Spring is...HERE! ❤️

07:04


Pre par dana konačno je stiglo dugo očekivano proleće,a sobom je donelo puno sreće,cveća i osmeha,ali i kapljice kiše  koje bi po prognozi trebalo da nas napuste do petka.No,ostavimo po strani ovo vreme napolju.Osvrnimo se na stvarne lepote ovog divnog godišnjeg doba.
Kada sam bila mala,pa tako i sada prosto obožavam smenu zime i  proleća.Veliki deo vremena provodim napolju posmatrajući ljude i svet oko sebe.Sve je tako divno i svi su tako puni sreće i radosti.Mogu da provedem sate posmatrajući malu decu,njihov nespretan hod i bisere.


Upravo ovo doba sve nas napuni inspiracijom i verom.Pre neki dan bila sam jako neraspoložena i dok sam šetala,pripila mi se voda i sve je to nebitno.Uglavnom,na flašici Jana vode bila je poruka : "Za svaki minut ljutnje gubiš 60 sekundi sreće".Istog trena osetila sam se drugačije.Vreme koje sam prethodne nedelje gubila na nervozu,zamenila sam onim za fotografisanje i kreativnost. :) Bio je tako lako,a izgledalo skoro nemoguće.Već sam napravila nekoliko novih dekoracija za sobu i islikala dosta slika.Kao što kažu; sve se može kad se hoće.





Ponovo sam shvatila da sreću čine male stvari,koje su nam često ispred nosa.Kao što mi je moja mama rekla da kada bih naišla na stenu ne idem kroz nju,nego je prosto zaobidjem to isto treba i sa lošim raspoloženjem.Uvek se trudite da gledate ono pozitivno,i tada će se sve nemoguće postati moguće! ❤️

Ne znam ni sama,ali sam imala potrebu da sve ovo napišem i podelim sa vama.Posle kiše dolazi Sunce,pa je na nama samo da ga malo sačekamo.Verujem da će isto to Sunce doneti velike promene na bolje,kao i da će kiša odneti sve loše!Ne zaboravite da budete srećni i nasmejani!!! :)

                                Anđela ❤️



You Might Also Like

42 коментара

  1. Divan post!💗Slike su fantasticne,stvarno imas talenta!
    Tekst je prelep,kao i opisi koje si koristila u njemu!
    Divno💗

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, slike su prelijepe <3


    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V
    (there's a new post on my Living Like V blog and please click on all of the 'CLICK HERE' links, thanks, it means a lot to me <3 )

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Divne su ti slike :) Ovakvi postovi kod tebe mi se baš dopadaju!♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii ❤️,u tom slucaju cu ih pisati cesce ❤️!

      Избриши
  4. Predivno napisano! Svaka cast!☺ Prolece je takodje jedno od mojih omiljenih godisnjih doba, a razlozi su zaista mnogobrojni. Kao sto si i sama rekla, predino je samo posmatrati prirodu kako se budi, decu kako se igraju i smeju, jednostavno, uz takvu atmosferu i mi sami moramo biti srecni.☺ Prelepe fotografije!☺❤

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post! Jako mi se svidjaju slike - sve su bolja i bolja! ♡
    Mogo mi se svidja citat sa Jana flasice, veoma inspirativan i neverovatbo tacan! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, jako inspirativno :)
    Sreću zaista čine male stvari, samo je potrebno pronaći ih i uživati u njima :)
    Kad god budeš bila nereaspoložena bez razloga, ti se seti te poruke koju si pročitala na flašici :)

    NOVI POST JE NA BLOGU -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi je trebao ovaj post. :) ❤❤
    "Sreću čine male stvari. ", i istina je. :) ❤ Post sam po sebi jako motiviše i tera na pozitivnost, jer je tako predivno napisan! *-* A naravno, ni slike ne smem da kzostavim, prelepe su! ;* ;* ❤❤❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ❤️!Mislim da nam je svima svakodnevno potrebno malo pozitivnosti i osmeha ❤️!

      Избриши
  8. Iako imaju samo dve slicice, preslatke su! U potpunosti se slazem sa svakom recju koju si napisala. Svi su ti vec rekli u komentarima, ali eto i ja cu (mora Zeljana) srecu cine male stvari je stvarno istinita recenica, samo treba malo bolje da pogledamo oko nas i da drugacije gledamo na svet i sve ce biti super! ♥♥♥♥

    Novi post-birate ime bloga! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Taj citat je i meni promenio pogled na svet.☺ Veoma inspirativan post!♥ :*

    ОдговориИзбриши
  10. Predivno pišeš! Slike su predivne!

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Svaki tvoj post me odusevi, zato sto su, pre svega, svi oni jako originalni i zanimljivi :) Znam da ti veoma cesto delim pohvale za tvoje slike, ali moram opet zato sto si ti jedna od blogerki koja ima najlepse slike u svojim postovima <3 <3 <3 Na predivan nacin si napisala ovaj post, a poruka sa vode Jane je i meni ulepsala dan, tako da ti hvala sto si je podelila sa nama :) Svaka cast, stvarno <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jojj,draga moja hvala ti puno na divnim recima ❤️❤️!

      Избриши
  12. Proleće te prosto mami da slikaš. Uvek se radujem da vidim proleće iz različitih uglova. Lepe slike. x.

    Pogledaj moj blog:
    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  13. Predivne slike i izvrstan blog :D Učlanila sam se, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Fotke su divneee! Odličan post☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Fotke su odlične *-* ♥
    Novi sam član na tvom blogu pa se nadam da ćeš uzvratiti :)
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Super.Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  17. Divan post. Baš si me inspirisala i jako mi se dopada ona porukica sa flašice. ❤☺

    ОдговориИзбриши
  18. Jao, divan post, a i fotografije! Inspirirala si me da i ja pišem više ovakvih postova, o dobroj volji i sitnicama koje čine sreću! Hvala ti puno! ♥♥♥

    Annie's secret

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na divnom komentaru i izdvojenom vremenu ❤️!

      Избриши
  19. Proljeće i volim, a i mrzim. Napokon je došlo vrijeme kožnih jaknica, platnenih tenisica, spadrilica i sličnog, ali i vrijeme alergija, hip hip huraaaa svi mi koji kišemo 100 na sat! :D Inače, divan post, zbog ovakvih lijepih riječi čovjek se uistinu obraduje proljeću!


    http://redheads-diary.blogspot.hr/ Follow kolegice bloggerice?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom i jako interesantnom komentaru ❤️!

      Избриши
  20. Jao, pa ti tako lepo pises! Krenula sam od pocetka da bacim pogled i nisam skinula oci sa texta dog nisam dosla do kraja! Mora da ti lepo idu i sastavi u skoli :) Super je post i fotke takodje kao i zakljucak da svoje vreme kada si nervozna posvetis SEBI moram da kazem da sam probala i da cu praktikovati i u buducnosti!
    zelim ti lep viken draga moja!

    xoxo, Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Isidora na ovako lepom komentaru ❤️!Za sastave si pogodila odlicno mi idu,a vreme sam odavno krenula sebi da posvecujem,jer tako treba i mora ❤️!

      Избриши
  21. Predivno si napisala post, slike su divne. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/empties-2.html

    ОдговориИзбриши