Winter Holidays With Adji ❤️

09:32

 -Hejj!Kako ste???Izvinite sto nisam bila aktivna vise od nedelju dana,ali sve to cu nadoknaditi u skorije vreme ❤️.Kao sto i po naslovu vidite,resila sam da na vreme otvorim praznicnu seriju postova.Za vikend nikako nisam stigla da napisem post,jer je skola bila veliki protivnik toga,a zatim je i kompjuter bio u kvaru...

-Praznici....Uhh,i sama rec carobno zvuci.Zima je jedno od mojih omiljenih godisnjih doba,upravo zbog toga.Svi ti pokoloni,ukrasi i slatkisi sve dodatno ulepsaju.Iiii,upravo pocinjem svoju praznicnu sezonuu!!!Ne znam za Vas ali sam pola svoje sobe vec okitila.Prosli vikend sam se tome bas posvetila...Okacila sam svecice,napravila neke ukrase...Videcete vec u narednim postovima.
Ovo je prvi put da pisem ovakve postove,i iskreno bas sam uzbudjena zbog toga.Imam dosta toga u planu.Mozete ocekivati DIY postove,kao i one o dekoraciji i slatkisima....Bice stvarno svasta.

-Sa pripremama sam krenula jos polovinom novembra,kada sam u svoj planer ispisala sve ideje i stavke koje moram da uradim.Jedna od njih je bila da promenim i napravim zimski izgled bloga.Kada sam sve zavrsila(posle sati ispred racunara) bila sam odusevljena!Kako se Vama dopada novi izgled?

-To bi bilo to,za ovaj post,uskoro ocekujte sledecii...I da od sada cu se potruditi da pisem bar dva puta nedeljno tako daa,vidimo se uskoro...

                                                             Andjelaa <3

1.Imate li posebne zelje(mislim na post)u praznicnoj seriji?
2.Jer nisam jedina koja je vec sva u toj praznicnoj atmosferi???

You Might Also Like

28 коментара

  1. Odlična slika! Volela bih neki DIY ili tako nešto! Veruj mi, ja sam sa tom atmosferom počela još na polovini novembra hahah :"D Divan post!

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se sviđa izgled bloga,prelep je. Mene je uhvatila 'praznična groznica' ne mogu dočekati Novu g,i Božić... jako bih volela da radiš neke DIY-eve ili Christmas Morning routine tako nešto. ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Volela bih da na tvom blogu procitam neki DIY ili praznicnu redekoraciju sobe. Mislim da bi to bilo bas super. Inace, novi izgled je preedivan!☺☺❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se dopada izgled bloga. Obavezno napravi DIY room decor! Mene praznična atmosfera ispunjava i motiviše me da probam nove stvari. Svake godine jedva čekam decembar/januar baš zbog njih i svih čarolija koja nam daje zima. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan izgled bloga,i ja sam svoj promenila ♥ Ne boj se,nisi jedina,ja sam u toj euforiji pre dva-tri dana,znaci,ludilo.... xD

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Jedva čekam prazničnu seriju postova,pa mogla bi neki diy o dekorisanju sobe... :D Odličan ti je izgled bloga... :D Ja jedva čekam Novu godinu i uopšteno sve te novogodišnje praznike.... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Volela bih da posetiš moj blog, učlaniš se i komentarišeš. Vrlo bi mi značilo.

    emilittleworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post!Jedva cekam praznicne postove! <3
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Veselim se novim postovima! <3

    New post on my blog ---> https://staliaisbae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sviša mi se izgled bloga i post je odličan
    - pogledaj moj post i učlani se ako želiš http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/sat.html

    ОдговориИзбриши
  11. Obozavam praznicne serije postova, a najvise volim diy projekte! :D
    Poseti moj blog ako zelis,novi je, mozes se i uclaniti http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Izgleda bloga je strava :D Jaoj, ja ne mogu da verujem da ce Nova Godina biti za manje od mesec dana i mnooogo se radujem tome <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Obozavam tvoj blog!Jedva čekam jos praznicnih postova♥
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    ОдговориИзбриши
  14. Ja još nisam počela sa pisanjem prazničnih postova, ali sam izgled bloga promenila. Jedva čekam svu tu prazničnu atmosferu!! ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши