Diy + more :)

10:25


Dok ovo pišem i dalje nemam konkretan naslov.Valjda je ovo post o inspiraciji koja mi je ovih dana preko potrebna.Nisam dosta pisala,a upravo to je opravdanje.Od kada sam napravila blog naučila sam da organizujem svoje vreme tako da sve stignem.Pisala bih ja i ranije da sam mogla,ali kako je krenula  škola i obaveze oko nje,pa manjak inspiracije sve se promenilo.Ali već danas sve se promenilo,pa očekujte me redovnije.Za danas sam vam spremila brz diy koji vam skroz može osvežiti sobu.
Ono što sam spremila za danas je diy ram(ako ga tako mogu nazvati).Potrebno je:


Kao  što visite i na slici,treba da imate ram za slike,makaze,marker papir u boji ili onaj koji izaberete(ja sam uzela sa papir sa unutrašnje strane korice sveske) i naravno natpis koji ili možete smisliti sami ili videti preko neta.Bitno je da Vas to inspiriše i da kad ga vidite dobijete energiju(onu pozitivnu naravno).


Kada izmerite veličinu rama,isecite papir makazama i krenite da skicirate natpis na njemu,a ako ste sigurni da nećete pogrešiti to odmah uradite markerom.Izabrala sam natpis "Always wear your invisible crown",a ako vas interesuje pronašla sam ga na WeHeartIt-u i mislim da sma ukucala inspiration ili motivation quotes.


Ja sam napisala dva sloja,da bi izgledalo jače i bolje.Ukoliko imate štampač to možete uraditi i na nekom programu,ne morate pisati mada je meni sve što napravi sama nekako bolje.


Ta daaa.Meni se jako dopada izgled mog,a nadam se i Vama.Post je malo kratak,ali nadoknadiću to prvom prilikom obećavam.Idem da još malo odmaram,a od sutra ponovo idu obaveze.Sreća.To je ono
što će nam svima trebati u narednoj nedelji.Pa želim Vam je puno :)!

                                             Anđela ❤️

You Might Also Like

37 коментара

  1. Odlican post. Super ti je izgled bloga. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan diy Anđela! Sviđa mi se citat koji si napisala i kako je sve ispalo na kraju! Divno pišeš, jedva čekam sledeći post!

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno izgleda!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Baš izgleda slatko, ti si ga predivno uradila!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican diy, a i citat! ♡
    A slike su divnee,pogotivo ova prva! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je jako lepo! Ja sam htela da napravim više ovakvih ramova sa citatima za svoju sobu i hoću čim budem imala malo više vremena :) <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo si kreatvina i uvek smislis neki predivan DIY projekat koji me obori sa nogu :D Nema veze sto nisi pisala neko vreme, sada je pocela skola i ti (kao i svi mi) moras da ucis, a ja to potpuno razumem :) Necu ni da govorim o privatnim obavezama i nedostatku inspiracije, pa to se svima desava. Znam da ti u svakom postu hvalim slike, ali to moram da uradim opet, posto imas toliko smisla za slikanje da ja ostanem bez teksta od odusevljenja svaki put kada ugledam tvoje slike :D Zaista svaka cast, super si <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, opet ja :D Samo sam zelela da te obavestim da sam ti na email-u poslala poruku vezanu za onu nagradu, pa ako zelis pogledaj :)

      Избриши
    2. Hvala ti puno Nera na savrsenom komentaru,koji me je kao I svaki tvoj oborio sa nogu ❤️❤️❤️!Sad cu pogledacu mejl ❤️!

      Избриши
  8. Predivno je. Baš sam htjela da nekako osvježim svoju sobu i promjenim malo raspored unutar nje. Definitivno da ću ovo napraviti. ♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan DIY! Definitivno ću ga (pokušati) napraviti jer imam starih ramova/okvira za slike tako da ih želim iskoristiti da malo osvježim svoju sobu! :)x


    If you want, please visit my blogs, it means a lot to me :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/february-playlist.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/love-before-life.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,drago mi je da ti se dopada ❤️❤️❤️!

      Избриши
  10. Diy je odličan! :)
    Ispalo je divno, čim sam videla tvoj ram razveselila sam se. :) :)
    Ovo nije samo dekorativni, već i jako korisni diy, ideja je prelepa! :)
    Zasigurno ću napraviti barem jedan! :)
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Zaista predivno, draga! Imas divan rukopis, a ovo je ispalo bas fenomenalno, rado bih napravila nesto ovakvo za svoju sobu.☺❤

    ОдговориИзбриши
  12. jao imas sjajan rukopis, mnogo lep post :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Stvarno extra rukopis,moram da se slozim sa vecinom. *--*
    Inace, blog je divan,kao i ovaj post.
    Nadam se da ces se pridruziti mom blogu ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Pa ti prelepo pišeš... Ovo mi je mnogo slatka ideja, definitivno ću je isprobati!☺♥

    ОдговориИзбриши
  15. ja sam te zapratila, blog ti je super ovo mi je vec ne nzma koji put da sam kod tebe :)
    samo tako nastavi!
    srecan 8 mart :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Imas prelijep rukopis♥ super diy xxo

    http://matteafablog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши