My Little Diary:raspust,favoriti... :)

10:14


Trenutno sedim za svojim stolom i uživam.Oko mene sijaju svećice i pijem topao čaj.Nema lepšeg načina da se provede nedeljno popodne,zar ne?Na to dodamo i par sati ćaskanja sa najboljom drugaricom...Uhh...
Dugo nisam pisala ovu rubriku,pa sam odlučila i sliku da promenim.Kako Vam se dopada?
Januar mi je brzo prošao većinom u raspustu i njegovom iščekivanju,kao i u školi.Ništa toliko posebno nije se dogadjalo.Od početka raspusta sam dosta vremena napolju u dugim šetnjama.Ne znam za Vas ali me duge šetnje po svežem vazduhu bas opuštaju.


Jedan od sadašnjih zasigurnih favorita mi je Eveline lak za nokte.To je sigurno jedan od najboljih lakova za očvršćavanje i negu noktiju.Svima preporučujem da ga kupe.Nisam sigurna kolika mu je cena,jer sam ga dobila na poklon,ali mislim da ima da se nabavi u Lily drogerijama i dm-u.


Nešto novo što sam uradila za korist bloga je takođe otvaranje posebnog profila na instagramu.Tu cete moći da pratite kada će izlaziti novi postovi,a postavljaću i neke dodatne fotke.Možete me zapratiti OVDEE .Volim takve instagram profile i jedni su mi od omiljenih.Svi koji imate instagram,a ne pratim Vas napišite kako se zovete da Vas zapratim.




Ni sama ne znam zašto sam stavila ovu sliku,jer meni svaki sat prolazi u slušanju muzike.Ako bi me neko pitao bez čega ne mogu da živim,moj odgovor bi verovatno bio muzika.U zavisnosti od raspoloženja slušam različite žanrove.Volim da probam nove stvari,to je tako zanimljivo.

Post je malo kraći,ali opravdaću to vec u sledećim...Nadam se da Vam se svideo post...

          Anđela ❤️

1.Koje Vam je omiljeno mesto za setnju?
2.Koja Vam je omiljena vrsta muzike?

You Might Also Like

24 коментара

  1. Divan post Anđela! Slika je fenomenalna, ja sam oduševljena tekstom! Probala sam evelinov lak i baš sam zadovoljna! Moje omiljeno mesto za šetnju jesu Knez i Kalemegdan! Ja slušam sve, ali mi je omiljen strani pop! Zapratila sam te na instagramu!♥

    ОдговориИзбриши
  2. Volim ovakve (ne znam ni ja kako da ih nazovem) postove. Da znas da nema nista lepse od ovog gore sto si napisala hehe. Inace lepo je sto si otvorila instagram profil vezan za blog i ja sam pre neki dan otvorila svoj instagram za blog,upisana sam ovako; miljana_easy_skillful. Zapraticu te kasnije kada udjem na fon ♥


    Novi post --> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, Anđela. :) Ja definitivno najviše volim da se šetan centrom grada i Bulevarom kralja Aleksandra. te relacije su mi nekako apsolutno predivne zbog starih građevina i prosto kao da imaju neku svoju mističnu, divnu priču. :) Prva slika je definitivno fenomenalna! :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Obožavam da šetam centrom grada. A što se tiče muzike kako se osećam u nekom trenutku, takvu muziku slušam. <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja nemam bas neko tacno odredjeno mesto za setnju, ali pre svega ne bi trebalo da ima puno ljudi, zato sto bas i ne volim guzvu :) Sto se tice drugog pitanja, mozda ce se mnogi cuditi ali ja najvise volim da slusam rok muziku, dok narodnjake ne mogu organski da podnesem :D Moram da ti pohvalim prvu sliku, bas je nekako tumblr i mnogo mi se dopada. Ti si kao i uvek mene dirnula pravo u srce svojim predivnim pisanjem i svaka ti cast na tome <333 Nego, mnogo sam se ja raspisala (red je da prestanem :D), nadam se da mi ne zameras.

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Nera ❤️!Ne zameram ti,naprotiv uzivam citajuci tvoje komentare ;)!

      Избриши
  6. Pa i nemam neko posebno mesto za šetnju, kada šetam volim da istražujem, da zalazim u nepoznate delove grada, hahah, tako se opuštam. :D :D
    Sa muzikom takođe volim da isprobam nove stvari, ponekad mi se svidi nešto za šta bih bez slušanja rekla 'Grozno'. :D :D Do narednog posta. <3333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično! Slike su baš lepe, drago mi je što se lepo provodiš na raspustu :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post!Slike su prelepe(kao i uvek).Imam puno omiljenih mesta za setnju tako da se ne mogu odluciti za samo jedan.

    ОдговориИзбриши
  9. Volim da šetam mestom u kojem živim ujutru. :)
    Od muzike uvek i samo slušam strani pop. Ne podnosim drugu vrstu muzike...

    Ako želiš, pogledaj moj blog, upravo sam izbacila prbi post. :)
    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Omiljeno mjesto za rijeku mi je brdo u mom mjestu s kojeg vidim rijeku Bregavu, a žanr muzike koji najviše slušam je definitivno pop, naravno, na engleskom jeziku! :)<3

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/forget-past.html
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/this-or-that-tag_8.html

    ОдговориИзбриши
  11. Omiljeno mesto mi je skolsko ,koje je blizu moje kuce jer mogu da vidim Dunav odatle *-*
    Najvise slusam pop,ali može i sve ostalo xD

    Btw,ako ti nije tesko molim te postavi mi neko pitanje za #1 Q&A ♥

    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Meni se baš sviđa ova rubrika.
    Super je!!!

    P.S.zapratila sam te na instagramu.
    Ja se zovem Jelena0305001

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши