Winter inspration *__* -part 1

12:41


 -Hejj!Kako ste?Nije me bilo malo duze,ali vec sami znate da je sada kraj pa svi bombarduju...Za danas sam Vam pripremila post o zimskoj inspiraciji,tacnije slikama koje sam slikala do sada,za koje sam mislila da Vas mogu inspirisati...Let's goo!

*zar nije presladakk?*

*Ne znam za Vas,ali nekako najvecu inspiraciju imam kad ucim...U pitanju je bio nemacki :)*






*#hotchocolate*

*Moj veciti favorit :)*

 *desk decoration*



-Slike gore su zapravo nastale u Maxi-ju kada sam cekala sa mamom na kasi...Nisam mogla da se suzdrzim,jer je sve bilo prelepo okiceno.Da li su okitili Vas grad?
 

-Mogu Vam reci da sam veoma zadovoljna kvalitetom ovog Baby Lipsa iz nove limitirane zimske kolekcije.Izabrala sam rozi koji mirise na vanilin secer ili vec nesto slicno,i kada ga namazem imam osecaj da jedem kolace.U kolekciji postoje jos tri:crveni(sa mirisom jabuke i cimeta,podseca na mirisnu svecu), ljubicasti(miris tople cokolade) i tirkizni(mentol).


 *jos jedan desk decor*






*I za kraj jedna od meni najdrazih slika sa mojom najboljom drugaricom,zar nije magicna?*

-Iii,to je to.Nadam se da Vam se post svideo,jer sam dugo skupljala i slikala da bih ga lepo napisala.Ovo je prvi deo,a drugi cu da napisem krajem meseca kad dodje nova tura inspiracije i slika :).

1.Kako su Vas inspirisale slike i da li Vam se dopadaju?
2.Kako pronalazite inspiraciju u zimskim danima?

                           Andjelaa <3


You Might Also Like

40 коментара

  1. Slike su zaista preedivne! Moram izdvojiti ovu sa najboljom drugaricom jer apsolutno izgela kao jedna od predivnih slika sa tumblr-a ili WeHeartIt-a. ☺ Ja inspiraciju obicno pronalazim u prirodi, na internetu, a cesto se desi da procitam nesto zanimljivo u nekoj knjizi, pa pozelim o tome da napisem post.☺❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Marso ❤!I kod mene je isto,ali mi sva inspiracija uglavnom dodje iz knjiga :)!

      Избриши
  2. Slike su preedobre, baš mi se sviđaju! Ja uglavnom inspiraciju pronalazim u slikama i u citatima sa interneta ili u knjigama.☺

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su predivne! Kod tebe tj.tvog bloga mi se sviđa to što koristiš svoje slike a ne uzimaš sa interneta. Uglavnom, prelijepo je sve :) <3


    NEW POST IS ON MY BLOG ---> http://staliaisbae.blogspot.com/2015/12/the-heart-want-what-it-wants.html

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Slika sa drugaricom je zaista magicna :D Slike su predivne! Inspiraciju dobijam preko knjiga, društvenih mreža i dobre trač partije sa drugaricama! Divan post!♥

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post!Slike su savsene!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su me mnogo inspirasale, zaista su neverovatne <3 <3 Vidi se da imas talenta za slikanje, tako da ti svaka cast na tome :) Poslednja slika je bas zanimljiva :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na divnom komentaru Nera,take reci mi puno znace ❤️!

      Избриши
  7. slike su stvarno prelijepe,odlično ti ide fotografisanje..i taj paaaaas je takkoooo sladaak,ne mogu da vjerujem,stvarno nisam baš fan pasa i svega što ima s njima veze jer su mi ostavili traume, ali ovaj je presladak i ponajviše mi se sviđa ova slika s tvojom prijateljicom...
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  8. Hi, great blog I love it :)
    can agree on follow4follow?
    I like to be in contact with the great blog :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post!
    Poseti moj blog i ako možeš učlani se.
    overthemoonwithvanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,e mogu da udjem u tvoj blog nikad nece da mi se ucita <3!

      Избриши
  10. Ja učim italijanski,ali želja mi je da učim nemački...po meni jedan od najlepših jezika i već ga znam..tako da ☺
    Bila sam do Lilija i nije bilo ovg Baby Lips,ali pogledaću ponovo,pakovanje je prelepo... poslednja slika jeste magična hah ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Natalija <3!Kod mene je obrnuto,ja bih bas volela da ucim italijanski....A Baby lips sam jedva iskopala sve su pograbili,tako da pazljivo gledaj :)!

      Избриши
  11. Divan post draga,sve izgleda divno♥
    Novi post kod mene: https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, divne slike! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Stvarno ti ide fotografiranje i onaj pas je presladak a ova zadnja slika mi je preesavrsena kao neka slika s tumblra ili we heart it-a. Super i napravila ovaj post i jedva cekam drugi dio ovoga posta. :)
    Danas sam otvorila natjecanje na svome blogu. Radi se o tome da sam ja osmislila 4 teme na koje ce blogeri pisati i na kraju ce najboljih troje dobiti nagrade. Ako te zanima pogledaj moj danasnji post i prijavi se na natjecanje. :)
    -Struja ♥

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Prelijepe slike ♥
    pogledaj moj blog i pretplati se / uzvraćam
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/moji-proizvodi-iz-avona.html

    ОдговориИзбриши
  15. Slike su savrsene ! Ja obicno pronalazim inspiraciju u prirodi,onom praznicnom raspolozenju. :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Hi Andjela lover your post and your blog started following you and would love it if you could check my blog out and follow me too
    tweetykel.blogspot.com
    Have a great day

    ОдговориИзбриши
  17. Slike su super, jako su mi se svidjele :) Ako zelis follow-follow uclani se na moj blo i u komentaru mog poslednjeg posta napisi da ti uzvratim. ;) :*

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Predivne slikee. Pas sa prve slike je presladak aww. Inace lepo si ukrasila sobuu, svidja mi se ovo sto sam uspela da zapazim na slike

    ОдговориИзбриши
  19. Potpuno si u pravu za inspiraciju tokom ucenja! :D
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши