Winter Inspiration *__* -part 2

12:01

-Dosta je prošlo od kada sam poslednji put pisala.Moram Vam priznati da za to postoji više razloga.Kako sam ušla u Novu godinu poželela sam da pored svih stvari koje zelim da promenim dodam i blog.Tako da već od ovog posta mozete očekivati te promene.Još pre možda mesec dana uradila sam prvi deo ovog posta i vrteći pre neki dan nešto došla sam na ideju da napišem još od tada obećani drugi deo...














-Znam da je možda malo kasno što sam ove slike novogodišnjih stvarčica objavila sada,ali ovim postom sam ujedno htela da završim i svoju sezonu zimskih i prazničnih postova.Nadam se da su vam se postovi svideli i da su vam bili zanimljivi.Od sledećeg  potrudiću se da poboljšam još neke stvari,tako da očekujte promene na bolje... :)

              Anđelaa

You Might Also Like

24 коментара

  1. Divan post! Slike su savršene♥ Imaš mnogo dara, jedva čekam sledeći post!♥

    ОдговориИзбриши
  2. Prelijepo si napisala sve:) Ovaj snješko na jednoj od slika je baš super,ako bi mogla da uradišDIY post :) predobar je <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥!Tog sneska je napravila moja sestra i ozda bude sledece godine :)!

      Избриши
  3. Divan post ♥!Slike su prelepe,jako si talentovana ♥!

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su prelijepe. :*
    - pogledaj moj post http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/recenzije-krema-za-lice.html

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post draga! Fotografije mi se mnogo dopadaju! :) <3

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/albania-september-30th-october-3rd-2015.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/love-doesnt-disappear-just-like-that.html

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su presavrsene i uspela si da na super nacin zatvoris ovu sezonu prazncnih postova :) Vidi se da si puno truda ulozila u njih, ali definitivno je vredelo <333 Svece sa poslednje slike mi se mnooogo dopadaju :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prelijepe slike!

    Posjeti moj blog i učlani se,uzvracam! funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su prelijepe, nisam pratila te do sad ,ali moraću malo virnuti po prošlim postovima :D

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  9. Imaš zaista prelepe slike!



    Na mom blogu Study & DIY:
    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Jaoo,pa ovo je predivnoo,slike su stvarnoo divne , pogotovo osma ☺☺♥♥

    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши