscenje bilo kakvih elektronskih uredjaja u toku njega.Ponekad covek treba malo da se odmori od svega i prepusti se uzivoj komunikaciji sa ljudima,kao i setnjama.U zadnje vreme ljudi se sve manje smeju,jer je kad izadju sa nekim uvek bitniji fejsbuk i instagram neki taj neko.Nemojte dopustiti da Vas internet proguta...Ne zelim mnogo da pricam o tome,jer je moja drugarica napisala sjajan post na tu temu,a mozete ga procitati OVDE.

To je bilo sve za danas,zelim samo da vam se izvinim sto slike nisu moje,imala sam samo za pola posta,jer mi obaveze nisu vise dozvoljavale.Za vikend novi post,a do tada zimski pozdrav :)!

                                                     Andjelaa <3

 

You Might Also Like

28 коментара

  1. Vau! Odličan post! Definitivno si opisala MOJ savršen dan( sram da te bude :'D) Kolikoo dobro pišeš, ja sam očarana, hvala punooo♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, baš sam uživala. Pročitaću post tvoje drugarice! I da! Bez obzira što slike nisu tvoje, ipak si uložila vremena da ih izabereš. Meni se baš sviđaju ☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Stvarno mi se jako dopada tvoj način pisanja, imaš fenomenalne ideje. Samo tako nastavi, želim ti puno sreće u daljem pisanju! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš. Takođe postavi par pitanja za Q&A --> http://allforyou23.blogspot.com/2015/12/uspomene-najava-za-prvi-q.html

    ОдговориИзбриши
  4. Post ti je baš odličan, opuštajuć...baš onako za uzet toplu čokoladu, uvuć se pod deku i čitati haha...divno si opisala ovaj dan i mislim da bi i moj bio sličan, ako ne i isti hahaah...xD. Svaka ti čast što si izbacila tehnologiju iz svog savršenog dana, jer mislim da bi jakoo mali broj ljudi to učinilo jer je vićini mobitel postao mozak, a tastatura ruke...žalosno ali istinito...
    Imam novi post zove se "Prosječna osoba izgovori 4 laži dnevno, odnosno 1460 laži godišnje. Ukupno 87 600 laži do navršene 60 godine. A zajednička laž svih ljudi uglavnom glasi dobro sam." Pa ako te zanima pogledaj. :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Saro na divnom komentaru ♥!To je tuzna istina,a tvoj post cu naravno pogledati!

      Избриши
  5. Odlican post!Uzivala sam dok sam citala!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post:) moj savršeni dan bi se vjerojatno dosta razlikovo,ali i tvoj mi se sviđa:)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je sjajna ideja za post,svaka čast! :)

    Novi post na mom blogu:
    http://myfdiaary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. volim ove bozicne postove!
    ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, Anđela! Jako mi se dopada kako si napisala ovo, svaka čast! :) <33

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post <3 Izabrala si odlicne slike, odusevile su me :) Tvoja ideja savrsenog zimskog dana mi se bas dopada i mislim da bi i moj savrsen dan izgledao slicno kao i tvoj :)
    neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Post ti je super! Moj savrsen dan bi bio dosta slican tvome. Mozda neke male razlike ali sve u svemu, dosta bi bio slican tvom :-)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ , ja na tvoj vec jesam! :-)

    ОдговориИзбриши
  12. Izgled bloga je predivan!!!
    Christmas DIY na mom blogu!
    overthemoonwithvanjablogspot.com

    ОдговориИзбриши