My Little Diary :)

13:50


Znam,nije me bilo dugo.Ali ipak vratila sam se i sada stvarno ali stvarno obećavam da
ću biti redovna.Ne znam da li ste primetili,ali ponovo sam promenila sliku ove rubrike,jer mi se prethodne nisu dopadale.Kako vam se svidja?

Ovo vreme provodila sam na različite načine.Najviše sam bila napolju,a ako ne to onda sam pravila razne diy projekte u kojima ću govoriti u nekom narednom postu.Ako me pratite na instagramu(_perfecthigh_) i sami ste mogli da vidite da sam u poslednje vreme opsednuta nebom u vreme zalaska Sunca i prirodom,uglavnom to je ono što je preovladavalo.


Moglo bi se reći da zbog obaveza i lenjosti dugo nisam čitala,ali sam to promenila.Knjigu koju mi je drugarica dala početkom aprila "Samo budi ovde" Gijoma Musoa ostavila je na mene veliki utisak.Svima je toplo preporučujem,jer je krajnje zanimljiva i sve do poslednje strane puna neizvesnosti. :) Takodje moram da kazem da sam prosto preoduševljena Grekos jogurtom sa ukusom šumskog voća.To je nešto najlepše što sam probalaa!!!Definitivno opravdava sve pohvale.


Znam da je post dosta kratak,ali uskoro ide novii!!!Budite happy i smejte see!!!Smeh je nešto najlepše što možete staviti na lice!
❤️ 
                      
                                                            Anđela ❤️

1.Postoji li stvar koji ste isprobali i koja vas je oborila s nogu?
2.Knjiga koju bi mi preporučili?

You Might Also Like

40 коментара

  1. Odličan post draga moja! Mnogo mi se dopada slika za rubriku, kao i ostale fotografije koje si podelila sa nama u ovom postu. Ja bih ti preporučila knjigu 'Legenda'! Jedva čekam sledeći post!♥

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!💗Slike su predivne(kao i uvek)!!!💗Kako si rekla smeh je nesto najlepse i ja se slazem sa tobom.Jogurt sam probala,sjajan je!💗

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je post. Posljednja knjiga koju sam pročitala je bila ''Deklaracija'' Gemme Malley i bila mi je super. Jednostavna za čitanje, ali zanimljiva. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!
    Ne znam kakva je bila prijasnja slika rubrike posto sam nova na tvom blogu, ali ova mi se jako svida. Sto se tice preporuke za knjige u zadnje vrijeme i sama dosta citam pa cu ti napisati par knjiga koje su mi se bas svidjele.
    Cura na netu, Greska u nasim zvijezdama, Kako sam postala popularna i Sarm i spijunaza.

    Posjeti moj blog > beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, kao i nova slika rubrike! :* Odlicne slike, a volela bih da plprocitam tu knjigu Gijoma Musoa. ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. To je bila prva Gijomova knjiga koju sam pročitala i nakon toga nisam prestala da ih čitam. Preporučila bih ti da uzmeš bilo koju od njegovih knjiga jer te neće razočarati.☺♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I za mene je ovo prva njegova knjiga,spremila sam jos par samo da prodje lektira :). ❤️

      Избриши
  7. Baš divan post!Fotke su odlične! ♥

    Ako si već bila član mog bloga, zamolila bih te da se isčlaniš i ponovo učlaniš u moj blog, kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link). Ukoliko još uvijek nisi član mog bloga, to možeš postati sada -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post, mila :) ❤️
    Preporuke za knjige bih mogla do sutra da ti pišem, ali evo predložiću ti bilo koju od Federika Moće, čovek je otkrovenje, oduševljava me, a sigurna sam da ni tebe neće ostaviti ravnodušnom :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na preporuci imam par njegovih knjiga kod kuce pa cu pogledati :) ❤️!

      Избриши
  9. Super je post, slike su bas slatke :-) :-*

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG, I ALWAYS FOLLOW BACK :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/04/keep-calm-be-evil.html

    ОдговориИзбриши
  10. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Malo je reci da sam i ja apsolutno opsednuta slikama neba, ali zaista, ima li sta lepse od njih?☺❤ A tvoje su pogotovo predivne!☺ Sada definitivno moram da probam grekos jogurt, vidim da ga svi baaas hvale, a ja nikako da ga probam.☺❤ Odlican post!☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tacno tako hvala tii ❤️!Probaj ga obavezno neces pogresiti ❤️!

      Избриши
  12. jako lepo i super odg
    EOS giveaway je na blogu
    pogledaj vise na
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Super post :D Pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3 www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Izvini sto malo kasnim sa komentarom, nadam se da mi ne zameras :) Prva slika rubrike je bozanstvena, stvarno sam odusevljena :) Koliko sam mogla da primetim iz posta, ti si jako lepo provela ove dane. Kod mene je pre nedelju dana ogrejalo tako predivno sunce, ali je trajalo samo nekoliko dana i evo opet se vratilo po starom - kisa i hladnoca. Slike na instagramu su ti stvarno savrsene (ne znam kako ih pre nisam videla). Bravo! :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Neraa ❤️!I kod mene je bilo kise,ali sada je ponovo lepo ❤️!Drago mi je da ti se sve dopada ❤️!

      Избриши
  15. Naslovna mi se jako dopada. *---* ❤
    Post je kratak, ali ne bitno je, jer je veoma zanimljiv. ;* ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post, posto sam nova na tvom blogu ne znam koja je bila slika za rubriku ali ova je preslatka.
    Kada nadjes vremena posjeti moj blog ako zelis http://dzaniica.blogspot.com/ xx

    ОдговориИзбриши
  17. Cao svima ja sam od nedavno poceo sa blogom pa mozete slobodno da odete da ga vidite i uclanite se ako vam se svidja :) Hvala http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. stavrno super, drago mi je da si se vratila ;)

    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Odličan post, kao i uvek! Ja bih ti preporučila knjigu 'Led u palmenu' od Nore Roberts. <3 <3
    http://miasixchic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши