-Trenutni favoriti-

02:18


Kada sam prvi put pisala favorite pozitivno ste odreagovali pa ih evo ponovo.Ovo su neke stvari i proizvodi koje najviše koristim.



Od kada sam prvi put pomirisala ovaj parfem znala sam da  ću ga nanositi svakodnevno.U pitanju je Reveal Calvin Klein.Dobila sam ga na poklon i mogu vam reći da je pravi prolećni parfem.Ima sladunjastiji miris i pakovanje mi se dopada.Ne znam gde ga ima ni kolika mu je cena,jer kao
što sam rekla dobila sam ga na poklon.


Malo je reći da obožavam ovaj karmin.U pitanju je Golden Rose Vision Lipstick u nijansi 125.Kupila sam ga u Liliju kada je bio na sniženju 285 dinara.Hidrantan je i postojan.Nećete se razočarati,jer je divan.I da izvinite jer je meni sve divno,ne znam why :").


Imam dosta naočara za sunce,ali dugo sam tražila neke u obliku kruga,ako se tako zove ovaj oblik.Ove sam kupila u C&A-ju za 600 dinara,što je jako povoljno.Veoma dobro štite od Sunca.


Jedan od favorita svakog meseca je i moj omiljeni časopis HEJ!.Aprilski mi se posebno svideo,jer je govorio o raznim trendovnima ovog leta i proleća.Nekako najviše slušala sam pesmu "No" od Meghan Trainor.Pesma je zarazna i kad Vam udje u uši ne možete da prestanete da je pevate.


Poslednja,ali ne i najmaje bitna stvar je Macadamia ulje za kosu,Ovo mi je jedno treće pakovanje i zaista sam prezadovoljna.Pakovanje se nanosi na mokru kosu na krajeve.Već posle nekoliko minuta oseća se poboljšanje.Pored toga ne smem da zaboravim i predivan miris.Dakle ovo bih ocenila jednom velikom desetkom! :)

Eh to proleće...Samo je najava za leto koje predstoji.Uživajte u svakom danu :)!

       
                                                                           Anđela ❤️                          

You Might Also Like

38 коментара

  1. Odličan post! Slike su savršene! Naočare su vrh<3

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post!💗Slike su prelepe,mnogo mi se dopadaju!Naocare su bas lepe,kao i karmin.Casopis,,Hej!'' kupujem svakog meseca i volim da ga citam.
    Izgled bloga je predivannn!💗

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Imamo slične favorite meseca! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post i odlični favoriti! Uživala sam čitajući!
    <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post!Super su favoriti! :)
    Uclanila sam se u tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti,hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Odlični favoriti, draga! Časopis HEJ! je meni uvijek favorit i obožavam ga! :) ♥

    Novi post -----> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Slike su bas dobre :) Cula sam za ovo ulje i zelim da ga probam.Hej je zaista odlican casopis :)

    Novi post ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post. Iako nisam probala nista od ovih proizvoda, izgledaju super. Citala sam dosta o Macadamia proizvodima. Iako su jako hvaljeni, ne usudjujem se da ih isprobam jos uvek, ali nadam se da uskoro hocu. :) :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii <3!Veruj mi neces pogresiti vec posle prvog koriscenja oseca se veliko poboljsanje <3!

      Избриши
  9. Ja već dugo tražim naočare u identičnom obliku kao što su tvoje, ali nikako da nađem neke koje mi se potpuno dopadaju, međutim ove su savršene! :) Odlčan post draga, ftografije su fenomenalne! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  10. Blago ti se, eh, da meni netko pokloni Calvin Klein parfem...
    Predivno je, stvarno prekrasne stvari! :)

    BLOGOROĐENDAN -> Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  11. Jaoj, kako su prelepe naočaree! Moram otići u C&A da ih prodam, da vidim kako mi stoje, i ja želim neke koje će na meni izgledati normalno haha. :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Anjice,imas jos neke slicne modele,mada mozes da pogledas i u New Yorkeru imaju veliki izbor <3!

      Избриши
  12. Odlican post,imamo isti karmin ❤.Uclanila sam se,ako zelis uzvrati ☺

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post, slike su preedivne. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/kratak-osvrt-na-sve-dosadasnje-postove.html

    ОдговориИзбриши
  14. Prelep su ti naocare! Ovomesecni Hej! nisam kupila, ali svakako volim da prelistavam taj casopis... :D

    ОдговориИзбриши
  15. Fotografije su predivne!♥♥ Pesma NO je toliko zarazna, pevušim je po ceo dan. Naočare su predivne, ja još uvek tragam za nekima sa kojima neću izgledati urnebesno..☺

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican posr, draga! Parfem Reveal je odlican, imam ga i ja. Ruz Golden Rose izgleda prelijepo. Uclanila sam se na tvoj blog, pa ako zelis uzvrati.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post. Imamo iste naocare. :)♥
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Fenomenalan post :) Naočare i karmin su savršenstvo :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши