Book of the month :) ---> nova rubrika

03:37


Iiiii nova rubrika!!!Mislim da ste za sve vreme vodjenja mog bloga shvatili da volim knjige(koga zafrkavam obožavam ih).Njihovo čitanje je deo moje svakodnevnice pa je otuda i nastala ova rubrika.
Od sada svakog meseca preporučivaću jednu knjigu,dobro ne znam koliko ću stizati svakog zbog obaveza oko prijemnog koji mi sledi,ali potrudiću se da budem koliko toliko redovna.
Ne znam koliko sam puta gledala film i  čitala knjigu "Krive su zvezde",ali mislim da i da to radim svaki dan uvek će mi ta knjiga ostaviti jak utisak.Zbog toga "otvaram" ovu rubriku sa njom.



Mislim da su svi bar jednom imali priliku ili da odgledaju film ili da pročitaju knjigu.Film je fenomenalan,ali opet neki delovi su izostavljeni,pa je bolje prvo pročitati. :) 
Za one koji ipak ne znaju knjiga govori o:
Uprkos medicinskom čudu koje je smanjilo tumor i kupilo joj još  nekoliko godina života,Hejzel je oduvek bila u terminalnoj fazi bolesti-njeno poslednje podglavlje bilo je ispisano odmah uz postavljenu dijagnozu.Ali onda se u Grupi za podršku pojavio Ogastus Voters,i njena priča je ponovo napisana.

 

 Iii,to je to za ovaj post. :) Posle dugo vremena,juče je prevedena verzija knjige "Onlajn devojka na turneji" krenula da se prodaje i odmah sam je nabavila.Dovoljno je da Vam kažem da sam je uveliko pročitala.Svima je preporučujem.

1.Kakav je utisak na Vas ostavila ova knjiga?
2.Knjiga ili film?

                                                      Anđela ❤️

You Might Also Like

24 коментара

  1. Knjiga je na mene ostavila jako snažan utisak. Jako je emotivna i mislim da bi svako trebao da je pročita ukoliko to nije uradio. Meni su knjige nekako lepše od filmova, međutim film po istoimenoj knjizi je fantastično urađen! Jako lepa rubrika! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Već duuugo planiram da i ja uvedem tu rubriku i nikako da to sprovedem u delo, a vidim da sve više vas počinje :)
    Nema veze, u svakom slučaju mi je drago jer obožavam knjige, pa imam više šansi da otkrijem vaše utiske o njima :)
    Za ovu knjigu sam se dvoumila da li da je kupim, jer sam prethodno gledala film, ali vidim da bih ipak trebala to da učinim :)
    Odličan post, draga, jedva čekam naredni post iz ove rubrike :) ❤️

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno <3!Rubriku sam otvorila iz ljubavi prema citanju,a iskreno nisam ni primetila da drugi to cine,a mogla bi i ti jer je to lep nacin da svi razmenimo neke dobre naslove ;)!Procitaj neces pogresiti!

      Избриши
  3. Odličan post draga! Pročitala sam i knjigu ali preko mobitela jer je nisam mogla naći u mom gradu. Pregledala sam film 3 puta i mogu reći da je ova priča zaista nešto posebno. Mnogo sam plakala i gledajući film i čitajući knjigu. <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoooj,knjiga je odlicna. Citala sam je mnogo puta i svaki put bih iznova i iznova plakala uz nju. I kao knjiski moljac, uvek radije odaberem knjigu :D
    Super ideja za novu rubriku, jedva cekam sledeci post na ovu temu. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja se plasim uvodjenja ovakvih rubrika jer nzm koju bih knjigu pre stavila. Odlican post i jedva cekam sledeci :)

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. AAA I am in love with this post! thanks for sharing this is super fun to read:) If you'd like, join my give away:) http://www.theclosetelf.com/2016/05/top-5-spring-summer-dresses-rompers.html

    xoxo,
    www.theclosetelf.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nazalost,nisam citala knjigu,ali svi je hvale tako da nameravam da je procitam!Jako zanimljiv post! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post,sve pohvale!💗Slike su prelepe,stvarno mi se svidjaju!Gledala sam film koji je ostavio veliki utisak,kao i knjigu u kojoj ima vise detalja zbog koga ostavlja jos veci!💗
    Super rubrika kao i izbor knjige!

    ОдговориИзбриши
  9. Potpuno te razumem sto se tice toga da obozavas da citas knjige, i ja sam bukvalno zavisnik od knjiga haha :D Nova rubrika mi se bas dopada, jedinstvena je i jako zanimljiva. Ja obozavam knjigu ,,Krive su zvezde'' i zaista sam je sa uzivanjem citala. Iskreno, vise volim knjige nego filmove, mada ni oni nisu losi <3 Prva slika je bas zanimljiva i iz nje odmah moze da se zakljuci da volis knjige (posto ih ima punooo) :D Sve je divno, zaista <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Nera,drago mi je da ti se svidja moja nova polica,slazem se <3 :)!

      Избриши
  10. Predivan post, draga! Potpuno sam se odusevila kada sam videla naslovnu fotografiju, savrsena je.☺ Iz nekog razloga nikada nisam procitala ovu knjigu, verovatno zato sto sam prvo odgledala film. Medjutim, na mene nekako nije ostavio utisak i cak me je malo razocarao jer sam ocekivala nesto drugo, pa stoga nisam ni procitala knjigu. Medjutim, Hejzel i Gas su sjajan par☺❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga moja <3!Ne znam,na mene uvek ostavi jak utisak upravo zbog kraja. :)

      Избриши
  11. Ovako: Tjeram sebe već dugo da odem i kupim ovu knjigu kako bih je pročitala... Ne želim da pogledam film prije nego pročitam knjigu jer znam da će mi onda knjiga biti dosadna. :D Tako da ću utiske o ovoj knjizi predstaviti nekog drugog puta. :D Predivan post! ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ja još uvijek nisam pogledala film niti pročitala knjigu.. ups.. Nadam se da ću uskoro imati priliku. :)


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uradi nesto od ta dva,neces pogresiti <3!I da trebace ti maramice!

      Избриши