Februrary Favourites ❤️

03:14


-Zdravoo!!!Danas sam odlučila da po prvi put na blogu pišem favorite.Posle dugo vremena konačno imam inspiraciju,a ona je verovatno prouzrokovana odličnim ocenama u dnevniku,kao i ovim "prolećnim" vremenom.Kako je Vama u školi,jel imate neke ocene?Za ovaj mesec nemam puno favorita,ali sasvim je dovoljno za jedan post.


Prvi favorit je knjiga "Kako biti Parižanka gde god da si?".Moram reći da knjiga stvarno opravdava sve divne komentare koje su joj upućeni.Slike i sam tekst su divni.Pri kraju ima i sve strane sa slikama kako bi mogle da nosite delić Pariza uvek sa sobom.Ima dosta lepih saveta,kao i par recepata.Stvarno divna knjiga koju bi svakome preporučila.Idealna je za odmaranje i opuštanje.Može se nabaviti u Laguni po ceni od 899 dinara.



 Dok sam pre nekoliko nedelja šetala gradom kupila sam ovog lepotana u dm-u,a bio je na sniženju od 149 dinara,što je jako pristupačno.Izabrala sam Dr.Rescue-Just Peachy i prezadovoljna sam.Koristim ga najviše za školu jer ima blagu nijansu i jako dobro hidrira.Ima mirsi mentola što se konkretno meni jako dopada.Svima koji vole blage nijanse i imaju problema sa hidratacijom bih preporučila BabyLipseve iz ove kolekcije.




Od ogrlica sam najviše nosila ovu sa priveskom u obliku ključa.Nekako ide uz svaku kombinaciju i jedna mi je od najomiljenijih.Inače obožavam i ogrlice i narukvice sa privescima i svaki put kad vidim neku zanimljivu prosto moram da je kupim.Smatram da svaka devojka treba da ima bar jednu ogrlicu jer su one divni modni detalj i nekako najbolje upotpune ceo outfit.








 Od skoro sam počela da nosim prstenje,ali sam ga oduvek volela.Ne desi se tako često da ja nadjem neki koji mi se jako dopada.Ovaj je zasigurno jedan od njih.Inače obožavam spoj srebrne i plave,jer su to ujedno i moje omiljene boje.Ovaj mesec ga nisam skidala,a uskoro planiram da nabavim još drugih da bi mogla da kombinujem uz razne stvari koje imam.Volite li Vi da noste prstenje?






 Ovaj mesec mi je, kao što sam i na početku posta rekla,prošao u školi.Ono što mi je najviše pomoglo jesu razni sticky notes papiri i hemijskice u boji.Najbolje su mi ona Mapedove.Imam ih tri zelenkastu,crnu i tamnu plavu.Veoma sam zadovoljna,a cena im je jako pristupačna.Ne znam kako vi učite ali meni je nekako sve uvek u boji tako mi je lakše i bolje pamtim.



Poslednji favorit ovog meseca je proizvod koji sam osvojila u giveawayu divne Marijane sa bloga In My Heart.Prezadovoljna sam ovim gelom za tuširanje.Miriše na kivi i divno peni.Posle tuširanja sa njim osećam se divno!

To bi bilo to za ovaj post nadam se da Vam se dopao.See you soon!

                                 Anđela ❤️

1.Da li ste koristili neki od ovih proizvoda?
2.Kako Vam je prošao februar?

You Might Also Like

34 коментара

  1. Koristila sam gel za tuširanje,i jako mi se dopada.Februar je prošao bolje nego što sam očekivala,i ocene mi nisu loše za početak.Inače,post je sjajan. :D
    Ako neko želi,neka pogleda moj blog. :D

    http://kutakzasvetinejdzere.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Fotke su fenomenalne, svaka čast! Vidi se da si se potrudila... Jako bih voljela da isprobam baby Lips Dr Rescue, i kupiću ga čim dođe kod nas u Crnu Goru. ♥

    innisall.blogspot.com <--- Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Amina,obavezno kupi barem jedan predobri su ❤️!

      Избриши
  3. Odlicni favoritii :)
    Gel za tusiranje izgleda preslatko, sada mi je zao sto ga nisam kupila u DM-u kada sam bila u Nis :/ <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,sigurna sam da ces ga naci nekom drugom prilikom ❤️!

      Избриши
  4. Predivan post, draga! :) Baš mi je drago da ti se gel dopao. Inače, već duže vreme merkam knjigu kako biti parižanka, tako da bih sada zaista trebalo da je i kupim. :) <3

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, slike su divne, favoriti su ti odlični, imam veliku želju pročitati knjigu koju si spomenula. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/noviteti-3.html

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post! Već duže vreme planiram da kupim gore navedenu knjigu, ali nikako da stignem da odem do knjižare i kupim je :D Ostali proizvodi su divni, a prestenčić je preleep!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post Anđela♥ Jako mi se sviđaju slike! Čula sam da je knjiga "Kako biti parižanka gde god da si", možda je i kupim :) Imaš jako lepu ogrlicu!

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je da si odlučila da napišeš post sa favoritima. :)
    Ova knjiga odlično deluje, svratiću do Lagune. :D Ovaj Baby Lips je za školu pun pogodak, najčešće njega nanosim i odličan je! :) Ja bez jedne ogrlice ili narukvice ne izlazim napolje, nekako mi je to taj detalj koji je nedostaje, nešto što sve čini puno lepšim za oko. Tvoja ključić ogrlica je preslatka, a prsten je očaravajuć! *0* *0* *0* Ja miris kivija obožavam, a tek u nekom dezodoransu ili gelu... ne sumnjam da prelepo miriše! :) <3333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na divnom komentaru,pa mi smo twinsii ❤️ :)!

      Избриши
  9. Prelepe slike, to moram da pohvalim prvo! :) <3
    Volela bih da pročitam tu knjigu, pošto je Pariz moj omiljeni grad :))
    Imala sam ovaj Balea gel za tuširanje, samo je bio roze boje, od maline mislim. Predivno je mirisao :O

    Girly world
    •Novi post na mom blogu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,I meni je Pariz omiljeni grad ❤️!Kada ovaj potrosim nabavicu taj od Maline super zvuci! :)

      Избриши
  10. Knjiga deluje presimpatično, a i lepo si je opisala, videla sam je uživo, ali sam imala u planu neku drugu knjigu ipak :)
    Sve druge stvari su takođe lepe, ali knjiga je knjiga :D
    I da, ovaj gel za tuširanje izgleda primamljivo :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ОдговориИзбриши
  11. Predivni favoriti, voljela bih pročitati spomenutu knjigu, izgleda zanimljivo! <3

    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/back-interest-wedding-dresses-cocomelody.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/imagine-wedding-day.html

    ОдговориИзбриши
  12. Ovaj post sam videla pre, ali ne znam iz kog razloga, mislila sam da sam ti ga vec komentarisala :D Nisam probala nijedan od ovih proizvoda, ali posto si ih toliko lepo opisala, obavezno cu uzeti neki uskoro :) S obzirom da je ovo tvoj prvi post sa favoritima, ja moram da ti kazem da si me odusevila. Stvarno imas mnooogo talenta za pisanje i svi imamo srecu sto postojis u ovoj nasoj blogosferi i sto nam ulepsavas dane svojim postovima <333 Inace, moj februar je takodje prosao u ucenju, ali isplatilo se zato sto sam dobila super ocene :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja hvala ti svim srcem na predivnom komentaru ❤️❤️❤️!

      Избриши
  13. Mnogo mi se sviđa ogrlica i prsten, a naravno i sve ostale stvari!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post! Ogrlica je mnogo lepa. ❤☺

    Novi post na mom blogu
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super post. Sve stvari izgledaju odlično i ogrlica ti je predivna.
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post na mom blogu + novi proljetni izgled :)

    ОдговориИзбриши
  16. Hej draga moja, opet ja :) Samo sam zelela da te obavestim da sam te nominovala za Liebster Award, a vise o tome mozes videti na mom poslednjem postu <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prelep post (sa zakasnjenjem) ja sam vec odavno procitala post, ali nisam stigla da komentarisem slike su sjajne i svaka ti cast na odabiru ,,stvari", sve pohvale od mene!:D
      Ana<333
      Nominavala sam te za Liebster Award:http://anasworld7.blogspot.rs/

      Избриши