Saveti za bolji uspeh :)

00:14

Učenje je za veliki broj dece poznato kao mučenje.Ponekad zaista nije lako naučiti pet predmeta za jedan dan i pored toga imati slobodno vreme.Već godinama ispobavala sam razne metode koje bi mi pomogle i ovo danas su one koje su se pokazale kao najpraktičnije.

#1 Redovne pauze


Dok učimo bitno je i da s vremena na vreme pravimo pauze.To je jednako bitno kao i ostali deo posla.Kada pravite pauze od 10-15 minuta učenje će potrajati duže,jer ćete se osećati odmornije.Tokom pauze pojedite jabuke,ali i nešto slatko.Ovo za jabuke je zanimljivo,jer su ljudi koji su stvarali Iphone jeli upravo ovo voće.

#2 Preslušavanje lekcija

  
Kada nemate vremena i morate negde da idete ovo je najbolji način za rad.Par puta sam ovo radila i imalo je odlične rezultate.Sve što treba je da snimite sebe dok čitate lekciju i posle preslušavate.Isto tako kada učite čitajte naglas-tako se bolje pamti,jer dok čitamo u sebi često mislimo da sve znamo.

#3 Redovno učenje i vežba

Svaka dobra ocena je skoro nemoguća,ukoliko ne radite redovno.Moram da priznam da se i sama ne pridržavam uvek ovog saveta.Dozvolim sebi da mi se nagomila deset lekcija a da imam jedan dan da sve.Zato je bitno redovno ponavljati.Skoro sam negde pročitala da ako se gradivo ponovi nakon manje od 24h od učenja zaboravljanje istog se smanjuje na 80%.Ove godine sam mali maturant pa skoro svaki dan odvojim po pola sata za ponavljanje starog gradiva.


#4 Boje,boje,boje


Ne znam za Vas,ali ja nekako najbolje pamtim preko slike i upravo zbog toga su mi sveske pune raznih boja.Ne kažem da sve treba da bude obojeno,ali je dovoljno naglasiti ono najbitnije.Tako da kada brzo ponavljate znate ono bitno i to gledate. 

#4 Organizacija 


 Dobra organizacija je ključ uspeha.Mislim da je to poslovica ili izreka koje se nekako najviše držim.Pre par dana dok sam raspremala sto,videla sam svesku koju mi je bilo
žao da koristim za predmete u školi.Od toga za napravila novi planer.Planer.Upravo je to ono
što je potrebno za dobru organizaciju.Ne moramo svi imati uredjene raznobojne planere.Razumem one koje mrzi da ih popunjavaju i dekorišu,ali mislim da svako ima mali blok u koji može da upisuje kada su bitni datumi.Ako sve datume kontrolnih napišete i stavite da Vam budu pri ruci nema
šanse da zaboravite i ne spremite se za neki. :)

I dodatan savet:Naučno je dokazano da se bolje zapamti kada se prvo od 1h do 30 minuta uči sedeći,pa od 15 do 30 minuta stojeći.Probala sam ovo i istina je.
To bi bilo to za ovaj post,a mi se vidimo uskoro :).

                                                      Anđela ❤️

1.Koji su saveti koje vi primenjujete?
2.Da li koristite planer?

You Might Also Like

32 коментара

  1. Odlični saveti, slike su jako lepe :) Svi saveti koje si ti pomenula ja primenjujem, tako da ne bih imala ništa da dodam ili oduzmem :D Kao i ti, i ja imam jedan planer u koji upisujem važne datume oko škole ili nečeg drugog. Odličan post!♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!!!Slike su predivne💗.Primenjujem skoro sve savete koje si navela.Imam planer u kome upisujem vazne datume kao i svescicu gde pisem kada je neki kontrolni ili kratke beleske(teze).
    Sjajno💗!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno, zaista!☺ Ja sam pre jako cesto preslusavala lekcije, ali sam odjednom prestala (i sama se pitam zasto, kad je bilo delotvorno), ali hvala ti sto si me podsetila.☺❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,drago mi je da ti je post bio od koristi ❤️!

      Избриши
  4. Odlicni saveti, sve sam probala i odlicno funkcionise! Slusalje lekcije preko slusalica je moja omiljena motoda jer sam navikla da su mi slusalice uvek u usima. :)

    Misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post. Ne kpristim planer, ali me je ovaj tvojaa poslednje sliek svakako privukao. Kazi mi, gde si gaa kupila?
    I jos nesto, FENOMENALNE SLIKE!! Bas su lepe i jako se vidi da se trudis i ukazes u njih. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo ❤️❤️❤️!Planer nisam kupila bice o tome na blogu,a za komentar ti puno hvala drago mi je kad nekog podstaknem na nesto dobro ❤️!

      Избриши
  6. Predivan post, hvala ti što si ovo podijelila s nama, veoma će biti od pomoći! <3


    Vildana from Living Like V (I HAVE A GIVEAWAY ON MY BLOG SO BE SURE TO CHECK IT OUT) & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  7. Post ti je odlican i savjeti takodje. Posebno mi se dopalo ono sto si rekala da snimamo sebe dok citamo, a onda preslusavamo. Ja kada se spremam za takmicenje re4citatora tako radim :)

    Uclanjena sam na tvoj blog. Jako mi bi znacilo kada bi se i ti uclanila na moj!
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako koristan post i saveti su super :) Ja koristim sve njih prilikom ucenja i mogu reci da su zaista efikasni. Ti si ceo post bas lepo napisala i bilo mi je zadovoljstvo citati ga :) <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Uglavnom se služim povlačenjem šarenim flomasterima, preslušavanjem, i slično. ❤ Ti si napravila ovaj planer?! *--* Predivann je. ❤ I probaću ovu metodu sa spajanjem - sedećem. :D ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Nominovala sam te za Libster Award Tag. Bilo bi mi drago kada bi ga uradila.(iako si verovatno vec radila)

    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Super saveti, posluzice mi :)

    Nominovala sam te za The Liebster Award, pa ako zelis pogledaj :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, Andjela. Jošuvek očekujem obećani post kako si napravila planer! ❤☺

    ОдговориИзбриши
  13. Jako lepe slike! Planer ti izgleda predivno! Ti si moja omiljena blogerka jer imaš baš originalne postove! Mislim da je ovo najbolji post koji sam ja pročitala na tvom blogu od kada te pratim! Samo tako nastavi!♥


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  14. Cao svima ja sam od nedavno poceo sa blogom pa mozete slobodno da odete da ga vidite i uclanite se ako vam se svidja :) Hvala http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши