Desk tour ❤️

11:28


Hejj dragi moji!!!Kako ste?Za danas sam odlučila da uradim desk tour post,a na ideju sam došla preko raznih videa koji su mi izlazili na početnu stranu na Youtube-u.Pa da krenem...
Moj radni sto je u stvari bio mamin kada je ona bila mojih godina.Puno puta mogla sam da biram da li da kupim novi,ali prosto sam se vezala za ovaj.Na njemu sam uradila prvi domaći zadatak,napravila prvi diy,napisala prvi post...Toliko lepih uspomena.No,da krenemo mi na njegov izgled.Sastoji se od površine(vau kakav zaključak) i tri fioke.Kao komplet uz njega ide i šest fiokica pored toga,koje sam takođe želela da Vam pokažem.


 Dok sam radila domaći primećivala sam da mi je mnogo dela stola odlazilo na stvari,i onda bih se ja zajedno sa stvarima zbila a nered bi bio svuda.Posle mnogo odgledanih videa zamislila sam i napravila ovu kutiju.U njoj mi stoje četiri kantice sa olovkama,hemijskama,flomasterima i raznim bojicama.Tu se takođe nalaze i Memory Jar,kutija sa washi trakama i kutijica sa spajalicama,štipaljkicama i malim stvarima za planer,koji zajedno sa mojoj inspirativnom sveskom stoji u delu za sveske i papire.


U drugom kraju stola stoji mi mali kalendar. :)


Od tri fioke u stolu jedna je rezervisana za školski pribor,a u druge dve mi stoje sveske(i one rezervne i školske) i druge sitnice vezane za to.

Pre nego što odemo na fioke pored želim da Vam pokažem deo iznad mog stola.


Neki ljudi ne mogu da rade kada je oko njih šareno,a ja ne mogu da radim ako oko mene nije šareno.Iznad stola vise mi tabla od plute,kao i "inspirativna kutija" kako sam je nazvala.Pored toga ima  postere i slike koje upotpunjuju izgled.A pošto je i dalje hladnije vreme društvo prave i svećice koje jos nisam skinula(a iskreno i ne želim).


 Na površini fioka stoje mi moje omiljene knjige,kasica prasica,pehar i pokloni od drugarice.Kutijicu ste videli u postu u kom je bilo reči o stvarima koje sam dobila za Novu godinu,a fotoaparat su mi napravile ona i sestra za prošli rođendan :).


Prva fioka je rezervisana za školske sveske ( :( ),a druga već za moje stvarčice.Kao što vidite tu mi se nalaze dnevnik,razne sveske,pisma...


Odmah ispod nje stoje mi sve stvari vezane za doterivanje u bilo kom smilslu.Imam razni nakit,kolekciju lakova ,naočare...a opet ispod i fioka u kojoj držim sve za diy projekte.


I na kraju tu je i svaštara i sigurna sam da mogu tako da je nazovem.U njoj drzim punjač,slušalice maske za telefon..i stvarno svašta.

Ii,stigosmo do kraja mog stola.Nisam htela da Vam slikam baš svaku fioku jer bi bilo prenatrpano.Nadam se da Vam se dopadaju moj sto i ovaj post  ❤️!

Anđela ❤️
Instagram:adji_mm
E-mail:adjithequeen01@gmail.com 

You Might Also Like

39 коментара

  1. Odličan post! Baš ti je lijep radni sto! Sve si lijepo organizovala i dekorisala! ❤

    Novi post: 5 ways to keep your room clean and organized

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista me se dopada tvoj radni sto, kao i sve sto on sadrzi. Vidim da si jako kreativna osoba (mada ne po prvi put haha) zato sto imas puno stvari koje si sama napravila i svaka ti cast na tome, to je danas na zalost veoma retko kod tinejdzera. Slike su, kao po obicaju, savrsenstvo :D Sve u svemu, svaka cast draga Andjela :) <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Nera ne znas koliko me svaki tvoj komentar razveselii ❤️!

      Избриши
  3. Anđela divan post! Jako mi se sviđa tvoj sto, posebno zato što ima sentimentalnu vrednost, jer to se ne može kupiti novcem. Sjajno si ga uredila, veoma kreativno i inspirativno! Takođe, fioke su ti jako lepo sređene, odličan post♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na predivnom komentaru draga moja ❤️❤️❤️!

      Избриши
  4. Odlican post, jako mi se svida!! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Stvarno mi se mnogo dopada raspored svih stvarčica na tvom stolu koji je uzgled predivno sređen! Najviše mi se dopada onaj deo sa lampionima! <33

    Novi post ---> *OVDE* ! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post, bas ti je sladak radni sto, svidja mi se sto je sve sareno i veselo. :) ♥

    Giveaway na mom blogu
    http://ninaw123.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Radni sto ti izgleda premoocno, bas mi se svidja kako si ga uredila. Lampice obozavam
    NOVI POST

    ОдговориИзбриши
  8. uživala sam iskreno dok sam čitala
    najbolji post,predivno <3

    ОдговориИзбриши
  9. Radni prostor je super,mnogo mi se dopada.Svaka cast na kreativnosti. :)

    http://dizinsvet.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. heh imamo bar identicnih stvari na stolu ;)
    pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Joj, ja ne mogi a verujem koliko je tvoj sto savrsen! ☺ Zaista je preedivan, nemam reci.☺ Izgleda potpuno kao stolovi koje sam bas jutros gledala na tumblr-u.☺❤

    ОдговориИзбриши
  12. Tvoj sto je prelep. U svakom smislu te reci. Kada sam pogledala prvu sliku, moglo se videti da si vrlo uredna. Fioke su ti odlicno uredjene.. Svaka cast!
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Mislila sam da sam jedina sa fiokom za DIY projekte.☺ Stvarno si lepo uredila sto, sve je tako lepo organizovano!♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ❤️!Mislila sam I ja za mnogo stvari tako ali uvek se nadje nekoo 😃!

      Избриши
  14. Fenomenalan post :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Soba ti je divna. :) <3
    Sve je orgamozovano, sve ima svoje mesto, hah, totalna suprotnost od moje. :D :D Lepo je što si za promenu napisala ovakav post i baš u pravom trenutku. :) <3

    ОдговориИзбриши
  16. Predivan post, slike su mnogo lijepe! <3

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/how-to-be-morning-person-collab-with.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/15th-episode-got-me-like.html

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post, prelepe slike! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post! Iz čega je pehar?

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Dobar post :)
    Učlanila sam se na tvoj blog, pa bi mi bilo drago ako bi uzvratila, jer sam nova :)
    Pozdraaaav :*

    ОдговориИзбриши