Winter Holidays With Adji:3 last minute gift ideas :)

04:22

-Hejj!Kako ste?Kao sto se i po naslovu vidi danasnja tema je 3 ideje za poklone.Ja sam svoje poklone uveliko zavrsila.Ovaj post sam najvise pisala,jer znam kako je kad ostanete bez inspiracije u vreme kada sve treba da bude gotovo...

#1 Book&things


-Prva ideja za poklon je jako jednostavna.Ovo je poklon za sve one koji vole knjige i ostale stvarcice vezane za to,kao i pribor za uredjivanje i pisanje...Pustite masti na volju.Ja sam kupila knjigu,uz nju uredila planer i dodala par olovcica,cokoladica.Uz to sam napravila obelezivac za knjige(Mozete i Vi to uraditi. Samo uzmite ukrasni papir i uvrtite karton u njega.Izgleda christmasy a radi se pet minuta...).

#2 Colorful cup


-Druga ideja je sarena solja.Siguro se pitate zasto sam izabrala bas taj naziv,a to je zbog boja koje u njoj preovladavaju.Ovo je poklon namenjen za one koji vole da provedu popodne uz pijuckanje omiljenog pica i grickalice.Ja sam ubacila i bombonice,neki sjaj i olovkicu...Uz ovo mozete dodati i neki film ili carape...


-Kod poklona je jako bitan nacin na koji ga spakujete,jer tako izgleda jos lepse.Ja sam casu ubacila u obicnu kesicu,koju sam zavezala masnom i zakacila cestitku.Izgleda prelepo,a tako je jednostavno.Kao sto kaze jedna izreka "Jedostavnost je kljuc dobrog zivota".

#3MakeUp box

-Kao sto i sam naziv kaze onome ko voli sminku i ostale stvarcice za ulepsavanje,najlepse je pokloniti nesto ovako.Ne mozete pogresiti,,jer je dovoljno samo da znate koje proizvode doticna osoba najvise voli i tu smo.Ubacila sam parfem,gel lak,karmincic kao i jos neke sitnice...Izgleda preslatko.izabrala sam da poklon stavim u kutiju,ali Vi ga mozete spakovati bilo gde.

-Ii to je to!Moram Vam priznati da sam se dugo dvoumila izmedju poklona,ali sam se konacno odlucila posle citanja Nerinog posta.Jako me je inspirisao,a pritom mi i pomogao.Devojcica stvarno lepo pise i vidi se da se trudi.Pogledajte njen blog OVDE !To je to za ovaj post,nadam se da vam se svideo,a mi se vidimo u sledecem...
              
                             Andjelaa <3

1.Jel ste zavrsili Novogodisnju kupovinu?
2.Koju vrstu poklona Vi najvise volite da dobijete,a koje da kupujete?

You Might Also Like

26 коментара

  1. Predivan post Andjela :) Tvoje slike su toliko savrsene da kad god ih gledam imam osecaj da se nalazim na We heart it-u, tako da bravo! Sigurna sam da ce se osoba kojima si namenila ove poklone mnogo obradovati, posto su sjajni :) Stvarno sam se odusevila kada sam procitala da te je moj post inspirisao i mnogo mi je drago na tome :) Puno ti hvala na predivnoj pohvali, mnogooo mi znaci <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Nera,tvoj komentar me uvek obraduje i da mi veliku podrsku za dalji rad <3 :)!

      Избриши
  2. Jaoo predivan post! Iako ne slavim Božić ni Novu Godinu, želim ti sretan Božić i uspješnu Novu Godinu! Oni koji će dobiti te poklone su stvarno lucky!! :) <3

    Follow me on the both of my blogs :

    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2015/12/diy-nail-polishes-corner.html

    NEW POST #OldBlog ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2015/12/teenwolfwiki-part-1.html

    ОдговориИзбриши
  3. Što meni neko ne pokloni nešto ovakvo!? ;)
    Divne su sve ideje. Baš su slatke, jedinstvene i romantične.

    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nakupovala sam svimaa poklone, nadam se da ce se oduseviti :D
    Odlican post kao i uvek <3

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post,ve0oma od pomoći♥
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Prvo sto moram da pohvalim kod ovog posta jeste to sto si u njega uvrstila nesto sto se kod nas zaista moze naci i napravila odlicne fotkice, a ne samo sastavila kolaz na nekom od sajtova.☺ Ideje su zaista predivne, ja bih se licno najvise odabrala prvom poklonu.❤

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, makeup box i knjige su vrh! Ja bih voljela da mi neko tako nešto pokloni, super je:D

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlične ideje, najviše mi se sviđaju prva i druga, pun pogodak♥

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post,posebno mi se sviđa druga ideja.Učlanila sam se u tvoj blog nadam se da ćeš i ti u moj.
    http://girlwithstyle123.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlične ideje :)
    Veliki pozdrav!

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Super su ideje, svako može da pronađe ono što mu treba. Slie su mnogo lepe, a tek kako si upakovala poklone-mnogo mi se dopadaju.☺ Ja u novogodišnju kupovinu krećem tek danas, ali sam sve još pre tri nedelje isplanirala, tako da ne mislim da će biti problema. Nije mi baš bitno šta je poklon, ali mi je drago kada vidim da se neko potrudio.☺

    ОдговориИзбриши
  12. Super post! Ja većinu poklona pravim!

    overthemoonwithvanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши