Motivacija-kako je probuditi u sebi? (collab sa Nerom)

10:05

Svakome od nas je ponekad dosta svega,ili je bar jednom u životu pomislio tako.Kada se to dogodi,dolazi motivacija kao glavna pomoć.Nekada je spora,ali svakako dostižna.Danas ću zajedno sa divnom Nerom sa bloga Moj mali kutak pisati o tome,kako da je probudite u sebi.Ako niste član Nerinog bloga,obavezno ga pogledajte jer divno piše.


A sad ovako.Zamislite urbanu ulicu u Njujorku.Svako ide na neku svoju stranu,svi negde žure.Sedite u kafeu uz topli kapućino,dok prelistavate novine i gledate šta je to novo u svetu mode.Traže vas razne velike firme radi tekstova,fotografija...A sada zapitajte se da li je sve to moguće ukoliko ne završite školu.Pa nije.Eto načina za motivaciju dok radite.Sasvim je normalno da nam se ne uči uvek,i niko ne kaže da morate uvek biti rapoloženi za isto.Samo je bitno da se trudite,jer će to kad tad izaći na videlo.


Mi blogeri ponekad imamo problema sa motivacijom.Bar ja.Znate nije lako uvek znati šta da se slika,
šta da se piše.U svemu tome treba biti originalan i poseban.Motivaciju za blog nekako tražim uvek na različitim mestima.Obično su to šetnje.Na primer,juče dok sam se vraćala iz grada u autobusu sam osmislila ceo ovaj post.To se prosto desi samo od sebe.Samo što je moja motivacija obično najveća onda kada imam najmanje vremena,ali verujem da nisam jedina.A danas je i lakše,jer su tu i razni sajtovi sa slikama koji zaista pomažu.

Razmišljajte pozitivno i verujte sve će ići divno.Takvim mislima i delima uvek ćete imati motivacije za ono što želite i sto je najvaznije budite srećni!Pogledajte Nerin post OVDE a nadam se da Vam se moj svideo. :)

1.Kako Vi dobijate motivaciju?

 
                                              Anđela ❤️

You Might Also Like

38 коментара

  1. Savrseno si napiala post draga, stvarno imas mnooogo veliki talenat za pisanje :) <3 Bas sam uzivala citajuci onaj pasus u kome si spomenula urbanu ulicu u Njujorku, imala sam osecaj da sam zaista tamo :) Mnogo mi je drago sto smo uradile ovaj collab post, posto si ti jedna od mojih omiljenih blogerki i obozavam da citam tvoje postove <333 Izabrala si savrsene slike, upotpunile su ovaj neverovatan osecaj koji sam imala tokom citanja tvog predivnog posta :) Bravo Andji <3 :*

    ОдговориИзбриши
  2. Volim ovakve, motivacione postove. Kada mi se ne uči, takođe razmišljam o onome što me očekuje u budućnosti i shvatim koliko je obrazovanje važno. Kada sam bezvoljna, trudim se da u se u tišini zahvalim na bar nekoliko stvari koje imam, i shvatim da postoje razlozi za sreću :) Kada nemam ideju o čemu da pišem, dam sebi vremena i prostora, ne nerviram se i sačekam da mi se misli slegnu kako bih dobila ideje. Motivacija je, slažem se, jako važna :**

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anjicee,slazem se da tobom postoje razlozi za srecu ❤️!

      Избриши
  3. Divan ti je post, verujem da si mnogima pomogla, a to i jeste svrha svega ovoga, zar ne? :)
    Ja motivaciju nalazim u svemu pomalo, u muzici, čitanju knjige, šetnji (kao i ti), u stvarno dosta stvari :)
    Samo tako nastavi, odlično pišeš :*

    ОдговориИзбриши
  4. Sve što želimo da se ostvari, sigurno se neće desiti ukoliko samo sedimo i očekujemo da nam lagodan život padne sa neba. Moramo da se potrudimo oko škole, da unapredujemo hobijje i da budemo pozitivni! Odličan post!

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!Slike su predivne kao i sam tekst!❤ Sve sto si napisala je veoma korisno.Ponekad kada mi se baš ne uči pomislim na nešto što volim i to me motiviše da učim i da radim dalje ❤!

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo napisano, kao i Nerino, oba posta su više od savršenih! *-*
    Za sve si apsolutno u pravu, i baš dok sam čitala ovaj post dobila sam gomilu ideja! :D Sve u svemu, uspela si da me motivišeš i inspirišeš! :) <33333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Baš mi se sviđa tema koju ste izabrale. Ja kada imam 'blokadu' motivacije u blogovanju, prelistam svesku za blog i tu imam već spremne neke postove baš za to (blokadu) napisane. Tako se uglavnom trudim da redovno objavljujem postove (makar jednom nedeljno) pa čak i kad imam blokadu. Idem da pročitam Nerin post. ☺❤

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,to i ja ponekad radim ali prosto ne mogu,ako nemam motivacije ❤️ :)!

      Избриши
  8. Hello from Spain: Fabulous reflection. Great words.I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ОдговориИзбриши
  9. Ja motivaciju pronalazim u tome što, ako se tiče škole, da će mi to trebati za kasnije ida ću samo sa tim moći da postignem ono što želim. :)
    Odličan post!

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post! Slažem se da je motivaciju teško probuditi u sebi i ja ponekad ''zaštopam'' i ne znam kako dalje ali sitnice me zaista motivišu poput ovakvih postova! :) <3


    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/ohennig-stalia-videos.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/spring-accessories-shoes-makeup-collab.html

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Fenomenalan post! Slažem se sa svim što si napisala i hvala ti na ovom postu! Imaš divan blog i odmah sam se učlanila. Samo tako nastavi! ♥

    Promijenila sam link bloga, pa bih te molila da se isčlaniš i ponovo učlaniš u moj blog ukoliko želiš da i dalje primaš obavještenja ----> innisall.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post! Jakomi se dopada kada neko pise ovakve postove, motivacione. To obozavaam! :*
    Svaka cast!

    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, izgled bloga ti je prelijep. :)
    Meni motivacija takoreći dolazi sama od sebe nekad jednostavno ništa ne mogud a postignem ne i ide mi, dok sljedeći dan sve mi ide od ruke i tad mi najviše dolaze i ideje i sve šta bi mogla uraditi. :)

    Pogledaj moj blog i učlani se / uzvratit ću https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/avon-colortrend-maskare-usporedba.html?

    ОдговориИзбриши
  15. Sjajan post, bas mi se dopada :-) :-**

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST I UCLANITE SE ❤
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/coat.html

    ОдговориИзбриши
  16. Ja motivaciju dobijam u slikama. Ponekad mi dođe i sama od sebe!
    Odličan post!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  17. Nova sam na tvom blogu i prvo sam videla ovaj post!Divan je,slike su bas lepe i lepo pises:)

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican tekst! Mnogo je pozitivan i stvarno si uspela da me motivises;)

    Ukoliko mozes,pogledaj moj blog! Nova sam! Xx

    ОдговориИзбриши