My Little Diary :) - DIY,novi izgled,Lol...

10:30


Mislim da je ovo peti post koji Vam pišem danas.Veoma sam inspirisana ovih dana,pa se nadam da ste i vi. :)
Na raspustu sam gledala dosta filmova,a jedan od njih je i film LOL za koji sam ranije saznala,ali mi se nije dalo da ga odgledam,a od kada sam ga pogledala zaljubila sam se u njega.Ako ga i dalje niste gledali to obavezno uradite nećete pogrešiti.Samo ćete se zaljubiti u glavnog glumca i film zavoleti toliko da ga gledate svaki dan!(pouzdano Vam govorim)


Ne znam da li ste primetili,ali skoro sam uredila i novi izgled bloga.Dugo sam mislila o promeni.Nekako mi je sada svetlije i inspirativnije.Da li se Vama dopada?

Dugo Vam nisam pisala DIY postove,a kada sam radila Changing presents with Jana nekoliko vas me je u komentarima pitalo za to,pa evo da vam ispunim želju...


Ono što Vam je potrebno :
-platno
-marker ili tempera
-selotejp traka ili bilo koja druga
-boja za ukrašavanje
-osmeh :)

Sve  što treba da uradite je da izlepite traku po platnu i da obojite prazan prostor.Kada se sve osuši skinite traku i ja sam srebrnim,a vi kojim imate markerom za ukrašavanje predjite ivice i to je to.Nadam se da ste razumeli postupak.Nakon toga zakačite platno ili ga stavite na sto kao ja.Preslatko izgleda a radi se svega nekoliko minuta. :)

 Odoh sada da odmaram,a mi se vidimo vrlo uskoro!LY!

1.Da li ste skoro gledali film koji vas je ostavio bez daha?
2.Da li vam se dopada diy?

                                Anđela ❤️

You Might Also Like

32 коментара

  1. Odličan post! Dopada mi se izgled bloga, vidi se da si se potrudila. Ja sam pre oko godinu dana gledala taj film i jako mi se dopao, podsetila si me da ga odgledam ponovo<3 Jako leep diy, jednostavan ali veoma originalan<3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post.Slican sam DIY pravila,samo sto sam ja od selotejpa napravila dijamant,pa sam sredinu bojila,ako shvatas,i onda sam dobila dijamant u delovima.Pre neki dan gledala sam film ,,The First Time'',okej je bio,mada sam se više zaljubila u Dylana O'brien-a ☺☺.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --uclani se ako zelis ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii ❤️!Dada,shvatila sam ahah i ja sam se zaljubila u glavnog glumca :')!

      Избриши
  3. Odlican post,gledala sam film LOL i bas je super!♥
    My opinion

    ОдговориИзбриши
  4. Bolje ti je ovako,ja volim da blog bude što svetliji 😊,gledala sam film i obozavam ga mogu iznova i iznova da ga gledam 😍😍
    Diy ti je super ispaoo!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!Odgledacu LOL cim budem imala vremena! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Sviđa mi se diy :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam LOL gledala još odavno i jako je lep film. Sad sam ga već skoro zaboravila, ali definitivno ću ga pogledati ponovo, jer i onako svaki film koji volim gledam po sto puta. :D <3

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post. Dopada mi se novi izgled bloga. Film jos uvek nisam gledala, pogledacu. :D :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam nikada cula za LOL film ali mi se cini ok.Najverovatnije cu ga pogledati.Odlican post :)
    Super je to sto pises vise postova i drago mi je sto imas inspiracije.

    Novi post ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Suoer post. Bas je presladak DIY, ali i sam izgled bloga je nekako osvezavajuce beo. Dopada mi se. <3Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. DIY je presladak i pokušat ću ga uraditi! LOL je super film, gledala sam ga već par puta, kad god se emituje na TV-u ! Super post <3 <3


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  12. Definitivno moram da pogledam LOL s obzirom na to da se tebi jako dopao, a da je i moja drugarica već dva meseca zaljubljena u njega. :) DIY je predivan! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post. Sigurno cu odgledati LOL. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post!💗Vec sam odgledala film LOL i mnogo je lep.Diy je bas lep!💗

    ОдговориИзбриши
  15. Ja sam pre mozda godinu dana pogledala film LOL i secam se da sam ostala bez teksta nakon toga :D Sada se iskreno i ne secam bas puno o cemu se radi, tako da si me dobro podsetila da ga ponovo odgledam :) Novi izgled bloga je tako jednostavan, a tako neverovatan i prelep <3 Stvarno mi se mnooogo dopada. DIY je super, moram da ga uradim. Posebno mi se svidja sto nije tesko za pravljenje i bice savrsen ukras za moju sobu (a odavno je nisam osvezila nekim malim detaljom) <3 <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga moja Nera,drago mi je da sma ti dala ideje i podsetila te <3 :)!

      Избриши