3 DIYs with washi tapes :)

10:41


 Hej!Ne znam  zašto,ali sam za skoro svaki post krenula da pravim uvodnu sliku.Prosto počelo je da mi se dopada  i mislim da izgleda lepo. ❤️ Dok sam danas razgledala po sobi,došla sam na ideju da napišem ovaj post.Prelistavajući starije postove,shvatila sam da volite kad radim uradi sam projekte pa ga evo radim.Kao što vidite po naslovu i slici,to su tri ideje za koje Vam trebaju washi trake.Puno puta ste me pitali gde mogu da se nabave,pa evo zvaničnog odgovora-imate da naručite preko sajta Srećno Dugmence,ali i sa Aliexpressa,a isto tako ih možete nabaviti i u knjižarama ili Kineskim robnim kućama.Krenimo na post...

#1 Kablovi


Ovo je više nešto što može da Vam pomogne nego što je diy projekat.Sve što treba da uradite je da svojom washi trakicom oblepite oko kabla,i tako razaznajete koji Vam za šta služi.Jako jednostavno,a  dosta pomaže. :)

#2 Ram za slike

Dosta puta kada ukrašavam zid,i kad okačim sve slike opet kao da mi nešto fali.Ono što može dodatno da Vam ulepša to je washi traka.Sve što treba da uradite je da uokvirite sliku i voala izgleda fantastično.Sada će Vam soba izgledati poput onih sa WeHeartIt-a,Pinterest-a...A čitav proces traje manje od deset minuta.

#3 Sveće

Sigurno nisam jedina koja žali što u našoj zemlji nema divnih mirišljavih sveća.Ali,nekako se snalazimo.Pre svega ovo je nešto što je prelako i za šta vm takođe ne treba puno vremena.Sve što treba da uradite je da oblepite trake oko sveća.Izaberite dezen koji Vam se uklapa uz sobu i celokupno okruženje.Ja sam napravila bar desetak ovakvih,jer zaista preslatko izgledaju. :)
Ii,to je to.Nešto predivno što mi se desilo je osvajanje prvog giveawaya kod divne Marijane sa bloga  In my heart   što me je neopisivo obradovalo(toliko da sam ostala bez glasa i skoro dobila upalu grla).Do sledećeg posta ❤️!

                Anđela ❤️

You Might Also Like

39 коментара

  1. Odličan post! :) Uvodne slike su ti u zadnje vreme zaista preedivne:) Zaista mi je jaako drago da si se obradovala pobedi na daravinjau, nadam se da ćeš uživati u poklonu. :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan diy, slike su pretumblr! Jako mi se dopada ideja sa svećama, mada sve ideje ću isprobati! <3333

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :) Slike su takođe fenomealne :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ove ideje su divne, najviše mi se dopala ova sa kablovima, ja ću da oblepim svoj punjač, ali bukvalno ceo! :D
    Drago mi je što si pobedila, uživaj u svojim nagradama, kada ti nagrade stignu, mogla bi da napraviš post o tome, da ih prokomentarišeš, da vidimo u kakvom stanju i koliko brzo su stigle, itd... :) <333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Ove washi trake su jako korisne ali ja nemam nijednuu! Nigde ne mogu da ih pronadjem, porucicu ih preko tog sajta ' srecno dugmence ' ♥
    Odlicni diy-evi i ako sam ovaj sa kablovima i ovaj sa slikama vec videla u nekim videima ili na google-u. Ovo sa svecom izgleda preslatko!


    MOB tag
    Internacionalni giweaway

    ОдговориИзбриши
  6. Kao i uvek, predivan post Andji <333 Bas mi se svidja sto imas uvodnu sliku, i ja je ponekad stavim u postovima (kad mi dodje, ne bas uvek :D). Obozavam diy postove, tako da sam bas zainteresovano citala ovaj post :) Prva ideja mi se bas dopada, zato sto je mnogo korisna i obavezno cu da je licno isprobam. Ja se uvek nekako spetljam u gomili kablova, a sa ovom idejom vise mi se to nece desavati :D I moram da kazem da mi se poslednja slika mnooogo dopada, prosto si me odusevila <333 Svaka cast :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja hvala ti na prepredivnom komentaru ❤️❤️❤️!

      Избриши
  7. Sjajan post iclanila sam ti se na blog i nadam se da ces mi uzvratiti.

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post. Ideje su preslatke. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post ❤!Sve ideje su kreativne,a prva je i vrlo korisna.Potrudicu se da sve isprobam,hvala na idejama 😃😃!

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post, zaista zanimljive i korisne ideje. :)
    Ja izbegavam da poručujem preko interneta, jer imam neki scenario u svojoj glavi koji uopšte nije prijatan, a kod nas skoro da uopšte nema washi trakica, tako da... :p

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Veoma kreativne ideje, super post! <3

    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/farmasi-garlic-shampoo-review.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/16th-episode-got-me-like.html

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan post ♥
    Novi post na mom blogu,znacilo bi mi kad bi pogledala i uclanila se ♥
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post, Anđela. Dobre ideje ❤☺

    Pogledaj moj novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Lepe ideje, obožavam šarenolike trakice, moraću da isprobam nešto od ovoga o čemu si pisala :)
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila, nova sam :)

    Novi post je na mom blogu ---> littleboxofhappiness.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Poslednji DIY je toliko sladak, a i koristan, jer ta korpica od sveća je uvek siva!♥

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  16. Super post!!!

    Ako želite pogledajte naš novi post i ukoliko ste iz Srbije prijavite se za giveaway- http://diyformi.blogspot.rs/2016/02/giveaway-diy-sveska-i-blokcici.html

    ОдговориИзбриши
  17. Super post,uvlanjujem se! 😘💟
    Gde si kupila sve te divne trakee? Ja sam mogla da nadjem samo one najprostije. :)
    Slikr su ti odlicne,sve! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo,u knjižari u kojoj kupujem sve za DIY sto imam ❤️!

      Избриши
  18. Baš sve preslatko izgleda!
    odličan post!<3
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши