Winter Holidays With Adji:Diy room decor :)

04:44


-Hejj!Kako ste?Kada sam prosle nedelje krenula praznicnu seriju,i na kraju postavila pitanje sta biste zeleli da vidite.Najvise Vas je pozelelo diy room decor,sto je i tema danasnjeg posta pa da pocnemo... :)

1.Svecice


-Kada krene zimsko vreme meni je sve to nezamislivo bez svecica.Bas zbog toga prvo sto uradim kada krenem da dekorisem jeste stavljanje njih.Ja ih obicno kacim iznad stola(to su bas moje,naravno imam bar jos 4 za ostatak kuce i jelku) vi ih mozete okaciti gde zelite,a kao dekoracija su preslatke.Ja sam svoje kupila u Kineskoj robnoj kuci,po ceni od 150 dinara(duzina je 2m).Vi naravno mozete uzeti koje zelite,i staviti isto tako.

2.Slikice :)

Ono sto Vam je potrebno za ovo jeste:
-makaze
-lenjir,olovka i flomasteri
-obican papir
-neke stipaljkice

-Prvo sto treba da uradite je da izmerite velicinu koju zelite,a potom isto crtate ono sto zelite.I to je sve,nakon toga zakacite radove stipaljkama.Jeste da nije neki diy ali meni bas lepo izgleda kao dekoracija :).

*evo kako je meni ispalo*

3.Paketici

-Kada je krenuo decembar(a i ranije moram Vam priznati),na kompjuteru su mi ceo dan svirali novogodisnji videi,jer sam htela da napravim nesto originalno,sto nisu pravili drugi.Dok sam ukrasavala tablu dosla sam na ideju da napravim male paketice i tako iz zakacim.Ja sam napravila jedan,ali vi mozete vise pa da ih zakacite na konac,jer preslatko izgleda.


-Trebace Vam:
-papir u boji(sami izaberite,ja sam uzela narandzastu)
-makaze,lepak
-lenjir,olovka
-trakica(takodje u bji koju sami izaberete)

-Prvo sto treba da uradite je da izmerite i isecete odredjenu velicinu.

-Nakon toga izmerite i trakicu,koju cete zalepiti za "paketic".Gledajte dobro da zalepite da se ne bi odlepljivalo.Posle toga napravite masnicu,tako sto cete da isecete veci deo trakice,od koje se to i pravi.Naravno,ako zelite mozete i da kupite masnicu,ili samo zalepite onu koju ste nasli kuce.Prosto izbor je Vas.

*evo kako sam ja napravila*



-Kao sto sam napisala i na pocetku,ja sam svoj zakacila na tablu malom stipaljkom,ali vi vase mozete i na konac(ako napravite vise).


-Nisam htela da stavljam posebno za uredjivanje table ali mi se mnogo dopada kako sam je sredila,pa sam zelela da cujem Vase misljenje.Pa kako Vam se dopada?

-Iii,to je to za ovaj post.Nadam se da Vam se svideo,jer sam se bas trudila dok sam ga pisala i dok sam pravila sve ovo.Uskoro novi post(verovatno vec u sredu.jer po novom rasporedu,tacnije novogodisnjem,izlaze dva puta nedeljno)!

                                              Andjelaa <3

You Might Also Like

42 коментара

  1. Koliko ti je divno ispala tabla *_* Stvarno imas dara! Divan diy! Jedva cekam novi post!❤

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican diy!Sjajnoo izgledaa!!!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Lijepe ideje :)

    New post on my blog -- > http://staliaisbae.blogspot.ba/2015/12/you-fixed-each-other.html

    ОдговориИзбриши
  4. Sjaje ideje draga moja! Krajnji rezultat je odlicno ispao :)
    Pogledaj moj blog: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Jako, jako je slatko! I ja sam planirala da uskoro sredim svoju plutanu tablu, pa si mi dala super ideje! ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post,posjeti moj blog i komentiraj <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2015/12/volim-citati.html

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post.
    Uskoro je Q&A na mom blogu,pa ako te nesto zanima pitaj me u komentar.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Preslatko, i meni nista bez svjecica, one su must have! :D

    ОдговориИзбриши
  9. Sve je tako preslatkoo. :) Mnogo mi se dopadaju ove slicice koje si crtala, pootpuno su slatke i originalne, definitivno cu morati da probam nesto tako da nacrtam. Takodje, zima bez svecica za mene je nesto nezamislivo. Vec sam po sobi nakacila vise razlicitih vrsta i samo ih palim i gasim. Odlican post, Andjela! <33 :-)

    ОдговориИзбриши
  10. Super su DIYs! Lepo si uredila tablu, i ja sam svoju baš danas menjala u Winter stil ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sve ideje su super! Mnogo bi mi značilo da posetiš moj blog(i ako možeš učlaniš se i komentarišeš)jer sam nova:overthemoonwithvanjablogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, DIY-evi su odlični ♥
    - pogledaj moj post i učlani se ako želiš http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/noviteti.html

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post :) <3 Mnooogo su ti lepo ispali oni crtezi i dala si mi inspiraciju da i ja napravim takvu dekoraciju (haha tek sad primecujem da se pomalo rimuje inspiraciju-dekoraciju) :D Svaka cast na jako zanimljivom postu <3

    ОдговориИзбриши
  14. Jao pa ovo je preslatko,oduševila si me hah :D

    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post
    Uclani se na moj blog http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Stvarno preslatko, odličan post. <333
    Novi post.
    http://girlwithstyle123.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  17. Stvarno predivno, svaka čast na postu :D
    Značilo bi mi da pogledaš moj blog : http://krsticmila.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Stvarno,divan post,i divan blog
    Btw..Imamo novi post,pa ako želiš pogledaj http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши