- The Liebster Tag -

15:03

Hejj drage moje!!!Evo mene ponovo posle kraće pauze,no ne treba se time opterećivati...Danas radim The Liebster Tag za koji su me nominovale dve divne blogerke  NeraAna
Devojke zaista divno pišu i imaju divne blogove,pa ih obavezno pogledajte.Za one koji ne znaju,a sigurna sam da je velika većina upoznata.Liebster Tag je nagrada koju rade oni sa manje od 200 pratilaca.Prvo treba da se odgovori na postavljena pitanja(postavlja ih blogerka koja nominuje).Mislim da je ovo i sjajan način da saznate neke stvari o meni.Let's start! :)

1.Koje tri stvari najviše voliš kod svog bloga?

-Ovo je za mene komplikovano pitanje,jer sam veliki perfekcionista,pa se trudim da se uvek bude predivno i bez mane,Kada bih morala da navedem tri stvari to bi bile fotografije,izgled.E sada ne znam da li je to poslednje stvar,ali volim to što me samo jedan ulazak opusti i da mi ideje.Tako je i za druge blogove,ne samo za moj.

2.Koje osobine najviše ceniš kod drugih ljudi?

-Iskrenost,poštenje i odanost.

3.Omiljeno godišnje doba?

-Nikako ne mogu da se odlučim za jedno,jer mi je svako posebno za sebe i simbloizuje za mene nešto posebno.Vezuju me razne uspomene,dogadjaji,ljudi...

4.Šta češće koristiš;lak za nokte ili dezodorans?

-Pa verovatno dezodorans,jer retko lakiram nokte kad idem u školu,a dezodorans prskam svaki dan.

5.Kako ti zamišljaš savršen odmor od svih obaveza?

-Pa to nije ništa preposebno.Napolju je srednje topao dan,a ja sedim na kamenju i gledam u more dok mi slabi vetar mrsi kosu...Mogu da osetim miris mora.:)

6.Omiljeni slatkiš?

-Sve slatko,zaista sam veliki sladokusac.

7.Na skali od 1 do 10 kojim bi brojem ocenila svoj blog?

-Jaka  šestica.

8.Da li veruješ u muško-ženska prijateljstva?

-Verujem,i jedva čekam da se i meni dogodi ono pravo.Mislim da su muškarci mnogo iskreniji i manje iskvareni od devojaka.Ali svakako postoje i one normalne(#J).

9.Da li više voliš pravu kosu ili loknice?

-Moja kosa je prirodno ravna,ali veliki sam fan prirodnih loknica,i da mi nije ravna sigurno bih volela da mi je loknasta.To mi je preslatko!!! <3

10.Da li više voliš dan ili noć?Objasni.

-Dan,jer mogu da radim više stvari;a noć jer pomoću snova mogu da stignem na kraj sveta.

Nominujem:

-Janu sa bloga Geekly Chic

Pravila:

1. Zahvalite se onime ko vas je nominovao i ostavite njegov link na vašem blogu  

2. Iskopirajte i prenesite nagradu na vašem blogu. 

3. Nominujte 5 - 10 blogerka koji će dobiti nagradu i koji imaju manje od 200 čitalaca. 

4. Informišite ih o njihovoj nagradi putem komentara na njihovom blogu. 

5. Postavite 10 pitanja na koja nominovani treba da odgovore 

 Odgovorite na Nerina pitanja,jer ja stvarno nemam ideja a njena su kreativna :)!!!

                                                     Anđela ❤️

You Might Also Like

30 коментара

  1. Super post, drago mi je da si me nominovala. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/grupna-recenzija-tri-avonova-proizvoda.html

    ОдговориИзбриши
  2. I ja ću ubrzo odraditi Liebester award TAG.Vrlo zanimljivo je odrađen.Odličan post!Prijavi se na darivanje:


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-----> INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post, zaista. Samo, zašto jaka šestica? Od mene imaš jaku desetku! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,nisam jos videla ovaj TAG ali mi se svidja!Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako dobar tag,bas mi se svidjaju ova pitanja :)
    Novi post---> Nega lica i usana

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lep post! Sviđaju mi se tvoji odgovori! Verovatno ću uskoro uraditi tag :) ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Post je super! ♥

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/03/spring-outfits-ideas.html

    ОдговориИзбриши
  8. Draga moja, hvala ti puno sto si odradila ovaj tag, uzivala sam citajuci tvoje savrsene odgovore :) Kada bih ja ocenjivala tvoj blog to bi definitivno bila cista desetka, jednostvano toliko se trudis da ja ne mogu da pronadjem nijednu zamerku <333 Ovo za sltakice te potpuno razumem, posto i ja zaista ne mogu da im odolim, a kao mala sam mastala da otvorim svoju licnu fabriku slatkisa hahahaha :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Uživala sam. :) 💜
    Takođe sam nominovana sa Nerine strane, odgovarala sam na ista pitanja. :) 💜
    Njena su mi se takođe jako svidela, baš su zanimljiva i kreativna! :) I tvoji odgovori takođe, sve lepo i opširno odgovoreno. :) Jedva čekam da vidim odgovore nominovanih blogerki kao što sam jedva čekala i tvoje kada te je Nera nominovala! ;* ;* ;* 💜💜💜💜💜
    <3333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Jaoo!! Mnogo ti hvala na nominaciji! Uradiću ga što pre stignem. I ja sam veliki ljubitelj slatkiša!

    ОдговориИзбриши
  11. ODlično si odgovorila na pitanja, baš su zanimljivi odgovori. ☺ Još ranije sam bila nominovana za ovaj tag, ali ako budem imala vremena obavezno ću odratiti i sa ovim pitanjima.☺♥

    ОдговориИзбриши
  12. Samo da te pitam pošto me je katie isto nominovala, ona je stavila pitanja na koja ja trebam da odgovorim, a kako kod tebe da li da ja smišljam pitanja?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa vidi koja ti se vise svidjaju,a ako odgovaras na moja odgovori na ista kao ja ❤️!

      Избриши
  13. Super post,jako si lijepo to napisala i bas mi se svida! Ja sam takoder bilo nominirana od par blogova no jos nisam stigla to napisati,vjerujem da cu ubrzo pisati ako stignem hehe :)
    Takoder potpuno se slazem za ova godisnja doba,ni ja se ne mogu odluciti hehe :)
    Ako zelis da se zapratimo,javi! :*
    Novi outfit post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши