New hobby :)

10:58



Nije me bilo neko vreme,ali od petka ja sam nezvanično na raspustu,jer su mi uveliko zaključene ocene.Jedan od razloga je i mala matura oko koje za sada uspešno teku pripreme.Ako ste videli naslov, verovatno pretpostavljate o čemu je reč.


Danas kada sam došla iz škole,moram da priznam da mi je bilo jaaakoo dosadno.Za sve ovo vreme dok sam radila znala sam šta bi radila umesto toga,a sada kada sam imala vremena nisam znala šta bi od sebe.Pogledala sam par videa i sinula mi je ideja.Kada sam bila mala volela sam da pravim razne ogrlice i nakit od perlica,prosto od malena sam volela da se kindjurim.Setila sam se toga posle dosta godina i shvatila da ne moram da nosim samo kupovne narukvice,kada će me njihovo pravljenje dodatno zabaviti.


Sve je tu;šarene perlice i konci,makaze,par alatki,osmeh i pozitivnost vezana za uspeh.I muzika naravno,gde bez nje da radim.Opustila sam se;pevam,poskakujem po stolici i sklapam boje....Sve je tako savršeno.
Poslednje zatezanje konca,uf još samo maaaloo.I evo ga gotovo je.Ne znam za Vas ali ja sam oduševljena rezultatom.Moram Vam odmah istaći da je ovo veoma zarazno.Posle prve narukvice,odmah sam počela i sa drugom.



Uskoro je rodjendan bloga,pa polako prikupljam sve dostojno njegove proslave.Ove nedelje mi je matura(u četvrtak),pa vam se posle nje javljam i postajem redovnija.

I da MNOGO Vam hvala na kreativnim pitanjima za Q&A,koji ću raditi iz dva dela zbog velikog broja odgovora za koje mi treba vremena :)!
                                                                            
                                                           1.Da li volite nakit?
                                                  2.Da li ste ga ikad sami izradjivali?

                                                                                                 Anđela ❤️

You Might Also Like

31 коментара

  1. Jaooo kako su ti divne slike i narukvice koje si napravila💖 Ja sam pravila nakit tokom proslog raspusta, a kada se skola bude zavrsila svakako ću da na stavim💖

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno izgleda, divan post. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/potrosi-5-do-ljeta-update-2.html?

    ОдговориИзбриши
  3. Narukvice su preslatke,samo nastavi da ih radiš. 😊

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Narukvice koje si napravila su baš slatke. I ja sam prošlog leta pravila sebi neke narukvice i baš sam uživala dok sam to radila. :)
    Učlanite se na moj blog, uzvraćam------> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepe su narukvice! :D
    Samo mi kazi, gde si kupila taj 'kanap'? :)
    Super sto si pronasla novi hobi, uzivaj u njemu! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii,nasla sam ga kuci jer bas dugo skupljam perlice pa ako kupis pakovanje sa njima ces dobiti i kanap verovatno <3 :)!

      Избриши
  6. Preslatke su narukvice. Gde si kupila perlice? ❤☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii Milice,kao sto rekoh dugo ih vec skupljam pa sam ih pronalazila po razlicitim mestima,a ti pogledaj u sve za 160 ili u nekoj robnoj kuci ima sigurno <3!

      Избриши
  7. Ja sam velika obozavateljka narukvica.Oduvek me je to privlacilo,ali nikako da pronadjem dobar materijal,gde si ti tvoj nabavila? ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Divna narukvica, bas mi se svidja novi hobi :)

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши
  9. Baš si preslatku narukvicu napravila i odličan je taj hobi koji si osmislila :)
    Lepo se provedi na maturi :*

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  10. Aaa nastavi sa pravljenjem!Baš mi se dopada ova narukvica i možeš da napraviš Onlajn prodavnicu za narukvice,to bi bilo sjajno! Iii srećno na maturi tačnije lepo se provedi! ♥

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post.♥ Stvarno lepo pravis,samo tako nastavi.
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.

    https://aleksandrascorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Bože, kako su divne fotografije! Ja zaista volim nakit i baš uživam u njegovom nošenju, a ovaj post me je definitivno naterao da malo razmislim i o njegovom pravljenju.Sjajno, još jednom, draga! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  13. Pre svega:takođe završavam osmi razred tako da smo u istim brigama! Želim ti sreću oko polaganja prijemnog!
    Što se tiče narukvica,pletem ih svako leto poslednjih 5 godina,a kao mlađa sam ih čak i prodavala! Predivne su ti narukvice!

    Moj najnoviji post je:http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/travel-essentrials-stvari-koje-nosim-na.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,i ja tebi zelim srecu!Pametno je to da od hobija napravis i neki sitan posao :) <3!

      Избриши
  14. Odlican post!💗Narukvice bas lepo izgledaju,super tema!💗

    ОдговориИзбриши
  15. Baš mi se jako sviđa nakit,perle su prelijepe!Odličan post!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши