Planovi za 2016. godinu

04:59

-Hejj!Kako ste?Mislim da nisam jedina koja je i previse uzbudjena sto je danas 31.decembar i sto je za nekoliko sati kraj 2015.godine.Mogu reci da mi je ona bila puna raznih desavanja.Jedna od najlepsih je sigurno otvaranje bloga,i upoznavanje Vas <3!Videla sam da dosta blogera pise post na ovu temu pa sam po prvi put u zivotu sve svoje ideje za sledecu godinu stavila na jedan papir...

-Inace ova slika je nastala sasvim slucajno.Kad sam promenila neki raspored u sobi da bi mi jelka stala slikala sam ovo.Inace ovaj natpis je postao jedan od omiljenih,kada je moja drugarica dosla kod mene iznenada da bi me oraspolozila i donela mi ovo.Tek sad pocinjem da shvatam koliko volim knjigu "Mali Princ" i da je zasigurno jedna od naboljih koje sam do sada procitala.A sada da predjem na svoje planove:

1.Da se jos vise smejem i da imam puno razloga za to

2.Da redovno pisem postove,koji ce biti visokog kvaliteta(i slika i teksta)

3.Da steknem puno novih prijatelja :)

4.Da upotpunim svoju kucnu biblioteku i procitam puno novih knjiga

5.Redovno vodim planer(moram priznati da sam u zadnje vreme pocela,jer svako vece sednem i ispisem sve za naredni dan)

6.Da upisem zeljenu skolu i postignem dobre rezultate na prijemnom :)

7.Da pronadjem neki novi hobi,probam neke nove stvari

8.Da puno putujem

9.Da uradim neke slike koje mi vec dugo stoje u telefonu,i uradim dugo planirani wall decor
(sto podrazumeva da radim jos puno diy projekata tokom cele godine)

10.Da odgledam nove filmove,i odgledam sve sezone Tracare ponovo(ta serija mi nikad nece dosaditi)

11.Da nadjem savrsenu haljinu za maturu

12.Da puno fotografisem

13.Da upoznam svoje omiljene youtube zvezde

14.Da smislim savrsen post special za godinu dana na blogu <3

15.Da se zaljubim

-Ii,to je to!Pa drustvo ovo je poslednji post u ovoj godini...Ne verujem da ce sledeci izaci tokom raspusta jer zelim malo da se odmorim,ali potrudicu se da zavrsim jedan koji sam pocela.

Zelim Vam srecne bozicne i novogodisnje praznike!U novoj 2016.godini zelim Vam puno osmeha i srecnih trenutaka,uspeha u svemu sto radite,da se zaljubite(ako vec niste),ostvarite sve svoje zelje!Ova godina mi i nije pocela nesto posebno,ali ste je Vi ucinili takvom od trenutka kada sam napravila blog!Nadam se da cemo se druziti i sledece godine!Volim Vas i puno mi znacite! 

                                                      Andjelaa <3

1.Da li zelite da uradim post o tome sta sam dobila za Novu godinu?
2.Koji su vasi najbitniji planovi u sledecoj godini?

You Might Also Like

36 коментара

  1. Sve želje su jako lepe, takođe sam pisala sličan post. Uradi taj postt!! Želim ti sve najlepše u narednoj godini! <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. Sigurna sam da ces uspetii u ovome! ♥Mozes uraditi post o tome sta si dobila za novu godinu. Napravicu post o sta zelim i koji su moji planovi u narednoj godini.

    Novi POST ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Miljana,drago mi je sto ces uraditi post jedva cekam da ga procitam ❤️!

      Избриши
  3. Nadam se da ćeš sve uspeti! Želela bih da vidim šta si sve to dobila za Novu, a još više da ti se sve želje ispune i da ti sledeća bude mnogo bolja od ove godine!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Jano na lepim zeljama,zelim I ja tebi isto❤️!Uradicu taj post 😃!

      Избриши
  4. Držim ti palčeve da sve ovo ispuniš! I uopšte nisi ''zahtevna'' haha, već su sve neke sitne i slatke željice ☺ Bar sam ih ja tako doživela!
    Sve u svemu, želim ti mnogo sreće u daljem blogovanju, a i u narednoj 2016. godini :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na divnom komentaru ❤️!Nadam se da cu uspetii😃!

      Избриши
  5. Ja mislim da ćeš uspijeti,sretno ti u ostvraivanju snova :)
    Prelijep post <3
    Posjeti moj blog beautyworld830.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post,Sretna Nova Godina <3 Ako želiš pogledaj moj post i učlani se <3 http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/novogodisnji-outfit.html

    ОдговориИзбриши
  7. Naravno, mogla bi da iradis post o novogodisnjim poklonim!☺ Inace, nadam se da ces biti istrajna u svojim odlukama i da ces nam sledece godine u ovo doba reci da su sve stavke sa liste tiklirane.☺❤ Moji najvazniji ciljevi vezani su prvenstveno za pisanje, pisanje i pisanje kao i jos vise citanja.☺❤

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Želim ti ispunjenje svake želje i planova za nadolazeću godinu a prije svega ti želim puno zdravlja i sreće :) <3


    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/2016-goals.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-7.html

    ОдговориИзбриши
  9. SREĆNA NOVA
    svidja mi se tvoj blog.
    Ps.imaš novog čitaoca
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Zelim ti da se sve tvoje zelje ostvare,Sretna Nova i puno uspjeha u tvom blogovanju !
    xx
    http://zeberry.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Srećna Nova godina! Sve najlepše!
    Divan post. :)

    Pogledaj moj blog,ako ti se svidi učlani se: http://joka45688.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post! I tebi srećni praznici. Da ti se sve želje ostvare! ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Bas je super onaj poklon sa prve slike od drugarice, bas imas srece sto imas tako lepo prijateljstvo i zato ga neguj :) Divne su ti zeljice i bas su realne, tako da se od sveg srca nadam da ces ih sve ispuniti <3 Slike su savrsene, kao i uvek :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Post je odličan! Baš danas sam saznala za tvoj blog i mnogo mi se sviđa :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    ОдговориИзбриши
  15. Super ti je post i nadam se da ćeš uspjeti u ostvarenju svojih planova. Čim stigneš piši šta si dobila za Novu :* <3

    ОдговориИзбриши
  16. Ja definitivno ove godine želim da više čitam!To baš želim,a naravno i da upadnem u željenu srednju školu!

    P.S.srećni praznici!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Sretna ti nova godina i nek ti se sve ove zelje ostvare! :D

    ОдговориИзбриши
  18. Divni planovi zaista. I ja imam slicne,a mislim da ih svi imamo XD. Do sada nisam uspela provesti sve planove u delo ali se iskreno nadam da ove godine hocu :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши