What I got for New Year 2016. ❤️

07:04

-Hejj!Kako ste?Prosli put kada sam napisala post,na kraju sam postavila pitanje da li zelite da uradim ovaj post i dosta Vas je odgovorilo pozitivno,pa ga sada pisem...


-Ne znam za Vas,ali moja jelka je i ove godine pretrpana poklonima.Nije da se bunim,nego mi je drago i neke od najdrazih cu da podelim sa Vama iako ih ima podosta...

#1 Sestra

-Moja divna sestra i ove godine me je jako obradovala svojim poklonom.Svaki put me sve vise odusevi(volim te seko ❤️)...Poklon mi je zapakovala u veliku novogodisnju kesu.Slatkise nisam htela da Vam slikam,ali i njih je bilo dosta.

 -Posto zna da obozavam da pravim i ukrasavam kupila mi je par papira,uradila neke slike i oblozila jednu svesku mojim omiljenim ukrasnim papirom(vec imam planove a nju,a to cete uskoro videti) i kovertice kojih imam skoro celu kolekciju...

-Pored knjiga i knjiskih stvarcica,materijala za pravljenje imam veliku ljubav prema lakovima za nokte i ko god da mi ih kupi ne moze da pogresi.Ona mi je uzela dva mini Golden Rose laka koji su predivni,jer su mali i staju u svaku torbicu.Imam vec nekoliko takvih i veoma sam zadovoljna.Pored toga kupila mi je jos hemijski,a nesto sto me najvise obradovalo jeste Sharpie marker!Zaista je predivan i mnogo ce mi pomoci za diy projekte ❤️!
 
#2 Mama
 

 


-Od mame sam takodje dobila puno stvari:fasciklu,blokcic,hemijsku i transfer olovke.To su u stvari olovke pomocu kojih mozete da crtate po odeci.Takodje mi je kupila i kupku u dm-u koja mirise predivno.U pitanju je Frost Flower i limitirana(ogranicena) je serija.




Pored svega toga kupila mi je i ovaj duks,za koji sam se takodje odusevila.




Kao i ovu pidzamu koja je nesto najsladje sto sam ikada obukla.Zaista je presavrsena.Mekana je i topla,a jos ima i ovaj predivan natpis.Kako se vama dopada?Pored ovoga je takodje bilo dosta slatkisa.

#3 Bff

-Malo je reci da me ovogodisnji poklon moje najbolje drugarice odusevio.Inace sam u fazonu osamdesetih i devedesetih godina proslog veka,tako da me ova kutijica na kojoj je uradila dekupaz naprosto odusevila.Pored toga kupila mi je lak koji je takodje Mini Golden rose lak ,ubacila bombonice,hemijsku i blokcic.Hvala joj jos jednom na divnom pokolonu
❤️! #J

#4 Sitnice 


-Za ovaj poklon ne mogu reci da je sitnica,ali zaista nisam znala kako to drugacije da nazovem.U pitanju je poklon kartica u Terranovi,koja ce mi doci vise nego odlicno jer mi je to jedna od omiljenih radnji,i uvek nadjem nesto.Pored toga ovu kutijicu mi je kupila ponovo mama za Materice(za one koji ne znaju to je praznik za koji se vezuje mama pa Vam ona da bi je odvezali za uzvrat da poklon).Kupila mi je novogodisnju svecu,bombonice i kremicu.

-Ii,to je to.Kao sto rekoh ima jos puno poklona,ali su ovo neki od najlepsih(iako su svi savrseni,ali ne mogu pisati kilometarski post).Kod mene od prekljuce sneg neprestano veje i mnogo mi je drago zbog toga...Uskoro novi post...





1.Kako Vam se dopadaju pokloni koje sam dobila?
2.Sta ste vi dobili za Novu godinu?
 
 
Andjelaa <3

You Might Also Like

44 коментара

  1. Savršen post! Stvarno mi se dopada i uživala sam čitajući ga. Dobila si stvarno predivne poklone. :)

    Posetite moj blog ----> Style On First Place ♥!

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post draga i još divnije slike ! Super ti je blog❤ xx

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-9.html?m=1
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/inspire-me.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Pidzama je preslatka i ako je celu ne mogu videti, ovo sto sam zapazila je savrseno! Divne si poklone dobila.
    MiljanaEasySkillful!

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajn post draga♥
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Divni su pokloni! Pidžama mi se posebno dopala.☺ Slike su divne, a i kod mene sneg pada neprestano.☺ Srećni praznici!♥

    ОдговориИзбриши
  6. Imamo potpuno iste čizme, hahah :). Inače divan post, kao i pokloni ♥:).

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post! Sjajni pokloni! Drago mi je da ti se sviđa poklon od bff♥

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post kao i pokloni, sve je tako slatko.☺ Mene je drfinitivno najvise odusevila dekupaz kutijica, preslatka je☺❤

    ОдговориИзбриши
  9. Pokloni su super :)
    Ja za Božić dobijam poklone, a najdraža mi je dječja knjiga (da, dječja) koju sam dobila od roditelja i koju ću ja pokloniti svojoj djeci kada ih budem imala :) <3

    ОдговориИзбриши
  10. Pokloncici su preslatki, post ti je predivan. :)
    poseti:http://tomicmilena.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepi pokloni...:D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Tvoji pokloni su predivni!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Uh! Pa ti si se bas lepo ponovila! (tako se kaze kada dobijee spuno novih stvari) Ha-ha! Inace, jako mi se dopadaju pikloni, pogotovo pizamica od mame! :D
    Ja sam takodje dobila svasta! Od knjiga i sminke, docarapica, kolacica i slatkisa! ♥
    Poseti ako zelis i uclani ako ti se svidi. Hvala! ♥ http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Sjajan post! Dobila si odlicne poklone, bas mi je drago. Duks je presladak i izgleda bas udobno, a svidjaju mi se i lakovi koje si pridruzila svojoj kolekciji. Moram reci da je pidzama vrh, svidja mi se sto je roza. Inace, i ja obozavam Terranovu :)
    Posjeti moj blog i uclani se, javi da uzvratim naravno: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  15. Pokloni su presavrseni <333 Imas srece sto si dobila toliko poklona :D Pidzama koju ti je kupila mama je mnogo slatka, a poklon od tvoje sestre sa druge slike bi i mene odusevio posto i ja svaki cas nesto pravim :D Kod mene je sneg pao skoro i bila sam preserecna, ali se opet otopio.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nominovala sam te za jedan tag na mom blogu koji sam sama smislila, ali ako ne zelis da ga uradis, stvarno ne moras (necu se ljutiti :D).

      Избриши
    2. Hvala ti na nominaciji,pogledacu ga ❤️!

      Избриши
  16. Post je super.Slike su predivne.Baš sam se zabavila.Uživala sam tokom čitanj.Blog ti je odlična,a o izgledu da ne govorim.Vrh!

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    Ukoliko se učlaniš moj blog,javi mi putem komentara,kako bih ti uzvratila:)

    ОдговориИзбриши
  17. Pokloni izgledaju predivno ♥-♥
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -pročitaj novi post na mom blogu. ako želiš ♥

    ОдговориИзбриши
  18. Bas si dobila predivne poklonee! ♥

    Poseti moj blog --> http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  19. Svi pokloni su prelepi, tacnije meni se mnogo svidjaju jer imaju vezu sa skolskim priborom koji obozavam. I pidzama ti je prelepaa..♥♥

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. I uclani se ako zelis. :)http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Super post! :*
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/recenzije-krema-za-lice.html

    ОдговориИзбриши