Winter Holidays With Adji:Cestitke :)

11:43

-Hejj!Kako ste?Imam dosta postova u planu zaista,trebalo bi da izadje neka cetiri posta do kraja godine.Nisam poduze pisala,ali pretpostavljate zasto...Juce kada sam usla na blog,zastala sam i nisam mogla da verujem....Sa strane je pisalo 100 citalaca!Nisam mogla da verujem i ne mogu da Vam opisem koliko sam skakala po kuci i bila srecna!HVALA VAM PUNO,NAJBOLJI STE!Drago mi je sto je proslo tek nekoliko meseci,a toliko Vas voli i podrzava moj rad.No,dostojno cu vam se zahvaliti u nekim od narednih postova...Danasnja tema su cestitke.

-Kada sam bila mala jedini poklon koji sam imala za porodicu svake godine,bile su cestitke.Sela bih tako za sto i satima se igrala sa sljokicama i raznobojnim papirima...A danas,sve vise dece jedino cestitke ne pravi.Kupi ceo poklon i ne potrudi se da u njega unese malo sebe...Ne kazem da je to ruzno i glupo,ali po mom misljenju cestitke su neizostavni deo poklona.Imam kutiju u kojoj drzim samo cestitke od rodjendana,Nove godine...Svaki put kad ih gledam sa osmehom se secam na neke dane,kada sam bila mala...
Nekada znam da dok pravim cestitke posle dve tri izgubim ideje...Da se Vama to ne bi desilo,danas cu vam pokazati kako da za dvadeset minuta napravite cestitku,koja moze savrseno da se uklopi uz Vas poklon...


 -Potrebo Vam je:
-Makaze
-Sljokice
-Papiri
-Trakica
I naravno olovka,gumica i razni flomasteri....


-Prvo skicirajte oblik cetitke(ja sam videla da je ovaj oblik najcesci,a i najvise mi se dopada,ali vi naravno mozete sami izabrati velicinu i neki drugi ako Vam se ovaj ne svidja).


-Zatim isecite to.A kada ste isekli nacrtajte sliku po zelji.Ja sam se odlucila za zvonce,a pozadinu sam upotpunila sa pahuljicama.Ispod mozete i ne morate da napisete tekst,kao sto se i na slici vidi ja sam napisala "Samo dobro!" kao zelju osobi kojoj je ona upucena.

-Posle toga samo obojite crtez.Posle na kraju kartice probustie rupicu kroz koju cete provuci traku(mozete i ne morate).Kada to zavrsite jednostavno napisite zelju i kraj-Vasa cestitkica je gotova :)!




-Nekada je i najmanji poklon dovoljan da nekoj osobi napravi osmeh na licu.Mene ispunjava kada su drugi ljudi oko mene srecni,pa sam jedne godine svima iz skole engleskog napravila male cestitkice za Novu godinu.Svi su bili srecni,a ja sam to posmatrala.Tako je lep taj osecaj kada nekoga ucinite srecnim...Ucinite i Vi nesto lepo i obradujte neku osobu.Njen osmeh,najlepsi ukras koji svi nose na sebi,kostace Vas nekoliko papira i malo flomastera...

-I to je too :)!Nadam se da vam se svideo post,uskoro novi...

                                                                        Andjelaa <3

 -Kako Vam se dopada ideja>
-Jel Vi pravite cestitke?


You Might Also Like

20 коментара

  1. Super ideja. Napravicu nekoliko za svoje najblize, da budu od srca <3 :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post dusice! ❤ ❤ ❤ Uclani se na moj blog ako zelis, a ako hoces da ti uzvratim javi se u komentaru mog poslednjeg posta.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno, zaista!☺ Moram ti reci da si jaako kreativna i da ti ovakve stvari bas idu od ruke.☺❤

    ОдговориИзбриши
  4. Super ideja, jako kreativno! :) <3

    NEW BLOG --->http://living-like-v.blogspot.ba/2015/12/december-favorites.html

    http://staliaisbae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitka je predivna:)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna cestitka!Svidja mi se ideja za oblik!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma lepo i kreativno! :-) Drage, posetite moj blog, ponovo sam pocela da pisem! Nadam se da cemo se lepo druziti!

    http://makeupandotherland.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Svaka cast na 100 citalaca, zasluzila si to i mnogo se radujem zbog tebe :) <3 Post je neverovatan, mada nista manje nisam ocekivala od tebe. Mnogo puta sam se odusevila nekim tvojim crtezima, a ovaj je jedan od njih :D Ja uvek pravim cestitke za svoje najdraze i uzivam u tome :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na divnom komentaru Nera,zaista mi puno znaci!Drago mi je da jos neko voli to da radi <3!

      Избриши
  9. Jako lepa čestitka!

    overthemoonwithvanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши